Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт майданчика для фізкультурно-оздоровчих занять Комунальної установи «Лозівський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: 64602, Харківська область, місто Лозова, пров. Каштановий)
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-07-10-006818-c 0731fa1ab8e142349e663515fda70e4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кормишкіна Юлія Леонідівна

+380574522266 osvita02146222@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Кормишкіна Юлія Леонідівна
+380574522266
osvita02146222@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 15:37
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:34
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт майданчика для фізкультурно-оздоровчих занять Комунальної установи «Лозівський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: 64602, Харківська область, місто Лозова, пров. Каштановий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, м. Лозова, пров. Каштановий, майданчик для фізкультурно-оздоровчих занять Комунальної установи «Лозівський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Лозівської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється на підставі рахунка Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 10:59
Протокол 188.pdf
17 липня 2020 10:59
Проект договору (нова редакція).doc
17 липня 2020 10:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
10 липня 2020 15:33
Проект договору .doc
10 липня 2020 15:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
17 липня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 10:59
Протокол 188.pdf
17 липня 2020 10:59
Проект договору (нова редакція).doc
17 липня 2020 10:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
10 липня 2020 15:33
Проект договору .doc
10 липня 2020 15:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000019 ● 0ae3f7e7df5c4803acf563dcbb430448
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 09:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2020-07-10-006818-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області надає своє пояснення з приводу результатів моніторингу закупівлі UA-M-2020-08-000019, здійсненої Управлінням, переможцем якої визнано ТОВ «Будівельна компанія Готіка» та укладено договір № 618 від 17.08.2020 року. Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено ряд порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, які були допущені Замовником, з приводу кожного з яких Управління освіти, молоді та спорту ЛМР надає свій детальний опис та пояснення. По-перше, виявлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Проте, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що пункт 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації містить повну та змістовну інформацію про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а тому ознак порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при опублікуванні тендерної документації Замовника немає. По-друге, встановлено порушення частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020 року. Проте, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що вказана норму Закону передбачає можливість Замовника вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ним товари, послуги чи роботи за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, тобто не є обов’язковою вимогою тендерної документації. Крім того, Замовник в даній закупівлі не вимагав наявність цієї вимоги від учасників, а лише пропонував надати лист – гарантію щодо застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт, тобто ніяких вимог до екологічних характеристик до передбачених робіт не вимагав та не встановлював, а тому не має законних підстав вважати порушенням з боку Замовника частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». По-третє, встановлено порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовник не вказав в своїй тендерній документації вимогу щодо надання учасниками торгів інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, на що Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що в нього як Замовника при організації та проведенні даної закупівлі не було необхідності встановлювати відвідну інформацію, оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт майданчика і кінцевим значенням було досягнення саме цієї мети за рахунок потенційного переможця. Крім того, дані обставини були окреслені при складанні додаткової угоди до Договору від 19.08.2020 року та висвітлені в системі «Проззорро», отже в своїх діях Замовник порушень пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачає. По - четверте, встановлено порушення вимог статті 16 Закону України Про публічні закупівлі», оскільки учасник-переможець не зазначив в тендерній пропозиції, а саме в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідний розряд працівників. На це Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених даних протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Замовником було розміщено повідомлення про усунення недоліків цього учасника, які ним були усунені та розміщені в електронній системі, разом з тим, до Замовника нарочно надійшла довідка від учасника з уточненням розряду вказаних ним учасників, де Замовник міг впевнитися про їх наявність, але в електронній системі учасник через технічні незручності вказану довідку не розмістив. (Вказана довідка до пояснення додається). По-п’яте, встановлено порушення учасником пункту першого розділу 3 тендерної документації, тобто не наклав на кожен документ КЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, на що Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що в додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначає, що саме такі документи не потребують їх засвідчення печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, а в разі відсутності КЕП, Замовник вимагає належного засвідчення всіх наданих документів печаткою та підписом уповноваженої особи, що учасником-переможцем і було зроблено, отже порушень не встановлено. З огляду на вищевикладені факти, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що при організації та проведенні закупівель в своїх діях керується нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та намагається неухильно його дотримуватися. Додаток: довідка на 2 аркушах.

2020-08-28 16:54:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК ГОТІКА 7 343 359,20
UAH з ПДВ
7 230 859,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК" 7 473 226,00
UAH з ПДВ
7 268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:09
довідка
07 серпня 2020 13:09
довідка
07 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:40
договор
07 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:40
довідка МВС
07 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:36
довідка налогов
05 серпня 2020 08:14
справки
05 серпня 2020 08:14
справки
05 серпня 2020 08:13
справки
31 липня 2020 12:16
кошторис
31 липня 2020 12:16
кошторис
31 липня 2020 12:16
кошторис
31 липня 2020 12:16
кошторис
23 липня 2020 12:18
Електронний підпис
23 липня 2020 12:13
докум. ЛБМ.pdf
23 липня 2020 12:13
расчеті.pdf
23 липня 2020 12:13
отсутств расчета.pdf
23 липня 2020 12:13
об..коштор.pdf
23 липня 2020 12:13
ЛС.pdf
23 липня 2020 12:13
ЛС обладн.pdf
23 липня 2020 12:13
ДЦ.pdf
23 липня 2020 12:13
Дефект.акт.pdf
23 липня 2020 12:13
ВР обїектн.pdf
23 липня 2020 12:13
ВР ДЦ.pdf
23 липня 2020 12:13
Цен.проп. додаток 5.pdf
23 липня 2020 12:13
Устав1.pdf
23 липня 2020 12:13
Транспорт ЛБМ.pdf
23 липня 2020 12:13
Тех.. завдан.pdf
23 липня 2020 12:13
таблица1.pdf
23 липня 2020 12:13
табл 2 оборудование.pdf
23 липня 2020 12:13
свид НДС.pdf
23 липня 2020 12:13
рішшення.pdf
23 липня 2020 12:13
регистрац Готіка.pdf
23 липня 2020 12:13
наказ.1.pdf
23 липня 2020 12:13
Лицензія.pdf
23 липня 2020 12:13
Еко-Сан транспорт.pdf
23 липня 2020 12:13
Дозвіл.pdf
23 липня 2020 12:13
додаток 2 к договору.pdf
23 липня 2020 12:13
договор.pdf
23 липня 2020 12:12
довідка субподр.pdf
23 липня 2020 12:12
Держ.регистрац.pdf
23 липня 2020 12:12
график.pdf
23 липня 2020 12:12
витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 12:12
витяг 2020.pdf
23 липня 2020 12:12
дов.часть2 с.pdf
23 липня 2020 12:12
дов.часть1.pdf

Конфіденційні документи

23 липня 2020 12:13
499_Капитальний ремонт майданчика для фізкультурно-оздоровчих.rar

Обґрунтування конфіденційності

інтелектуальна власність підприємства

23 липня 2020 12:13
Додаток 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті дані співробітників, які є конфіденційність

Публічні документи

24 липня 2020 15:13
Електронний підпис
24 липня 2020 15:11
Працівники.pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Захарова Д..pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Кожанова О..pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Денчика Є. А..pdf
24 липня 2020 15:11
Диплом Брежнєва В. В..pdf
24 липня 2020 15:11
Диплом Кулик С. А..pdf
24 липня 2020 15:11
Договір оренди ЖУК 2.pdf
24 липня 2020 15:11
Диплом Бакуліна О. Н..pdf
24 липня 2020 15:11
Проект Договору.pdf
24 липня 2020 15:11
Договір оренди ЖУК 1.pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Бабак С..pdf
24 липня 2020 15:11
Довідка про сертифк.pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ Хоренко А. І..pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Попова К .О..pdf
24 липня 2020 15:11
Гарантійні листи.pdf
24 липня 2020 15:11
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ Найпак О. В..pdf
24 липня 2020 15:11
Наказ на Порадюк Д. В..pdf
24 липня 2020 15:11
СТАТУТ_ РІШЕННЯ_ ОПИС.pdf
24 липня 2020 15:11
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК ГОТІКА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БК ГОТІКА
#24672945
Переможець 7 230 859,20
UAH з ПДВ
31 липня 2020 09:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), положенням про уповноважену особу, затверджене наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 21.04.2020 року № 185 з залученням відповідної робочої групи в складі працівників, що володіють необхідними знаннями в сфері закупівлі даної категорії робіт, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-10-006818-c виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме на вимогу Замовника у Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям. 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.1. Заповнена довідка за формою, викладеній у таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Копії трудових книжок (договорів цивільно-правового характеру) або копії наказів про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також скановані копії трудових книжок працівників вказаних в довідці, але скановані копії трудових книжок працівників надані учасником на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, так як вимагалося Замовником у тендерні документації в розділі І. Загальні положення п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. «Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.», тому Учасник повинен надати Замовнику трудові книжки працівників з автентичним перекладом на українську мову. На підставі вищевказаного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,- Вирішено: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК ГОТІКА
#24672945
7 230 859,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:18
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:29
ДУ 6.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:27
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:55
ДУ 5.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:31
ДУ 4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:46
ДУ 3.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:57
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 12:43
Договір укладений
17 серпня 2020 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 618
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 085 494,01
UAH (в тому числі ПДВ 347 582,33 UAH)