Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а” (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
31 400,00 UAH
UA-2020-07-10-006746-c ● acdd96a0c8974c788450d216c5226b72
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
10 липня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 13559341 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Контактна особа: |
Ольга Катаранова +380934054843 olgakataranova@gmail.com |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Здійснення робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Капітальний ремонт частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а”.
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а” (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
10 липня 2020 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" #41523369 |
Переможець |
31 400,00
UAH
|
10 липня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:33
|
Договір № 231.PDF | укладений |
10 липня 2020 15:32
|