Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 (скретч-картки або еквівалент) (ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-10-005825-c ● e2b0c0ad37d648838d15e84561c3853d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02909973 |
Вебсайт: | http://zap.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а |
Контактна особа: |
Дар'я Іванченко +380612251032 divanchenko@zap.gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76150 літр
Бензин А-95 (скретч-картки або еквівалент) (ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Дод_5_ Тен.пропозиція.docx | |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Дод_1_ Кваліф.критерії.docx | |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Дод_2_ вимоги ЗУ.doc | |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Дод_3_Тех.вимоги.doc | |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Дод_4_Договор.docx | |
10 липня 2020 14:44 |
0710TENDER.pdf | |
10 липня 2020 14:44 |
0709 Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискриминационные требования
Дата подання: 13 липня 2020 09:45
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:47
Добрый день!
Просим убрать дискриминационные требования о необходимости предоставления договоров, подтверждающих опыт за 2018, 2019, 2020г. По данным требованиям не сможет принять участие предприятие, которое зарегистрировано позже 2018-2019г.г. Хотя уже имеет опыт поставки миллионов литров топлива.
А именно, просим указать что аналогичные договора могут быть выполнены в течении каждого или любого из перечиленных Вами годов.
В случае отказа выполнить нашу просьбу будем вынуждены обратиться в АМКУ. По данному вопросу уже существует сложившаяся практика. АМКУ считает эти требования дискриминационными.
Кроме этого оставляем за собой право обратиться в ДАСУ.
Заранее благодарим за понимание.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі (зокрема його якісні характеристики та перелік документів що їх підтверджують) та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Встановлений прокуратурою Запорізької області часовий діапазон виконання аналогічних договорів (не менше трьох договорів) протягом останніх трьох років (2018, 2019, 2020 роки) визначено з метою оцінки та перевірки фактичної спроможності Учасника закупівлі забезпечити належне повне та своєчасне виконання умов договору про закупівлю.
Ураховуючи викладене, у тендерній документації прокуратури Запорізької області відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зазначений у пункті 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти) визначає наявність господарської діяльності підприємства-Учасника протягом останніх трьох років (2018, 2019, 2020 роки), що свідчить про наявність фінансової спроможності підприємства, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно зі статтею 16 Закону, якості товару та попереджає участь у закупівлі підприємств з ознаками фіктивної діяльності.
Таким чином, для суб’єктів господарювання, які мають намір взяти участь у закупівлі та мають дату реєстрації після 2018 та 2019 років наявність даного кваліфікаційного критерію не є перешкодою для участі.
Виходячи з викладеного, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Встановлений прокуратурою Запорізької області часовий діапазон виконання аналогічних договорів (не менше трьох договорів) протягом останніх трьох років (2018, 2019, 2020 роки) визначено з метою оцінки та перевірки фактичної спроможності Учасника закупівлі забезпечити належне повне та своєчасне виконання умов договору про закупівлю.
Ураховуючи викладене, у тендерній документації прокуратури Запорізької області відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зазначений у пункті 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти) визначає наявність господарської діяльності підприємства-Учасника протягом останніх трьох років (2018, 2019, 2020 роки), що свідчить про наявність фінансової спроможності підприємства, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно зі статтею 16 Закону, якості товару та попереджає участь у закупівлі підприємств з ознаками фіктивної діяльності.
Таким чином, для суб’єктів господарювання, які мають намір взяти участь у закупівлі та мають дату реєстрації після 2018 та 2019 років наявність даного кваліфікаційного критерію не є перешкодою для участі.
Виходячи з викладеного, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону.
ошибка в ТД
Дата подання: 13 липня 2020 09:50
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:48
В додатке 3 у ВАс указано 75 000л А-95. При ожидаемой стоимости 1500000грн. такое количество поставить невозможно
Відповідь: Замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти).
Так, у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти).
Так, у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
уточнення
Дата подання: 13 липня 2020 16:11
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:49
1) чи можлива передплата?
2) уточніть літраж,адже заявлений Вами бюджет не відпвоідає нині діючій середньоринковій ціні на паливо
3) чи можливе виключення п.7.2 проекту договору?
Відповідь: 1) Розрахунки за Товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України –лише за фактично отриманий Товар у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної сторонами видаткової накладної та рахунку-фактури на Товар (або частину товару).
2) Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти). Так, у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість товару, а саме: 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
3) Проект договору складено замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект Договору подається Замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі (Додаток 4 до тендерної документації). Учасник не повинен відступати від даної форми Договору. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Виключення або додавання будь-яких іншим умов Договору не можливе.
2) Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі повинні відповідати та формуватись у відповідності до технічних вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Бензин А-95 скретч-картки (або еквівалент) (код ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти). Так, у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість товару, а саме: 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
3) Проект договору складено замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект Договору подається Замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі (Додаток 4 до тендерної документації). Учасник не повинен відступати від даної форми Договору. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Виключення або додавання будь-яких іншим умов Договору не можливе.
Уточнення
Дата подання: 15 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:37
Уточніть літраж,адже заявлений Вами бюджет не відпвоідає нині діючій середньоринковій ціні на паливо, а отже ніхто з учасників не зможе вийти на торги
Відповідь: Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предметів закупівлі визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3, частині другій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги Замовника щодо кількості та обсягів предмета закупівлі встановлено у Додатку 3 до тендерної документації. А саме: у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
Додатково повідомляємо, що за даними консалтингової групи «А-95» станом на 14.07.2020 ціни на паливо (Бензин А-95) по Україні становлять від 18,98 грн./літр до 25,90 грн./літр.
Тому, з урахуванням актуальних цін на пальне та задля попередження нецільового використання бюджетних коштів, Замовником визначено обсяг закупівлі товару на рівні 76150 літрів.
Також, у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій згідно з частиною 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. У цьому випадку електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру.
Вимоги Замовника щодо кількості та обсягів предмета закупівлі встановлено у Додатку 3 до тендерної документації. А саме: у пункті 8 зазначеного Додатку 3 вказана кількість 76150 літрів бензину А-95 скретч – картки (або еквівалент).
Додатково повідомляємо, що за даними консалтингової групи «А-95» станом на 14.07.2020 ціни на паливо (Бензин А-95) по Україні становлять від 18,98 грн./літр до 25,90 грн./літр.
Тому, з урахуванням актуальних цін на пальне та задля попередження нецільового використання бюджетних коштів, Замовником визначено обсяг закупівлі товару на рівні 76150 літрів.
Також, у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій згідно з частиною 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. У цьому випадку електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-005825-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:42636166
Дата подання: 31 липня 2020 11:49
Оскарження рішення
Оскарження рішення про переможця торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 17:04
Відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією.
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації надано опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Разом з тим, відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Всі документи тендерної пропозиції Переможця, які надані з використанням електронної системи закупівель, містять накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією (у якому зазначена дата та час накладання підпису).
Отже, не зазначення на документах дати та реєстраційного номеру не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Також, додатково повідомляємо:
Щодо пункту 2 вимоги Учасника, ствердження про надання Переможцем «всієї документації» всупереч Наказу МЕРТу №680 від 13.04.2016 та посилання на статтю Закону не відповідає дійсності.
Щодо пункту 3 вимоги Учасника, у тендерній документації Замовника відсутній такий текст.
Щодо пункту 4 вимоги Учасника.
Переможцем надано Додаток 3 до тендерної документації на бланку Переможця з підписом уповноваженої особи та печаткою, в якому зазначено всі пункти, зокрема, і пункт 6 щодо цілодобової заправки автомобілів Замовника.
Також, Переможцем надано довідку у виді таблиці про розташування та перелік АЗС у м. Запоріжжя, Запорізькій області та обласних центрах на території України, в якій зазначено цілодобовий розклад роботи.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації надано опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Разом з тим, відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Всі документи тендерної пропозиції Переможця, які надані з використанням електронної системи закупівель, містять накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією (у якому зазначена дата та час накладання підпису).
Отже, не зазначення на документах дати та реєстраційного номеру не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Також, додатково повідомляємо:
Щодо пункту 2 вимоги Учасника, ствердження про надання Переможцем «всієї документації» всупереч Наказу МЕРТу №680 від 13.04.2016 та посилання на статтю Закону не відповідає дійсності.
Щодо пункту 3 вимоги Учасника, у тендерній документації Замовника відсутній такий текст.
Щодо пункту 4 вимоги Учасника.
Переможцем надано Додаток 3 до тендерної документації на бланку Переможця з підписом уповноваженої особи та печаткою, в якому зазначено всі пункти, зокрема, і пункт 6 щодо цілодобової заправки автомобілів Замовника.
Також, Переможцем надано довідку у виді таблиці про розташування та перелік АЗС у м. Запоріжжя, Запорізькій області та обласних центрах на території України, в якій зазначено цілодобовий розклад роботи.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" |
1 498 632,00
UAH з ПДВ
|
1 462 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ" |
1 484 925,00
UAH з ПДВ
|
1 484 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 494 063,00
UAH з ПДВ
|
1 494 063,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Рішення скасоване |
1 462 080,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 13:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Переможець |
1 462 080,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:41
|
Додаткова бензин.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:38
|
0921DOD.UGODA.pdf | укладений |
21 вересня 2020 15:36
|
0921DOD.UGODA.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 15:30
|
0825Benz.pdf | укладений |
25 серпня 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10% у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку та зменшено обсяг закупівлі товару |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |