Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроруберойд
Ruberoid roofing felt
Очікувана вартість
167 989,70 UAH
UA-2020-07-10-007575-c f24bb42eab6e4492828583dc25825f4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Шершень Юлія
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Ogrebchuk Galina
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Shershen Julia
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 167 989,70 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Publication date: 10 липня 2020 16:24
Enquiries until: 07 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 167 990 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Євроруберойд
Ruberoid roofing felt
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3010 м.кв.
Євроруберойд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Ruberoid roofing felt
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:21
Тендерна документац_я.pdf
10 липня 2020 16:21
Додаток_5.pdf
10 липня 2020 16:21
Додаток_4.pdf
10 липня 2020 16:21
Додаток_3.pdf
10 липня 2020 16:21
Додаток_1.docx
10 липня 2020 16:21
Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:02
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:39
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-10-007575-cf24bb42eab6e4492828583dc25825f4c
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

17 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:33
13. Довідка ст.17.pdf
17 серпня 2020 13:33
15. Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 13:33
18.1 Висновок СЕС.pdf
17 серпня 2020 13:33
12.2 Договір 2.pdf
17 серпня 2020 13:33
12. 1 Договір 1.pdf
17 серпня 2020 13:33
10. Витяг ПДВ.PDF
17 серпня 2020 13:33
9. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 серпня 2020 13:33
8. Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 13:33
5. Статут _оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 153 930,00
UAH
153 930,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:33
13. Довідка ст.17.pdf
17 серпня 2020 13:33
15. Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 13:33
18.1 Висновок СЕС.pdf
17 серпня 2020 13:33
12.2 Договір 2.pdf
17 серпня 2020 13:33
12. 1 Договір 1.pdf
17 серпня 2020 13:33
10. Витяг ПДВ.PDF
17 серпня 2020 13:33
9. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 серпня 2020 13:33
8. Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 13:33
5. Статут _оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій