Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори (товари)
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2020-07-10-005231-c 806ef428eebf4951b6abb7461f2f84a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталля Макарова

+380662168621 makarova.natalia.mix@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "БАХМУТСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)"
Код ЄДРПОУ: 25580027
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., місто Світлодарськ, ВУЛИЦЯ Без назви, будинок 16
Контактна особа: Наталля Макарова
+380662168621
makarova.natalia.mix@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 13:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 13:52
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1007 штуки
Продуктові набори (товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Садова 169 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде здійснена після отримання товару, але не пізніше 30-ти календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Два питання
Дата подання: 15 липня 2020 12:10
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:20
1. Згідно Додатку 2 до документації Учасник повинен зазначити назву товару (продукції) в табличній частині цього додатку ту, що зазначена в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі. Зауважуємо, що документами, які свідчать про якість товарів, згідно законодавству, можуть бути не тільки паспорти та сертифікати якості, але й інші: декларація виробника, сертифікат якості/відповідності виробників, посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. У зв’язку з цим, чи можна надавати інші документи, що засвідчують якість товарів та зазначати назву товару (продукції) з них? 2. Також в Додатку 2 до документації вимагається від Учасника надання в складі своєї пропозиції копію накладної на поставку товару. Просимо дати пояснення, копію якої накладної Ви вимагаєте? Та, яка буде в майбутньому виписана Вашій установі на продуктові набори або накладна від наших постачальників на закупку товарів, які ви потребуєте? Якщо Ви маєте на увазі накладну від наших постачальників, можна в цьому випадку надати замість неї гарантійний лист, що Учасник має на своїх складах необхідний товар в необхідній кількісті, так як накладні з постачальниками не можуть оприлюднюватися, як документи, що становлять комерційну таємницю згідно укладених договорів. Якщо накладна для Вашої установи, то вона буде без номера та майбутньої дати постачання. Чи доречна взагалі копія такої накладної?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. На Ваше запитання відповідаю, що можна також надавати інші документи, що засвідчують якість товару та зазначати назву товару (продукції) з них (сертифікат якості/ відповідності виробників,паспорт якості, та інше.).
2. Так можна надіслати гарантійний лист, що вказаний товар в необхідній кількості знаходиться на складах Учасника.Накладну ми отримаємо після заключення договору.
Запитання стосовно цінової пропозиції
Дата подання: 15 липня 2020 12:11
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:05
До Вашого Оголошення додано два Додатка 2. Один з них називається «Цінова конкурсна пропозиція» Крім цього, є Додаток 3 «Цінова пропозиція» Який саме додаток в якості цінової пропозиції треба надавати в складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Добрий день! В складі тендерної пропозиції необхідно надавати Додаток № 3.Форма "Цінова пропозиція"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-005231-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смолякова Людмила Юріївна, Код ЄДРПОУ:2549309940
Дата подання: 29 липня 2020 17:58
Вимога
на рішення замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 10:43
Розглянувши вимогу ФОП Смолякова Л.Ю. Донецька обл., м. Покровськ, м-н Шахтарський б. 16 кв.75, ЄДРПОУ: 2549309940 від 30.07.2020 року по спрощеній закупівлі код ДК 021:2015:15897300-5 (ідентифікатор закупівлі UA - 2020-07-10-005231-c) Продуктові набори комунальна установа "Бахмутський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ: 25580027 юридична адреса: Донецька обл., м. Світлодарськ, вул. Без Назви, 16, фактична адреса: Донецька обл., м. Бахмут, вул. Садова, 169а , вважаємо вимогу необгрунтованою, та такою що суперечить вимогам законодавства України про закупівлі, не можемо скасувати своє рішення та визнати ФОП Смолякова переможцем, оскільки вбачаємо в її діях при оприлюднені тендерної документації на веб-порталі порушення норм діючого законодавства України "Про публічні закупівлі", а саме ч.13 ст. 14, п.8 ч. 2 ст. 22, ст. 22, ч.6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі".Таким чином Ми не можемо задовольнити вимогу, оскільки вважаємо її такою що суперечить законодавству.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-005231-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смолякова Людмила Юріївна, Код ЄДРПОУ:2549309940
Дата подання: 04 серпня 2020 16:48
Вимога
Зверніть увагу, що згідно п.6. Додатку 1 до документації, Учасник повинен надати баланс та фінансовий звіт підприємства за останній звітний період. ПП "ТД "Солодкий світ" в своїй пропозиції надав баланс та фінансовий звіт підприємства не за останній звітний період, а за 2019 рік. Адже фінансова звітність в складі балансу і звіту про фінрезультати складається ще і щоквартально (іноді - щомісяця) (ч. 1 cт. 13 Закону про бухоблік, п. в 1 p. ІІ Hп (С) БО 1).
Крім того, на вимогу Додатку 2 до документації, Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою копії наступних документів: копію накладною на поставку товару. В складі своєї пропозиції ПП «ТД «Солодкий світ» такого документу не надає.
Тобто Учасник не виконав умови документації електронних спрощених закупівель і його пропозицію повинно бути відхилено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 13:17
Розглянувши вашу вимогу від 04.08.20р. (UA-2020-07-10-005231-с.а2) по спрощеній закупівлі код ДК 021:2015:15897300-5 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07--10-005231-c) Продуктові набори комунальна установа "Бахмутський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ: 25580027, повідомляємо наступне. З 03.08.2020р. розпочався період кваліфікації для третього Учасника ПП "ТД"Солодкий світ".Іде перевірка та аналіз тендерної пропозиції Учасника, період кваліфікації не завершився. Після розгляду тендерної пропозиції КУ "Бахмутський райтерцентр" буде прийнято рішення.Звертаємо Вашу увагу, що період оскарження по Вашій пропозиції завершився, та згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви не можете на веб-порталі Уповноваженого органу оскаржувати дії Замовника, які стосуються спрощеної закупівлі. Згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" ішення та дії Замовника можуть бути оскаржені Учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" "звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік" Учасником було надано баланс підприємства за звітний період. Таким чином вважаємо, що Ваша вимога є необгрунтованою, та такою, що суперечить вимогам законодавства України про публічні закупівлі, тому ми не можемо скасувати своє рішення та задовольнити Вашу вимогу. Згідно ст. 14 Закону україни "Про публічні закупівлі" рішення та дії Замовника можуть бути оскаржені Учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Документи подані скаржником

29 липня 2020 17:58
Вимога Бахмут.pdf

Документи

31 липня 2020 10:43
SCAN0002.PDF

Документи

06 серпня 2020 13:17
SCAN0006.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Смолякова Людмила Юріївна 162 630,50
UAH з ПДВ
162 630,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 170 988,60
UAH з ПДВ
170 988,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 177 695,22
UAH з ПДВ
177 695,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 18:01
Електронний підпис
21 липня 2020 17:33
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 17:31
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:35
артемовск.zip

Публічні документи

22 липня 2020 10:31
Електронний підпис
22 липня 2020 10:29
Якісні посвідчення.pdf
22 липня 2020 10:29
Статут СС.pdf
22 липня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 10:29
Фінансова звітність.rar
22 липня 2020 10:29
Установчі.pdf
22 липня 2020 10:29
Технічні вимоги.pdf
22 липня 2020 10:29
Проект договору.pdf
22 липня 2020 10:29
Витяг СС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Смолякова Людмила Юріївна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ПП "ТД "Солодкий світ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Смолякова Людмила Юріївна
#2549309940
Відхилено 162 630,50
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:07
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2318217807
Відхилено 170 988,60
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:10
ПП "ТД "Солодкий світ"
#35054725
Переможець 177 695,22
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 липня 2020 11:07
Електронний підпис
29 липня 2020 10:55
SCAN0001.PDF

Документи

03 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:07
SCAN0004.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТД "Солодкий світ" #35054725

№ рішення у справі

60/84-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:53
SCAN0007.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТД "Солодкий світ"
#35054725
177 695,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:53
SCAN0007.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:32
SCAN0001.PDF укладений
30 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:46
SCAN0001.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 12:02
SCAN0012.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:10
SCAN0008.PDF укладений
17 серпня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни в укладений Договір № 16 від 14ю08ю2020рю (далі-Договір), а саме розділ 3 "Умови постачання" п. 3.1. доповнити його і викласти у наступній редакції: "3.1. Транспортування Товару до місця призначення,а саме на адресу "Замовника", організовується і оплачується "Постачальником", за фактичною адресою: 84511, м. Бахмут, вулю Садова, 169 а". 2. Інші умови договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках по одному для кожної сторони та є невід'ємною частиною договору № 16 від 14.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КУ "Бахмутський райтерцентр" було отримано лист від ПП "ТД"Солодкий світ" (Постачальник), в якому зазначено, що згідно договору № 16 від 14.08.20р., вони змушені призупинити постачання продуктових наборів, в зв'язку з тим, що ціни продуктового набору стрімко збільшилися.Просять зменшити суму договору.В зв'язку з цим було укладено 30 грудня додаткову угоду № 3 про зменшення суми договору та його розірваня. Внесено зміни до п.4.3. розділу 4 "Сума договору та ціни" Договору та викласти його у наступній редакції: зменшити суму договору на 89 465 грн. 22 коп. (вісімдесят дев'ять тисяч чотириста шістдесят п'ять гривень 22 коп. у тому числі ПДВ 14 910 грн. 87 коп.чотирнадцять тисяч дев'ятсот десять грн. 87 коп.)".Пункт 4.3. викласти в такій редакції: загальна сума договору становить 88 230 грн.00 коп. (вісімдесят вісім тисяч двісті тридцять гривень 00 коп., у тому числі ПДВ 14 705 грн.00 коп. чотирнадцять тисяч сімсот п'ять грн. 00 коп)", Внести зміни до пункту 8.2. розділу 8 Договору "Строк дії договору" і викласти його у наступній редакції: п. 8.2. розірвати дію договору № 16 від 14.08.20 року з 30 грудня 2020р. за взаємною згодою сторін". Інші умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 705,00 UAH)
Причини розірвання договору: Укладено додаткову угоду до Договору № 16 від 14.08.20 року про зменшення ціни договору в зв'язку з нестабільною ситуацією в країні та зміною ціни на продуктові набори.