Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а” (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
31 400,00 UAH
UA-2020-07-10-006746-c acdd96a0c8974c788450d216c5226b72
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Катаранова

+380934054843 olgakataranova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Ольга Катаранова
+380934054843
olgakataranova@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Капітальний ремонт частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а”.
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6а” (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 липня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"
#41523369
Переможець 31 400,00
UAH
10 липня 2020 15:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:33
Договір № 231.PDF укладений
10 липня 2020 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 400,00
UAH