Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 (код ДК 021:2015– 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2020-07-10-007275-c 62384ca215aa48a1ae5f16f208309057
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:29
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 (код ДК 021:2015– 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020  —  29 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000088 ● 17fde96cbc58443ba43342fed971e63d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

36 UA-2020-07-10-007275-c 10.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-23 16:24:26

Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Згідно з ч.1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Відповідно до Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Харківської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей. Офіс у межах своїх повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
Згідно з Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 191 «Про початок моніторингу закупівель» розпочатий моніторинг закупівель, зокрема, закупівлі: «капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 (код ДК 021:2015– 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-007275-c, оголошеної 10.07.2020 Департаментом розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник), за результатами якої укладено Договір підряду № 21/1.1/99 від 31.08.2020, з урахуванням додаткової угоди № 1 від 07.10.2020 до нього (надалі – Договір).
У той же час, в оприлюдненому тексті Наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 191 «Про початок моніторингу закупівель» відсутня інформація про те, що Північно-східним офісом Держаудитслужби здійснюється моніторинг закупівель на території Донецької області за дорученням Голови Держаудитслужби або його заступників, що не дає змоги переконатися, чи виданий вказаний наказ Офісом у межах своїх повноважень.
Згідно з ч.6 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
У той же час, в оприлюдненому 16.10.2020 тексті Висновку про результати моніторингу закупівлі відсутня вказівка про затвердження його керівником органу державного фінансового контролю або його заступником (наявний «Електронний цифровий підпис» «підписувачів» Висновку).
За результатами моніторингу органом державного фінансового контролю зроблено наступні висновки.
1. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.08.2020 №123/5, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 22.07.2020 року № №123/2, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Поліковська Яна Володимирівна (далі – ФОП Поліковська Я.В.), повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 року та договір від 31.08.2020 №21/1.1/99, додаткова угода від 07.10.2020 №1 Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 8 до тендерної документації містить посилання на виробника та спосіб виробництва (праймер бітумний «Техноніколь», воронка Hunter, Руберойд Уніфлекс ЕПП) обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП Поліковська Я.В. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, технічним завданням на «Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А)», (Додаток 8 до тендерної документації) визначено орієнтовні обсяги робіт та вказаний шифр ресурсних норм по кожному найменуванню робіт і витрат. Однак, наявність ресурсів для виконання окремих видів робіт учасником ФОП Поліковська Я.В. не підтверджено. А саме, Замовником визначено готування важких кладкових цементних розчинiв, марка 150 та застосовано ресурсну норму РН20-17-19, якою передбачано використання бетонозмішувача місткістю 150 л; улаштування примикань висотою 400 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до бетонних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв та застосовано ресурсні норми РН8-45-4 та РН8-45-2, якими передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т; улаштування покрiвель рулонних з матерiалiв, що наплавляються, iз застосуванням газопламеневих пальникiв та застосовано ресурсні норми РН8-32-3 та РН8-32-4, якими передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т; Улаштування з листової сталi пояскiв, сандрикiв, пiдвiконних вiдливiв та застосовано ресурсну норму РН8-40-4 якою передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т. Крім того, передбачено здійснення перевезення сміття до 20 км. Однак, інформацією від 23.07.2020 №1-23/07 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданою учасником ФОП Поліковська Я.В. у складі тендерної пропозиції, наявність бетонозмішувача місткістю 150 л, крану переносного вантажопідйомністю 1т та вантажного автомобіля не підтверджено. Крім того, Додатком 1 до тендерної документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, інформацією від 23.07.2020 №2-23/07про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність машиніста крану та водія не підтверджена. Отже, учасник ФОП Поліковська Я.В. не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону в частині підтвердження наявності матеріальнотехнічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Поліковська Я.В. та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 31.08.2020 №21/1.1/99.
2. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
3. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини четвертої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Відповідно до абз.2 ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
1. Щодо порушення п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно п.7 розділу 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету №123/2 від 22.07.2020 року (далі – тендерна документація), під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Таким чином, учасники закупівлі з дати її оголошення мали можливість ознайомитись з вимогами замовника щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Варто зазначити, що пропозиції всіх учасників обумовленої закупівлі підготовлені саме українською мовою, що безпосередньо опосередковано вказує на те, що учасники закупівлі не мали фактичних перешкод у доступі до інформації з вимогами щодо мови, якою повинні готуватися їх тендерні пропозиції.
2. Щодо порушення ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно примітки до Додатку № 8 тендерної документації, у тих випадках, коли у найменуванні робіт та витрат містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Таким чином, технічна специфікація замовника не містить імперативних норм щодо застосування конкретних виробників, а напроти містить умови, щодо належності застосування еквівалентних товарів з подібними (але не гіршими) якісними характеристиками виробників товарів «Техноніколь», «Уніфлекс», «Hunter». Необхідність посилання на конкретних виробників товару обрґрунтовано саме високими якісними характеристиками їх товарів.
3. Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно п.1 Додатку №1 тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» він повинен надати довідку, складену згідно форми Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення.
Згідно п. 2 Додатку №1 тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» він повинен надати довідку, складену згідно форми Додатку 3, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення.
Слід звернути увагу, що Додаток №2 до тендерної документації не містить конкретного найменування (переліку) обладнання, будівельних машин та механізмів, устаткування, транспортних засобів та Додаток №3 до тендерної документації не містить конкретного переліку посад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, підтвердження наявності яких повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції.
ДОДАТОК 2

НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

№ з/п Найменування обладнання, будівельних машин та механізмів, устаткування, транспортні засоби* Кількість, рік випуску Зазначення приналежності (власна, орендується, лізинг, надання послуг, тощо)
1 2 3 4

*До довідки включаються тільки таке обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування та транспортні засоби, що будуть використовуватися при виконанні робіт.
ДОДАТОК 3
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ,
ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД
№ з/п Посада* Прізвище, ім`я та по батькові працівника Спеціальність або професійна кваліфікація
1 2 3 4


*До довідки включаються працівники робочих професій.

Таким чином, замовник залишив право учаснику на вільний розсуд включати до вищезазначених форм довідок тільки таке обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування, транспортні засоби, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, що фактично будуть використовуватися/залучатися при виконанні робіт. Основний принцип, який імплементував замовник у вищезазначену умову є достатність у учасника обладнання, будівельних машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів та працівників відповідної кваліфікації для якісного та своєчасного виконання робіт.
На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасником/переможцем закупівлі надано довідку (вих. № 1-23/07 від 23.07.2020 р.) з переліком обладнання, будівельних машин, механізмів, устаткування та транспортних засобів за формою, яка повністю відповідає Додатку №2 до тендерної документації, а також надано довідку (вих. № 2-23/07 від 23.07.2020 р.) з переліком працівників відповідної кваліфікації за формою, яка повністю відповідає Додатку №3 до тендерної документації.
Слід також зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, які б дозволяли замовнику проводити оцінку тендерних пропозицій учасників на відповідність тим кваліфікаційним критеріям, які прямо не передбачені (не вимагались) замовником у тендерній документації.
4. Стосовно припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо про наступне.
Відповідно до абз.2 ч.3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом.
Згідно з п.14 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відтак, під час здійснення моніторингу укладений Договір продовжував діяти, та роботи, обумовлені Договором, - виконувались.
Відповідно до ст. 599 Цивільного кодексу України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Основні критерії належності виконання зобов'язання містяться у ст. 526 Цивільного кодексу України, відповідно до якої належно виконаним буде вважатися зобов'язання, яке виконано відповідно до умов договору, вимог Цивільного кодексу та інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно зі ст. 202, ч.1 ст. 203 Господарського кодексу України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Господарське зобов'язання, всі умови якого виконано належним чином, припиняється, якщо виконання прийнято управненою стороною.
Відповідно до ст. 531 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 193 Господарського кодексу України зобов'язана сторона має право виконати зобов'язання достроково, якщо інше не передбачено законом, іншим нормативно-правовим актом або договором, або не випливає із змісту зобов'язання.
Згідно з п. 4.1.1. Договору дата початку робіт 31.08.2020 р. Дата завершення робіт 29.10.2020 р. Згідно з п. 3.1, п. 3.2. Договору Замовник здійснює Підряднику оплату за фактом виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в.
Відповідно до ч. 4 ст. 879 та ч. 4 ст. 882 Цивільного кодексу України оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об'єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами.
Згідно з п. 4.3.1, п. 4.3.2 Договору замовник прийняв виконані Підрядником роботи у 10-денний термін з моменту їх завершення і підписав акт форми КБ-2в про виконані роботи і довідку форми № КБ-3, оплатив Підряднику прийняті роботи, передбачені п. 1.1. цього договору у відповідності з розділом 3 і підписаним актом форми № КБ-2в, довідки форми № КБ-3 про виконані роботи.
Так, Актом № 10/015 від 16.10.2020 приймання виконаних будівельних робіт підтверджуються об`єми виконаних робіт. Акт та Довідка складено, підписано та скріплено печатками сторін без зауважень. 20.10.2020 Замовником було перераховано на рахунок Підрядника 1116811,58 грн., згідно з планом фінансування, на підставі Акту № 10/015 від 16.10.2020.
Враховуючи викладене, зобов’язання за договором є припиненими, з дотриманням вищевказаних положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Відповідно до п. 12 ч.1 статті 10, ст. 42 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Крім того, згідно з позицією Верховного Суду, яка сформована, зокрема, у постановах від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі № 160/11304/19 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі: «зазначивши у висновку про необхідність "усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель", відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити позивач, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов'язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов'язкового способу його усунення».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 1 148 291,64
UAH з ПДВ
1 124 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТПРОМ КОМПАНІ" 1 187 717,16
UAH з ПДВ
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОЛІКОВСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 1 213 079,22
UAH з ПДВ
1 213 079,22
UAH з ПДВ
Документи
СИДОРОВА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:42
Довідка_працівники.PDF
05 серпня 2020 15:42
Довідка МТБ.PDF
29 липня 2020 21:32
Електронний підпис
29 липня 2020 21:25
19. Досвід.rar
29 липня 2020 21:25
15. Кошторис.PDF
29 липня 2020 21:25
10. Статут.pdf
29 липня 2020 21:25
14. Договір.PDF
29 липня 2020 21:25
21. Розрахунки до ТЗ.PDF
29 липня 2020 21:25
20. ТЗ.PDF
29 липня 2020 21:25
22. ВИТЯГ.PDF
29 липня 2020 21:25
17. Дозвіл (1).pdf
29 липня 2020 21:25
18. Ліцензія.PDF
29 липня 2020 21:25
23. Програмний файл.rar
29 липня 2020 21:25
1. 20082 Віртум Строй p7s_.zip
29 липня 2020 21:25
12. ТП.PDF
29 липня 2020 21:25
13. Згода з договором.PDF
29 липня 2020 21:25
6. Працівники.PDF
29 липня 2020 21:25
7. Довідка про досвід.PDF
29 липня 2020 21:25
8. СТ17.PDF
29 липня 2020 21:25
5. МТБ.PDF
29 липня 2020 21:25
11. витяг_ПДВ.PDF
29 липня 2020 21:25
2. Довідка про строк.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 01:22
Аналогічний договір.rar
30 липня 2020 01:10
акти.rar
30 липня 2020 01:00
Гаантия.rar
29 липня 2020 18:36
Договірна ціна 1.rar
29 липня 2020 18:36
7 Технічне завдання.pdf
29 липня 2020 18:36
12.Техніка.pdf
29 липня 2020 18:35
14.Відомості учасника.pdf
29 липня 2020 18:35
5. Договір.pdf
29 липня 2020 18:35
13.Про субпідряд.pdf
29 липня 2020 18:35
11. ст 17.pdf
29 липня 2020 18:35
4.Пропозиція.pdf
29 липня 2020 18:35
10.Захист довкілля.pdf
29 липня 2020 18:35
2.Працівники.pdf
29 липня 2020 18:35
9.Лист гарантія.pdf
29 липня 2020 18:35
4.Пропозиція.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут16.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут15.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут12.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут13.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут14.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут11.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут10.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут17.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут8.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут9.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут2.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут5.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут6.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут3.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут4.pdf
29 липня 2020 18:35
Статут7.pdf
29 липня 2020 18:35
Статаут1.pdf
29 липня 2020 18:35
Ліцензія1.pdf
29 липня 2020 18:35
Ліцензія.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:20
МВС.pdf
12 серпня 2020 16:20
ДПС.pdf
12 серпня 2020 16:20
Dovidka_20208499760980164725.pdf.p7s
12 серпня 2020 16:20
public_doc (2).p7s
12 серпня 2020 16:20
довідка до ст17.pdf
28 липня 2020 13:35
Гарантія 2251-20.zip
24 липня 2020 16:09
згода з техзавданням.pdf
24 липня 2020 16:09
3071.imd
24 липня 2020 16:09
по ст.17.pdf
24 липня 2020 16:09
про субпідряд.pdf
24 липня 2020 16:09
цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 16:09
досвід.pdf
24 липня 2020 16:09
працівники.pdf
24 липня 2020 16:09
до статуту.pdf
24 липня 2020 16:09
витяг.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 16:38
Довідка ст 17.pdf
29 липня 2020 16:38
Аналогічний договір.pdf
29 липня 2020 16:38
Працівники.pdf
29 липня 2020 16:38
Обладнання.pdf

Конфіденційні документи

29 липня 2020 16:38
ВИПИСКА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ідповідно до статей 24 і 25 Цивільного кодексу України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТПРОМ КОМПАНІ"

ПОЛІКОВСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

СИДОРОВА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 1 124 999,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТПРОМ КОМПАНІ"
#41000431
Відхилено 1 125 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:02
ПОЛІКОВСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3164903564
Переможець 1 213 079,22
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 13:41

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду встановлено, що в інформації та документах ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ", які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону виявлені невідповідності: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає формі Додатку 2, згідно п. 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - заголовок таблиці стовпця 2 не відповідає запропонованій формі Додатку 2; - не включений основний інструмент для ремонту м'якої покрівлі, який буде використовуватися при виконанні робіт. Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену або нову довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі Додатку 3, згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - учасником не зазначена інформація щодо наявності кваліфікованих покрівельників рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів. Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену довідку або нову довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Довідка, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не відповідає формі Додатку 4, згідно п. 3 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - у п.п. 1, 2 довідки наведено договори за 2017 рік, які не відповідають вимозі надання договорів за певний період; - у п. 3 стовпця 5 довідки ціна договору не співпадає з ціною договору прикладеної скан-копії договору; - у п. 3 стовпця 6 довідки предмет договору не співпадає з предметом договору прикладеної скан-копії договору; - у п.п. 2, 3 довідки учасником наведено договори, предмети договорів яких не є аналогічними предмету закупівлі; Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену або нову довідку, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОЛІКОВСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3164903564
1 213 079,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:07
дод угода №1 к № 21-1.1-99.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 16:06
дод угода №1 к № 21-1.1-99.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:26
№21-1.1-99 від 31.08.2020, пр. Металургів, 131 А.pdf укладений
31 серпня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 21/1.1/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 21/1.1/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 116 811,58
UAH