Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області
Очікувана вартість
8 907 209,00 UAH
UA-2020-07-10-007409-c e79f66a8dc2f44fd9e0731762a7546e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:35
Очікувана вартість: 8 907 209,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 536,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, м. Буча, по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін 120 (сто двадцять) календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-007409-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 15 липня 2020 14:09
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 15:56
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Замовником в проєкті договору будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області» було встановлено п.4.1., що всі розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Тобто, виходячи з вищезазначеного, Замовником не передбачено надання авансу на закупівлю матеріалів для виконання робіт визначених технічним завданням в тендерній документації. Закупівля матеріалів, відповідно, потребує наявності достатньої кількості коштів на рахунках виконавця робіт. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання Учасником довідки з обслуговуючого банку щодо наявності на поточних рахунках грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію.

Документи подані скаржником

15 липня 2020 14:09
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-007409-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 27 серпня 2020 13:48
Скарга
Вих. № 27/08 від «27» серпня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 21467647) Адреса: 04119, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 email: drrgkh_tender@ukr.net телефон: +38(044)206-74-31, +38(044)206-74-33 Інформація про закупівлю ID: e79f66a8dc2f44fd9e0731762a7546e1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c СКАРГА на дії Замовника Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. Аукціон відбувся: 27.07.2020, 15:35 – 16:02. За результатами аукціону участь прийняли три учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» – 7 349 567.44 грн з ПДВ; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» - 6 994 355.66 грн з ПДВ; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАНДАРТ ЛТД» – 8 350 000.00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 8 907 209,00 грн (з ПДВ). Протоколом №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Протокол) Замовником тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до цього Протоколу ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» було визначено Замовником переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області та прийнято рішення про укладання з переможцем торгів відповідного договору про закупівлю. 18.08.2020 Замовником було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає його дії необґрунтованими, протиправними та такими, що порушують права і інтереси Скаржника, та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, рішення Замовника (Протокол №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації) щодо визнання даного учасника переможцем відкритих торгів, підлягає скасуванню з наступних підстав. Так, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно із п. 31 ч.1 ст.1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до із п. 32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із ч. 1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Абзацом 1 частини 3 ст.22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно із п.1. ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», зазначаємо що в її складі відсутні документи та інформація, надання яких визнано обов’язковим відповідно до вимог Замовника, вказаних в Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме: 1. Відповідно пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовника учасник має зазначити ціну тендерної пропозиції в національній валюті – гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів про що у складі тендерної пропозиції подається відповідна довідка. Однак, в порушення зазначеної вимоги, товариство з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції довідку щодо зазначення ціни тендерної пропозиції в національній валюті – гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів. 2. Відповідно пункту 5 «Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки» Додатку №5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» учасник (в табличній формі) повинен надати інформацію щодо: - системи оподаткування (на загальних підставах, спрощена система оподаткування тощо); - відсоткова ставка (учасником зазначається відповідний %). Однак, в порушення зазначеної вимоги, товариством з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» в наданій у складі своєї тендерної пропозиції відповідній таблиці (вих. №1024 від 23.07.2020) відсутня інформація щодо відсоткової ставки – не зазначено відповідний % (пункт 5). Разом з тим, згідно із п.5 таблиці «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», наданої ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначено про перебування цього учасника на загальній системі оподаткування. При цьому, відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПК України) юридичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, в обов’язковому порядку сплачують: 1) податок на прибуток (розділ ІІІ ПК України) – базова ставка 18% (п.136.1. ст. 136 ПК України); 2) податок на додану вартість (розділ V ПК України) – ставка 20% (підпункт "а" пункту 193.1 статті 193 ПК України). Необхідно зазначити, що ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» є платником податку на додану вартість, що підтверджується наданим цим учасником у складі своєї тендерної пропозиції витягом №2026594501719 з Реєстру платників податку на додану вартість. Крім того, згідно із ПК України та інших норм чинного законодавства України юридичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, в залежності від обраного виду діяльності та здійснених господарських операцій сплачують такі основні податки та платежі (за встановленими ставками): - акцизний податок (розділ VІ ПК України); - екологічний податок (розділ VІІІ ПК України); - митні платежі (розділ ІХ Митного кодексу України; - податок на майно (розділ ХІІ ПК України); - рентна плата (розділи ІХ та Х ПК України); - інші податки і збори відповідно до законодавства України. Враховуючи викладене та відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» підлягає відхиленню як така, що не відповідає Тендерній документації. Але, незважаючи на очевидні порушення товариством з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» вимог Тендерної документації, тендерну пропозицію цього учасника Замовником не було відхилено. Не відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» та визнання цього учасника переможцем даних відкритих торгів є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 16, 22, 28 та 30 Закону. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного не відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» та незаконного визнання цього учасника переможцем вищевказаних відкритих торгів, що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області з боку Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c, ID: e79f66a8dc2f44fd9e0731762a7546e1. 2. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення - Протокол №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» (код ЄДРПОУ 38260976) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА». З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 22:16
рішення від 31.08.2020 №16372+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:15
Інформація про перенесення розгляду скарги №14180.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 11:27
рішення від 23.09.2020 №17940 .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 22:04
Номер скарги: UA-2020-07-10-007409-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
ввв
ввв
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 11:07
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 18:27
Скарга до UA-2020-03-20-003410-b.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 6 994 355,66
UAH з ПДВ
6 994 355,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 7 349 567,44
UAH з ПДВ
7 349 567,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 8 350 000,00
UAH з ПДВ
8 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 10:00
Dovidka_20232471580270894387.pdf.p7s
20 серпня 2020 09:59
Dovidka_20232471580270894387.pdf
20 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
24 липня 2020 17:19
Електронний підпис
24 липня 2020 17:17
Електронний підпис
24 липня 2020 17:17
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:17
Підтвердження ст 17.pdf
24 липня 2020 17:17
Опис.pdf
24 липня 2020 17:17
ліцензія оригінал.pdf
24 липня 2020 17:17
Лист про субпідряд.pdf
24 липня 2020 17:16
дозвіл на роботи.pdf
24 липня 2020 17:16
Діяльність печатка.pdf
24 липня 2020 17:16
ГАРАНТІЯ.zip
24 липня 2020 17:16
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 17:16
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:16
60.imd

