Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
471 943,00 UAH
UA-2020-07-10-006584-c ● 8df2199a56af4d44b720241c9b981cce
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146239 |
Вебсайт: | http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Ярошевич +380574256516 tender1.vokmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 471 943,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 359,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комп'ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, заклади загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти державного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 15:21 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:35
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно п.4. Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги) вимагається: транспортування, доставка, встановлення, налаштування
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 11:31
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації (Технічні вимоги) всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» - а саме - з аналогічними або кращими технічними показниками (п.2. Додатку №1). Пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатиметься, якщо програмне забезпечення сумісне з запропонованою операційною системою та відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Інформація про відміну
Дата відміни
26 липня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій