Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-07-10-005218-c 33ba018798a94fb9a3485120146bb3a8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори))
Співфінансування місцевого бюджету – 43847,00грн.
Державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» )– 146153,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар.Оплата проводиться після отримання Замовником товару по мірі надходження коштів на вказані цілі (за наявності коштів державної субвенції). Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:10
Додаток_4_проект_договору.PDF
10 липня 2020 14:10
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
10 липня 2020 14:10
ТД.PDF
10 липня 2020 14:10
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
10 липня 2020 14:10
ДОДАТОК_3.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 11 липня 2020 20:14
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:05
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! У звязку з плагіатом тендерної документації іншими замовниками тендерна документація оприлюднюється в такому форматі. Проєкт договору ви можете роздрукувати та заповнити та завірити в ручну та відсканувати, а форма цінової пропозиції завантажена в форматі DOC/DOCX.
Тендер
Дата подання: 11 липня 2020 20:14
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Нас задовільнить тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" 139 080,00
UAH з ПДВ
139 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій