Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-10-007373-c 470b454d7277429b94e480b6845c0f13
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гришко

+380542667127 umz.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40108777
Вебсайт: http://su.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23
Контактна особа: Руслан Гришко
+380542667127
umz.sumy@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Пперсональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Лебединська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:13
Дата відповіді: 15 липня 2020 19:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що до всіх посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.
В пункті 3 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами.
У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з технічними характеристиками предмету закупівлі даної тендерної документації.
Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:13
Дата відповіді: 15 липня 2020 19:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено поставку товару та його гарантійне обслуговування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-007373-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 липня 2020 12:08
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 19:05
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-007373-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 13 липня 2020 11:29
Дискримінаційні умови
10 липня 2020 року Головне управління Національної поліції в Сумській області (Далі —
Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю номер оголошення UA-
2020-07-10-007373-c, код закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки
даних (апаратна частина). Товариство з обмеженою відповідальністю ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД
як потенційний учасник, ознайомившись з Тендерною документацією, вважає, що її
окремі положення містять дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію,
та призводять до дискримінації учасників.
Замовником в Додатку 3 ТД вимагається надання «довідку у довільній формі з переліком
власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної
підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м.
Суми та контактних телефонів». Сформульовані Замовником вимоги є
дискримінаційними та такими, що спрямовані на штучне обмеження конкуренції.
З метою дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні
закупівлі", просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання «довідку у
довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів
сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням
адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів», так як даний пункт обмежить
коло потенційних учасників закупівлі.
З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання вказане вище має бути
замінено на: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного
сервісного центру (центрів), або сервісного центру виробника обладнання (та/або
авторизованого виробником обладнання сервісного центру), назва сервісного центру,
адреса та контактний номер телефону», що забезпечать гарантійну підтримку обладнання
по всій території України за власні кошти, на протязі гарантійного терміну, визначеного
Тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО Замовника, усунути дискримінаційні умови
зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами
законодавства шляхом внесення відповідних змін.
У випадку незадоволення даної скарги залишаємо за собою право звернення до
Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 19:06
Пунктом 1 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасником довідки у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів. Така вимога була зазначена замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від замовника до сервісного центру та навпаки, зменшення ризику пошкодження при пересиланні на великі відстані у разі знаходження сервісного центру у віддаленому населеному пункті, що у свою чергу впливає на скорочення часу відсутності комп’ютера на робочому місці працівника для ефективного і своєчасного виконання ним своїх функціональних обов’язків та поставлених керівництвом завдань. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким власником сервісного центру, який розташований у м. Суми. Таким чином, враховуючи зазначене вище, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників у поданні тендерної пропозиції, яка б відповідала умовам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-007373-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 05 серпня 2020 13:08
СКАРГА
Шановний Замовнику!
Протоколом засідання тендерного комітету ГУНП в Сумській області від 30 липня 2020 року, Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1.Відповідно до Додатку 3 Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)» до предмету закупівлі встановлені наступні вимоги: «Процесор INTEL Pentium G4500 (BX80662G4500) або аналог з якісними характеристиками не нижче: Тип сокету s1151; Сімейство процесора Intel; Кількість ядер 2 ядра; Графічне ядро Intel HD Graphics 530; Тактова частота ядра 3.50GHz; Кеш-пам’ять 2-го рівня L2: 2x256KB; Кеш-пам’ять 3-го рівня L3: 3MB; Технологія CMOS 14 nm; Мікроархітектура Skylake ….» Разом з тим, була встановлена вимога «Материнська плата ASUS H110M-K, або аналог з якісними характеристиками не нижче: Тип роз’єма Socket 1151; Чіпсет Intel H110…..». Учасник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» у складі своєї пропозиції пропонує товар, який є аналогом з якісними характеристиками не нижче. На підтвердження якісних характеристик, у складі тендерної документації міститься Довідка Вих. № 24/07-21 від 24.07.2020р. «Порівняльна таблиця» в якій зазначено технічні характеристики блоку системного персонального комп’ютера, що є аналогом! Проаналізувавши технічні характеристики, можна прийти до висновку, що запропонований товар повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. Виходячи з протоколу, підставою для відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕ КОНСАЛТ» була невідповідність материнської плати, а саме відсутня можливість підтримувати процесори 6-е і 7-е покоління Intel Core i7/Core i5/Core i3/Pentium/Celeron. Проте, звертаємо Вашу увагу, що зазначена характеристика можлива виключно для процесора INTEL, а враховуючи той факт, що Учасник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» пропонує аналог, то відсутня необхідність підтримувати процесори Intel. Разом з тим, причиною відхилення тендерної пропозиції відповідно до Протоколу також була невідповідність сокету процесора. Однак, виходячи з написано вище, учасник надає АНАЛОГ, відповідно сокет процесора AM4 був підібраний враховуючи характеристики самого процесора. Шановний Замовнику, нагадуємо, що у випадку, коли Вашої компетенції недостатньо для об’єктивного і неупередженого розгляду пропозицій, відповідно до Закону, Ви маєте право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не підлягає відхиленню з зазначених підстав.
2. Відповідно до Протоколу, підставою для відхилення було встановлена невідповідність зазначених технічних характеристик монітора EVROMEDIA i22 з характеристиками на сайті виробника де зазначено, що гарантія на монітор EVROMEDIA i22 становить 24 місяці, однак у тендерній документації вимагалась гарантія виробника не менше 36 місяців.
Звертаємо Вашу увагу, що на підтвердження вимоги щодо гарантії, у складі тендерної документації учасника наявна Довідка Вих. № 24/07-24 від 24.07.2020р. «Технічна специфікація» в якій Учасник зазначає, що гарантія від виробника 36 місяців з дати прийняття товару. Разом з тим, така ж інформація наявні і в інших документах, поданих у складі тендерної пропозиції (файл Технічні документи.pdf). Спросимо зауважити, що виходячи з положень тендерної документації, Вами, як Змовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують гарантійний термін. Правова позиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» також була підтверджена Рішенням Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, РІШЕННЯ №11418-р/пк-пз від 10.06.2020 (оголошення № UA-2020-04-30-001333-a).
Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» затвердженого Протоколом засідання тендерного комітету ГУНП в Сумській області від 30 липня 2020 року. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 464 100,00
UAH з ПДВ
464 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 568 800,00
UAH з ПДВ
568 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 21:37
Електронний підпис
24 липня 2020 21:36
Технічні документи.pdf
24 липня 2020 21:36
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 21:36
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
25 липня 2020 15:08
Електронний підпис
25 липня 2020 14:33
25. Висновок СЕС ТУ.pdf
25 липня 2020 14:33
24. Висновок СЕС ПК 2018.pdf
25 липня 2020 14:33
20. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ Проксіма-сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 464 100,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 20:08
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Переможець 568 800,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 20:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
568 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:46
Договір 655 від 19.082020 Компьютера відкриті торги.pdf укладений
19 серпня 2020 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 568 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 800,00 UAH)