Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
557 000,00 UAH
UA-2020-07-10-006481-c f89135c783b34746821ce41d67fef4b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Іванівна Московчук

+380373220274 moskovchukalina@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кельменецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147262
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., смт. Кельменці, площа Центральна, 2
Контактна особа: Аліна Іванівна Московчук
+380373220274
moskovchukalina@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:10
Очікувана вартість: 557 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Персональні комп’ютери (ноутбуки) в комплекті з маніпулятором типу «миша»,
код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці, площа центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:19
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 липня 2020 12:19
ТД Ноутбуки НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:19
ТД Ноутбуки.docx
15 липня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:19
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 липня 2020 12:08
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 липня 2020 12:19
ТД Ноутбуки НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
15 липня 2020 12:08
ТД Ноутбуки НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 липня 2020 15:19
ТД Ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 23:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Конкретна модель чи фірма-виробник не мають значення. Товар повинен відповідати технічним вимогам, приведеним в додатку 4 до тендерної документації.
В технічних вимогах не вказано конкретного програмного забезпечення, воно лише повинно відповідати технічним вимогам приведеним в додатку 4. Якщо буде запропоновано учасниками LibreOffice і він відповідає технічним вимогам, то така пропозиція не буде відхилена.
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 11:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 23:15
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено лише доставка товару на адресу замовника. Це передбачено проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації) та тендерною документацією. Ціна Товару включає всі витрати Постачальника (податки, збори, транспортні витрати, матеріали, комплектуючі тощо), необхідні для поставки Товару до місця поставки. Тобто здійснюється лише поставка.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-006481-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 липня 2020 12:35
Внесення змін до документації
Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 14:20
В Додатку 4 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ", який був розроблений згідно Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 за № 1440 (із змінами), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 не ставиться вимога встановлення операційної системи Microsoft Windows, а «попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України
Номер вимоги: UA-2020-07-10-006481-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 29 липня 2020 10:51
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ»
Шановний Замовнику з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступної підстави (у вкладенні)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 15:58
Технічні вимоги зазначені ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» в документі під назвою «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» повністю відповідають вимогам встановленим Типовим переліком комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно – технічної) освіти, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 року за № 1440 (зі змінами), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 року за № 55/31507. ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» повністю зазначено інформацію, яка підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Документація не містить вимог щодо поставки лише імпортованого програмного забезпечення. В Додатку № 4, а саме в п. 3.6. лише зазначено, щоб таке програмне забезпечення було попередньо встановлене без активації та повинно містити елементи захисту.
Приписка щодо надання учасником пояснень про модель пристрою та інше стосується лише випадків, коли програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою.
Так товар відповідає вимогам Документації у разі, коли він вироблений вітчизняним виробником (програмне забезпечення буде попередньо встановленим без активації та матиме оригінальну наліпку) та вироблений імпортним виробником із встановленням програмного забезпечення (тоді учасник-постачальник повинен буде вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника тощо).
Тому, і в цій частині пропозиція ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» відповідає вимогам встановленим тендерною документацію, оскільки в складі своєї пропозиції ним були надані всі необхідні документи, які убезпечать Замовника від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 481 572,00
UAH з ПДВ
481 572,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 492 687,00
UAH з ПДВ
492 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 509 886,00
UAH з ПДВ
507 101,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 524 979,00
UAH з ПДВ
509 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 516 519,90
UAH з ПДВ
516 519,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В. 538 980,00
UAH з ПДВ
538 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:25
Електронний підпис
30 липня 2020 15:24
МВС.rar
30 липня 2020 15:24
ДПС.rar
30 липня 2020 15:24
Довідка.zip
30 липня 2020 15:24
Довідка юр..zip
25 липня 2020 19:12
Електронний підпис
25 липня 2020 19:12
08 Проект договору.pdf
25 липня 2020 19:12
06 Статут.pdf
25 липня 2020 19:12
05 Лист - згода.pdf
25 липня 2020 19:12
00 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:36
Електронний підпис
24 липня 2020 12:33
сертифікат сес.pdf
24 липня 2020 12:33
Наказ Андрійцьо А.М..pdf
24 липня 2020 12:33
лист ст. 17.pdf
24 липня 2020 12:33
лист несертифікація.pdf
24 липня 2020 12:33
копія паспорту.pdf
24 липня 2020 12:33
Додаток 5 Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 12:33
додаток 2 пропозиція.pdf
24 липня 2020 12:33
додаток 1 відомості.pdf
24 липня 2020 12:33
Довідка довкілля.pdf
24 липня 2020 12:33
Витяг з ЄДР Юдітрейд.pdf
24 липня 2020 12:33
андрійцьо а.м. код.pdf
24 липня 2020 12:33
430 G6 HP декларація.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 10:26
Електронний підпис
25 липня 2020 10:24
5.3_Проект договору.pdf
25 липня 2020 10:24
6.1_Копія Витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 18:51
Електронний підпис
24 липня 2020 18:50
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.pdf
24 липня 2020 18:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 18:50
Стаж.pdf
24 липня 2020 18:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 липня 2020 18:50
Паспорт код.rar
24 липня 2020 18:50
Новий товар.pdf
24 липня 2020 18:50
Лист згода .pdf
24 липня 2020 18:50
Кваліфікаційні2.pdf
24 липня 2020 18:50
Кваліфікаційні1.pdf
24 липня 2020 18:50
Кваліфікаційні1_10.pdf
24 липня 2020 18:50
Договора-відгуки.zip
24 липня 2020 18:50
Довкілля.pdf
24 липня 2020 18:50
Гарантійни лист.pdf
24 липня 2020 18:50
Firma_ФЛ-0000145_02.jpg
24 липня 2020 18:50
Firma_ФЛ-0000145_01.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Переможець 481 572,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
481 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:22
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:28
Договір 244.pdf укладений
11 серпня 2020 16:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 481 572,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 262,00 UAH)