Публічні документи

26 липня 2020 08:02
Електронний підпис
26 липня 2020 08:01
Розрахунки маш-год.pdf
26 липня 2020 08:01
Розрахунки ЗП.pdf
26 липня 2020 08:00
Охорона праці 1.pdf
26 липня 2020 08:00
Охорона праці -2.pdf
26 липня 2020 08:00
Лист-згода БЦ ШЕУ.pdf
26 липня 2020 08:00
Лист згода Флангер.pdf
26 липня 2020 08:00
Лист згода Еверест.pdf
26 липня 2020 08:00
Лист згода Волинська.pdf
26 липня 2020 08:00
Лист згода Автодоукр.pdf
26 липня 2020 08:00
додаток 2 п. 5 Статут.pdf
26 липня 2020 07:59
Договір облавтодор.pdf
26 липня 2020 07:59
Договір Флангер.pdf
26 липня 2020 07:59
Банківська гарантія.zip
26 липня 2020 07:59
Договір Асфальт плюс.pdf
26 липня 2020 07:59
Договір Волинська .pdf
26 липня 2020 07:59
договір БЦ ШЕУ катки.pdf
26 липня 2020 07:59
Договор_Еверест.pdf
26 липня 2020 07:59
21.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВ "Афінацентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Переможець 6 994 355,66
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
6 994 355,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 12:29
Дод.угода №4 до Договору № 68-20.PDF зміни до договору
04 січня 2023 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:41
Додаткова угода № 3 від 30.12.2021_68-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 18:39
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:18
Додаткова угода №2 від 22.10.2020.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 09:16
Додаткова угода № 1 від 19.10.2020.PDF зміни до договору
19 жовтня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 16:53
Договір № 68-20 від 01.10.2020.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:39
Договір № 68-20 від 01.10.2020.PDF укладений
02 жовтня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір № 68-20 від 01.10.2020
Номер договору про закупівлю: № 68-20
Договір:
Номер додаткової угоди: _
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 68-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 68-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 68-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 68-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML