Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів № 2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м. Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2" (додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 443 847,84 UAH
UA-2020-07-10-007326-c 45a0c057d824486cb606485482fd5f6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:33
Очікувана вартість: 2 443 847,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 315,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів № 2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м. Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2" (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84523, Україна, Донецька область, м. Сіверськ, вул. Б.Хмельницького,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 2 422 404,79
UAH з ПДВ
2 422 404,79
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 2 443 847,00
UAH з ПДВ
2 443 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:09
Довідка ДФС.pdf.p7s
05 серпня 2020 12:09
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2020 12:09
Dovidka_20203602640370363274.pdf.p7s
05 серпня 2020 12:09
Dovidka_20203602640370363274.pdf
24 липня 2020 13:16
Електронний підпис
24 липня 2020 13:15
10. Ліцензія.pdf.p7s
24 липня 2020 13:15
10. Ліцензія.pdf
24 липня 2020 13:15
9. Довідка банку.pdf (1).p7s
24 липня 2020 13:15
9. Довідка банку.pdf
24 липня 2020 13:15
8. Баланс.pdf.p7s
24 липня 2020 13:15
8. Баланс.pdf
24 липня 2020 13:15
5. Субпідрядники.PDF.p7s
24 липня 2020 13:15
5. Субпідрядники.PDF
24 липня 2020 13:15
4. Графік.pdf (1).p7s
24 липня 2020 13:15
4. Графік.pdf
24 липня 2020 13:15
3. Зведена довідка.PDF.p7s
24 липня 2020 13:15
3. Зведена довідка.PDF
24 липня 2020 13:15
2. Досвід.pdf.p7s
24 липня 2020 13:15
2. Досвід.pdf
24 липня 2020 13:15
1. Заява-пропозиція.PDF.p7s
24 липня 2020 13:15
1. Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 17:36
Електронний підпис
24 липня 2020 17:34
ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 17:34
Додаток №8.pdf
24 липня 2020 17:34
12.ГПД ІТР.pdf
24 липня 2020 17:34
15.Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 17:34
2.6.Листи відгук.pdf
24 липня 2020 17:34
4.ВИПИСКА ЄДРПОУ.PDF
24 липня 2020 17:34
6.3.ІПН ПАВЛОВА О.В..pdf
24 липня 2020 17:34
2.3.UKR20_0238_Amendment_1_to_UKR20.pdf
24 липня 2020 17:34
11.Дипломи працівники.pdf
24 липня 2020 17:34
11.ГПД Працівники.pdf
24 липня 2020 17:34
3.ВИТЯГ ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:34
12.Товстограй гпд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ПАВЛОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Переможець 2 422 404,79
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
2 422 404,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 16:58
договір 88б-20 від 19.08.2020.pdf укладений
19 серпня 2020 16:57