Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт площі в районі адміністративної будівлі просп. Конституції 3, м. Куп’янськ».
Очікувана вартість
1 414 298,00 UAH
UA-2020-07-10-005439-c 45a7edc22dbe4401a3058b8648e188ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Артем

+380574251951 artemon_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22726737
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
Контактна особа: Коваленко Артем
+380574251951
artemon_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 1 414 298,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 071,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт площі в районі адміністративної будівлі просп. Конституції 3, м. Куп’янськ».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт площі в районі адміністративної будівлі просп. Конституції 3, м. Куп’янськ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, площа в районі адміністративної будівлі просп. Конституції, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право провести попереднє авансування, розмір авансу не може перевищувати 30% від загального річного обсягу робіт, згідно діючого законодавства. Учасник у строк, що не перевищує 90 днів з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно проміжного акту виконаних робіт відповідно до діючого законодавства Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи Замовник проводить поетапно протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за проведені роботи Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:14
Креслення та технічний опис секції огородження.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 2.rtf
10 липня 2020 14:24
Додаток 5.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 7.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 6.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 4.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 3.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 8.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 1.docx
10 липня 2020 14:24
Оголошення.doc
15 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:14
Креслення та технічний опис секції огородження.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 2.rtf
10 липня 2020 14:24
Додаток 5.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 7.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 6.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 4.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 3.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 8.docx
10 липня 2020 14:24
Додаток 1.docx
10 липня 2020 14:24
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація учасників
Дата подання: 13 липня 2020 14:22
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:33
Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» п.2. Учасники в складі тендерної пропозиції ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт для надання послуг інформацією та ДОКУМЕНТАМИ згідно форми, що встановлена Таблицею № 2. 1) Яку саме інформацію вважати за КВАЛІФІКАЦІЮ та ДОСВІД з перелічених у таблиці: • Посада (професія) • Освіта • Загальний стаж роботи за фахом (професією), років • Досвід роботи на цій посаді (професією), років 2) Якими документами цю інформацію необхідно підтвердити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі стовпчики в таблиці повинні бути заповнені
2. Документи про середню, професійну, вищу освіту, тощо; документи про призначення на посаду, трудовий договір, наказ, рішення тощо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОВОРУХА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 275 698,81
UAH з ПДВ
1 254 483,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" 1 365 306,00
UAH з ПДВ
1 256 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:40
Електронний підпис
20 липня 2020 15:39
ЦПД.pdf.p7s
20 липня 2020 15:39
ЦПД.pdf
20 липня 2020 15:39
Паспорт та код.pdf
20 липня 2020 15:39
Дипломи.pdf
20 липня 2020 15:39
Виписка.pdf
20 липня 2020 15:39
9 Договір оренди.pdf
20 липня 2020 15:39
5 ТП _Додаток 4.pdf
20 липня 2020 15:39
4 ТЗ_Додаток 2.pdf
20 липня 2020 15:39
3 Відомість з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 15:39
2 Довідки.pdf
20 липня 2020 15:39
1 Проект договору.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 17:15
Електронний підпис
20 липня 2020 17:14
пропозиція.pdf
20 липня 2020 17:14
зведений кошторис.pdf
20 липня 2020 17:14
Локальний кошторис.pdf
20 липня 2020 17:14
Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 17:14
Дефектний акт.pdf
20 липня 2020 17:14
Відомість ресурсів.pdf
20 липня 2020 17:14
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
20 липня 2020 17:14
Проект договору.pdf
20 липня 2020 17:14
Довідка працівники.pdf
20 липня 2020 17:14
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 17:14
Виписка ЕДР.pdf
20 липня 2020 17:14
ид_код.pdf
20 липня 2020 17:14
Паспорт Білий Д.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОВОРУХА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОВОРУХА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901713152
Відхилено 1 254 483,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:36
ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2864716990
Переможець 1 256 300,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:57

Документи

27 липня 2020 15:35
Електронний підпис

Документи

28 липня 2020 15:57
Електронний підпис
28 липня 2020 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2864716990
1 256 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 15:57
Електронний підпис
28 липня 2020 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:53
ДУ до договору № 245 выд 30.07.2020 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 08:39
Допугода №1 _реквізити (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:59
Протокол № 2 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 10:59
Договір № 245 від 30.07.2020.pdf укладений
03 серпня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. При складанні оголошення процедури закупівлі «Капітальний ремонт площі в районі адміністративної будівлі просп. Конституції 3, м. Куп’янськ» № UA-2020-07-10-005439-c було допущено технічну помилку, в зв’язку з чим в звіті за результатами проведення процедури закупівлі від 03 серпня 2020 року вважати: - Пункт 7 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» в наступному вигляді: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 01 листопада.2020р.
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу "Юридичні адреси та реквізити сторін" Договору
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до актів виколнаних робіт
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 255 723,00
UAH