Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналітичне обгрунтування (підтвердження) ефективності використання непроектного обладнання для енергоблоків №1,2 РАЕС
Analytical justification (confirmation) of efficiency of off-design equipment use for RNPP units 1, 2
Очікувана вартість
2 361 677,09 UAH
UA-2020-07-10-007614-c e7ff3c9d3bc8465e88248d77c082922d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олег
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Tsap Oleg
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Oleg
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 2 361 677,09 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Publication date: 10 липня 2020 16:29
Enquiries until: 31 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 2 361 677 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 12 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Аналітичне обгрунтування (підтвердження) ефективності використання непроектного обладнання для енергоблоків №1,2 РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Analytical justification (confirmation) of efficiency of off-design equipment use for RNPP units 1, 2
CPV: 71330000-0
Період постачання: по 15 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги по цьому договору здійснюється Замовником після виконання Етапів 1-5 по факту шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами актів приймання передачі наданих послуг протягом 45 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами акта приймання передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН* (*виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). У випадку відсутності реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ (абзац для контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:26
6040-20-ВТ_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-007614-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30860482
Дата подання: 19 серпня 2020 14:30
Вимога стосовно дотримання при проведенні прекваліфікації вимог ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс», чим допустив порушення чинного законодавства, а саме статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ч.16: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», а саме «2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
У відповідності до ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс» та розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В даній ситуації права ТОВ «Атоменергосервіс», як учасника тендерної закупівлі були порушені. На підставі вище наведеного, прошу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс» та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Атоменергосервіс» з урахуванням норм чинного законодавства, а саме: ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В разі ігнорування вимоги ТОВ «Атоменергосервіс» буде змушений звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 17:13
Пункт 2 частини 16 статті 29 передбачає документи яки підтверджують право підпису тендерної пропозиції.
Вимога ТД - "Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію вцілому або на кожен електронний документ пропозиції окремо" не має жодного відношення вищезгаданої норми про підтвердження права підпису. Право підпису тендерної пропозиції Учасника підтверджують "протокол засновників та/або наказ про
призначення (у разі підписання керівником);
довіреність, доручення (у разі підписання іншою
уповноваженою особою Учасника); або інший документ,
що підтверджує повноваження посадової особи
учасника на підписання документів".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-007614-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30860482
Скарга на недотримання вимог Замовником частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
18.08.2020р. тендерну пропозицію ТОВ «Атоменергосервіс» на надання послуг за темою: 71330000-0 (Аналітичне обґрунтування (підтвердження) ефективності використання непроектного обладнання для енергоблоків № 1,2 РАЕС) було відхилено на підставі того, що: «Учасник не виконав вимогу тендерної документації щодо накладення КЕП/ЕЦП на пропозицію в цілому або на кожен електронний документ пропозиції окремо». Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс» незаконним та таким, що порушує законодавство про закупівлі. Замовник всупереч вимогам діючого Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс», чим допустив порушення частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», а саме: «2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». У відповідності до ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс» та розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В даній ситуації права ТОВ «Атоменергосервіс», як учасника тендерної закупівлі, були порушені. На підставі вище наведеного, прошу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ТОВ «Атоменергосервіс» та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Атоменергосервіс» з урахуванням норм чинного законодавства, а саме: ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». В разі ігнорування вимоги ТОВ «Атоменергосервіс» буде змушений звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-10-007614-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30860482
Дата подання: 22 серпня 2020 14:21
Скарга на рішення тендерного комітету Відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» при проведенні процедури закупівлі послуги за темою: ДК 021:2015 71330000-0 – Інженерні послуги різні (Аналітичне обґрунтування (підтвердження) ефективності використання непроектного обладнання для енергоблоків №1,2 РАЕС)
Прекваліфікація була проведена Замовником із порушенням ч.16 статті 29 та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 19:41
рішення від 27.08.2020 № 16141 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:40
інформація про перенесення розгляду скарги № 13963.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:17
рішення від 16.09.2020 № 17463.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17463-р/пк-пз від 16.09.2020 р. стосовно скарги ТОВ «АТОМЕНЕРГОСЕРВІС» прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 10:28

Документи подані скаржником

22 серпня 2020 14:19
Скарга до АМКУ РАЕС.pdf
22 серпня 2020 14:19
UA-2020-07-10-007614-c-qualifications.pdf

Документи подані замовником

01 вересня 2020 16:49
Додаток.pdf
01 вересня 2020 16:49
Кореспонденц_я.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-07-10-007614-ce7ff3c9d3bc8465e88248d77c082922d
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:52
п.5,6,12ч.1ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.2 ч.2 ст 41 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.13 ч.1 Ст17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.2 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.3 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.8 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.12 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
ч.2 Ст 17 Довідка.pdf
07 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:13
Лист-заявка.pdf
07 серпня 2020 14:13
Технічна специфікація.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:16
Копія рішення НАЕК.pdf
10 серпня 2020 10:16
Повноваження.pdf
10 серпня 2020 10:16
Лист заявка.pdf

Документи

Документи

30 вересня 2020 10:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:16
Копія рішення НАЕК.pdf
10 серпня 2020 10:16
Повноваження.pdf
10 серпня 2020 10:16
Лист заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" 2 100 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" 1 140 000,00
UAH
649 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" 1 960 191,98
UAH
650 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:52
п.5,6,12ч.1ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.2 ч.2 ст 41 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.13 ч.1 Ст17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.2 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.3 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.8 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
п.12 ч.1 Ст.17 Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:52
ч.2 Ст 17 Довідка.pdf
07 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:13
Лист-заявка.pdf
07 серпня 2020 14:13
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"

ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
Переможець
500 000,00
UAH
13 жовтня 2020 12:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 жовтня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
500 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 16:20
6040-ВТ_ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 09:20
6040-ВТ_ДУ1 (1).pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:14
Договір.pdf укладений
02 листопада 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-20-10115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-20-10115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 000,00 UAH)