Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1
Очікувана вартість
1 500 438,00 UAH
UA-2020-07-10-005878-c 86b2d65a4c1f46309f42439c9077c46e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осінська Тетяна Володимирівна

+380444500491 kcbo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143703
Вебсайт: http://ksvo.gov.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А
Контактна особа: Осінська Тетяна Володимирівна
+380444500491
kcbo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:54
Очікувана вартість: 1 500 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 502,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7502.19 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:47
Софіївська ТД упр.освіти.pdf
31 липня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:47
Софіївська ТД упр.освіти.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 17 липня 2020 18:44
Згідно п.3, п.п. 3.1-3.2, Додку №1 до тендерної документації - "на підтвердження інформації зазначеної у довідці надати не менше 4-ох аналогічних договорів з документами, що підтверджують їх виконання у повному обсязі (акти форми КБ-2 та/або КБ-3). Обгрунтуйте будь-ласка, яким законодавством керувався Замовник при виставлені зазначеної вимоги,а саме чим обгрунтована кількість в 4 аналогічні договори і саме з актами КБ-2 та/або КБ-3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до статті 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В законі чітко не вказано мінімальної кількості аналогічних договорів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Замовник було вказано таку кількість договорів, яку він вважає за потрібне, щоб переконатися у професіоналізмі Учасника. Так як Замовник – є бюджетною організацією – він бажає отримати саме такі договори, щоб потім мати можливість додатково переконатися у якості послуг та дійсності цих договорів на веб – порталі Уповноваженого органу.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 15 липня 2020 17:12
Дата відповіді: 17 липня 2020 18:46
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано, що учасник має гарантувати якість зазначених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, а також, що у разі необхідності, кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією на капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сиг, оповіщення про пожежу та сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1, але під час огляду об'єкту, який було зроблено у зазначені Замовником строки, ми не змогли отримати для ознайомлення робочий проект, так як його немає у закладі освіти. Виникає питання до кого можна звернутись, щоб мати змогу ознайомитись з відповідною документацією? Або внесіть зміни до тендерної документацією та додайте до тендерної документації скановану копію робочого проекту, щоб Учасники мали змогу більш детально розрахувати вартість робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З усією документацією можливо ознайомитися за адресою Замовника торгів: 03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12, Відділ освіти Києво-Святошинської РДА
Щодо фінансової звітності та балансу
Дата подання: 15 липня 2020 17:52
Дата відповіді: 17 липня 2020 18:50
В тендерній документації з метою дотримання вимог статтей 44-46 Закону України "Про товариства з обмеженою відповідальністю" в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал або копію останнього затвердженого звіту про фінансовий стан (форма № 1 Баланс або форма 1 мс Баланс) з документом, що підтверджує його реєстрацію у податковому органі з довідкою про вартість чистих активів відповідно до наданого звіту", а якщо це новостворене підприємстово і не має можливості надати фінансову звітність за останній звітний період з відміткою відповідного органу. Чи можливо надати лист-пояснення про надання фінансової звітності і чи буде це приводом для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо, надати у складі тендерної пропозиції лист - пояснення, так це не буде причиною для відхилення учасника /або дискваліфіковано.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-005878-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 13 липня 2020 20:17
Вимога щодо надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1 зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання:
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне:

По перше:
Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування".
Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.

По друге:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.

По третє:
Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн.
Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-005878-c становить 1 500 438,00 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути.

По четверте:
Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму.
При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України.

Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 500 438,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 500 438,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн.

На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Відтак просимо вжити наступних заходів:
- внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4.
чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.:
з
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
на
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.

Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади.
Розраховуємо на Ваше розуміння.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 15:24
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Доброго дня, Шановний Учасник!

У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Вимога з приводу надання «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року)» жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.
Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування – компенсацію збитків.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-005878-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:34
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1. Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною. Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників». Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 18:52
Доброго дня, Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до вимог тендерної документації: Учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3»
Предметом закупівлі є: Електромонтажні роботи ДК 021:2015 (Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі )
Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією юридичній особі, яка здійснює господарську діяльність в галузі створення архітектурних об’єктів та виконання монтажних робіт. Тому вимога з приводу надання даної ліцензії є обґрунтованою
Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3)
При підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-005878-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:35
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Софіївсько-Борщагівський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів – загальноосвітня школа I-III ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1 зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-005878-c становить 1 500 438,00 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 500 438,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 500 438,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння.
Вкотре наполягаємо на видаленні даної вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 18:53
У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне:
Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.

Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.

Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті.

Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сума.

Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт.

Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!

Документи подані скаржником

13 липня 2020 20:17
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-005878-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 липня 2020 13:41
Скарга до АМКУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 488 995,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 489 240,00
UAH з ПДВ
1 489 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" 1 500 438,00
UAH з ПДВ
1 500 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 09:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:29
Довідка ДФС
25 серпня 2020 09:29
ДФС з підписом
24 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
24 серпня 2020 16:56
ст 17
24 серпня 2020 16:56
МВС
24 серпня 2020 16:56
МВС з підписом
07 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 серпня 2020 15:04
44,1.Банк 2 pdf
07 серпня 2020 15:04
44.,банк 1 .pdf
31 липня 2020 12:35
Електронний підпис
30 липня 2020 18:04
Електронний підпис
30 липня 2020 17:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 липня 2020 17:59
44.1. Банк 2 СБ.pdf
30 липня 2020 17:59
44. Банк 1 СБ.pdf
30 липня 2020 17:59
43. Кошторис.PDF
30 липня 2020 17:59
42. Цінова.PDF
30 липня 2020 17:59
41. Проект договору.PDF
30 липня 2020 17:59
40. Листи - згоди.PDF
30 липня 2020 17:59
39. Технічка.PDF
30 липня 2020 17:59
37. СТ 17.PDF
30 липня 2020 17:59
25. Довідка статут.PDF
30 липня 2020 17:59
24.3. Вартість ЧА.PDF
30 липня 2020 17:59
24.2. Баланс.PDF
30 липня 2020 17:59
24. Вартість ЧА.PDF
30 липня 2020 17:58
24. 1.Вартість ЧА.PDF
30 липня 2020 17:58
19.10. Доп угода 198 УОО.pdf
30 липня 2020 17:58
23. Згода відхилення.PDF
30 липня 2020 17:58
19.9. Договір 198 УОО.pdf
30 липня 2020 17:58
19.8. АВР УОО 201 Грудень.pdf
30 липня 2020 17:58
19.6. Доп угода 201 УОО.pdf
30 липня 2020 17:58
19.5. Договір 201 УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
22. Довідка валюта.PDF
30 липня 2020 17:58
19.4. АВР 199 Грудень УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
19.3. АВР 200 Грудень УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
19.2.1. ДУ 199 УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
20.6. Оборотка.PDF
30 липня 2020 17:58
19.2. Договір 199 УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
19.1.1. ДУ 200 УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
19.1. Договір 200 УОО.PDF
30 липня 2020 17:58
20.5. Повірка.PDF
30 липня 2020 17:58
18.11. ІПН Каплунов.pdf
30 липня 2020 17:58
18.10. Паспорт Каплунов.pdf
30 липня 2020 17:58
18.9. Медкнига.PDF
30 липня 2020 17:58
18.7. Диплом Каплунов.PDF
30 липня 2020 17:58
18.6. Трудова Каплунов.PDF
30 липня 2020 17:58
18.5. Перевірка знань.PDF
30 липня 2020 17:58
18.4. Професія.PDF
30 липня 2020 17:58
20. Технології.PDF
30 липня 2020 17:58
20. МТБ.PDF
30 липня 2020 17:58
19.13. Листи - відгуки.PDF
30 липня 2020 17:57
16. Ліцензія АВК.pdf
30 липня 2020 17:57
15. ІСО 27001 2013.PDF
30 липня 2020 17:57
14. ІСО 45001-2018.pdf
30 липня 2020 17:57
13.1. Аудит ІСО 37001.pdf
30 липня 2020 17:57
11. ІСО 9001-2015.pdf
30 липня 2020 17:57
12. ІСО 14001-2015.pdf
30 липня 2020 17:57
10. Наказ ліцензія.pdf
30 липня 2020 17:57
8. Ліцензія ДАБІ ЕП.PDF
30 липня 2020 17:57
7.1. Додаток до листа.pdf
30 липня 2020 17:57
7. Згода ДСНС СБ.PDF
30 липня 2020 17:57
6. Акт обстеження СБ.PDF
30 липня 2020 17:57
5. Копія витяг 15.07.2020.PDF
30 липня 2020 17:57
4.2. Баланс 2019.PDF
30 липня 2020 17:57
4. Копія баланс.PDF
30 липня 2020 17:57
3.1. Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
30 липня 2020 17:57
3. Витяг ПДВ ЕП.PDF
30 липня 2020 17:57
2. Протокл та наказ ЕП.PDF
30 липня 2020 17:57
1.1. Опис.pdf
30 липня 2020 17:57
1.1. Копія статут.PDF
30 липня 2020 17:57
1. Статут ЕП 18.06.2019.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 14:50
Електронний підпис
24 липня 2020 14:49
Виписка від 13.04.19.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
31 липня 2020 09:39
Статут, Рішення.pdf
31 липня 2020 09:39
Навчання.PDF
31 липня 2020 09:38
Довідки.PDF
31 липня 2020 09:38
Фін Звіт.PDF
31 липня 2020 09:38
Стаття 17.PDF
31 липня 2020 09:38
Паспорт, код.PDF
31 липня 2020 09:38
Лабораторія Спектр.PDF
31 липня 2020 09:38
Санкції.PDF
31 липня 2020 09:38
Персонал.PDF
31 липня 2020 09:38
Право підпису.PDF
31 липня 2020 09:38
Повідомлення.PDF
31 липня 2020 09:38
Наказ Нікітюк ОП.PDF
31 липня 2020 09:38
Нікітюк Пож.PDF
31 липня 2020 09:38
Нікітюк Пож..PDF
31 липня 2020 09:38
Ліцензія, Пожежка.pdf
31 липня 2020 09:38
МВС.PDF
31 липня 2020 09:38
Довідка (1).zip
31 липня 2020 09:38
Витяг з ЄДР 20,07,20.PDF
31 липня 2020 09:38
Лист Відгук.pdf
31 липня 2020 09:38
Договір оркенди ТЗ.PDF
31 липня 2020 09:38
Захист довкілля.PDF
31 липня 2020 09:38
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2020 09:38
Ліцензія, дозвіл.PDF
31 липня 2020 09:38
Загальні відомості.PDF
31 липня 2020 09:38
Гарантійні листи.PDF
31 липня 2020 09:38
Договір зі СПЕКТР 21.PDF
31 липня 2020 09:38
Довідки З ЄДР кор.PDF
31 липня 2020 09:38
Держстат 20,07,20.PDF
31 липня 2020 09:38
Довідка.zip
31 липня 2020 09:38
Довідка.pdf
31 липня 2020 09:38
Довідка...pdf
31 липня 2020 09:38
Довідка Приват.pdf
31 липня 2020 09:37
Довідка Приват...pdf
31 липня 2020 09:37
Диплом Нікітюк.PDF
31 липня 2020 09:37
Довідка 1..PDF
31 липня 2020 09:37
Відгук.PDF
31 липня 2020 09:37
Аналог договори.PDF
31 липня 2020 09:37
Аналогічні договора.PDF
31 липня 2020 09:37
Тендерна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Переможець 1 488 995,10
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 20:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
1 488 995,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:35
Доп.угода 1 від10.09.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 12:35
Договір. Соф_Борщагівка.pdf укладений
04 вересня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 5555
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 309 916,20
UAH (в тому числі ПДВ 218 319,37 UAH)