Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Кормишкіна Юлія Леонідівна +380574522266 osvita02146222@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 15:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 15:37 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата здійснюється на підставі рахунка | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 10:59 |
Протокол 188.pdf | |
17 липня 2020 10:59 |
Проект договору (нова редакція).doc | |
17 липня 2020 10:59 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx | |
10 липня 2020 15:33 |
Проект договору .doc | |
10 липня 2020 15:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
17 липня 2020 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 10:59 |
Протокол 188.pdf
|
|||
17 липня 2020 10:59 |
Проект договору (нова редакція).doc
|
|||
17 липня 2020 10:59 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
|
|||
10 липня 2020 15:33 |
Проект договору .doc
|
|||
10 липня 2020 15:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000019 ● 0ae3f7e7df5c4803acf563dcbb430448
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 09:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2020-07-10-006818-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області надає своє пояснення з приводу результатів моніторингу закупівлі UA-M-2020-08-000019, здійсненої Управлінням, переможцем якої визнано ТОВ «Будівельна компанія Готіка» та укладено договір № 618 від 17.08.2020 року. Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено ряд порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, які були допущені Замовником, з приводу кожного з яких Управління освіти, молоді та спорту ЛМР надає свій детальний опис та пояснення. По-перше, виявлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Проте, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що пункт 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації містить повну та змістовну інформацію про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а тому ознак порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при опублікуванні тендерної документації Замовника немає. По-друге, встановлено порушення частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020 року. Проте, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що вказана норму Закону передбачає можливість Замовника вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ним товари, послуги чи роботи за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, тобто не є обов’язковою вимогою тендерної документації. Крім того, Замовник в даній закупівлі не вимагав наявність цієї вимоги від учасників, а лише пропонував надати лист – гарантію щодо застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт, тобто ніяких вимог до екологічних характеристик до передбачених робіт не вимагав та не встановлював, а тому не має законних підстав вважати порушенням з боку Замовника частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». По-третє, встановлено порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовник не вказав в своїй тендерній документації вимогу щодо надання учасниками торгів інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, на що Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що в нього як Замовника при організації та проведенні даної закупівлі не було необхідності встановлювати відвідну інформацію, оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт майданчика і кінцевим значенням було досягнення саме цієї мети за рахунок потенційного переможця. Крім того, дані обставини були окреслені при складанні додаткової угоди до Договору від 19.08.2020 року та висвітлені в системі «Проззорро», отже в своїх діях Замовник порушень пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачає. По - четверте, встановлено порушення вимог статті 16 Закону України Про публічні закупівлі», оскільки учасник-переможець не зазначив в тендерній пропозиції, а саме в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідний розряд працівників. На це Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених даних протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Замовником було розміщено повідомлення про усунення недоліків цього учасника, які ним були усунені та розміщені в електронній системі, разом з тим, до Замовника нарочно надійшла довідка від учасника з уточненням розряду вказаних ним учасників, де Замовник міг впевнитися про їх наявність, але в електронній системі учасник через технічні незручності вказану довідку не розмістив. (Вказана довідка до пояснення додається). По-п’яте, встановлено порушення учасником пункту першого розділу 3 тендерної документації, тобто не наклав на кожен документ КЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, на що Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що в додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначає, що саме такі документи не потребують їх засвідчення печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, а в разі відсутності КЕП, Замовник вимагає належного засвідчення всіх наданих документів печаткою та підписом уповноваженої особи, що учасником-переможцем і було зроблено, отже порушень не встановлено. З огляду на вищевикладені факти, Управління освіти, молоді та спорту ЛМР пояснює, що при організації та проведенні закупівель в своїх діях керується нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та намагається неухильно його дотримуватися. Додаток: довідка на 2 аркушах.
2020-08-28 16:54:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК ГОТІКА #24672945 |
Переможець |
7 230 859,20
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 08:29
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 15:55
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 10:31
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 14:46
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 13:57
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 11:01
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 12:43
|
Договір | укладений |
17 серпня 2020 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |