Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі та вентиляційних систем в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Очікувана вартість
412 000,00 UAH
UA-2020-07-10-005074-b 870832ae40434a899025732eab144f69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 22:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 412 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


2 лота:
Лот 1 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Лот 2 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту вентиляційних систем в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 15 жовтня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 11:27
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx
27 липня 2020 11:26
Перелік змін від 27.07.2020.docx
17 липня 2020 14:11
Перелік змін від 17.07.2020..docx
27 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 11:27
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx
17 липня 2020 14:11
ТД поточний ремонт зі змінми від 17.07.20.docx
10 липня 2020 22:43
ТД поточний ремонт.docx
27 липня 2020 11:26
Перелік змін від 27.07.2020.docx
17 липня 2020 14:11
Перелік змін від 17.07.2020..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000034 ● 0628c4778f5641319dbbf50cac3678d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2020 №60

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2020 № 60

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2020-07-10-005074-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Опис предмету закупівлі:
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 15 жовтня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 520,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Аукціон

Початок: 04 серпня 2020 13:19
Закінчення: 04 серпня 2020 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з поточного ремонту покрівлі в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 16 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 248 541,25
UAH з ПДВ
248 541,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 251 839,16
UAH з ПДВ
251 839,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:06
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:10
Банківська гарантія.rar
03 серпня 2020 17:10
8 Інші документи.rar
03 серпня 2020 17:10
4 Технічні вимоги.rar
03 серпня 2020 17:09
2.3 Додаток 1 Таблиця 2.rar

Публічні документи

03 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
27 липня 2020 10:35
Електронний підпис
27 липня 2020 10:34
8. Інші документи.rar
27 липня 2020 10:34
6. Проект договору.rar
27 липня 2020 10:34
5. Повноваження.rar
27 липня 2020 10:34
1. Пропозиція ДНЗ 578.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 248 541,25
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
248 541,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:00
232-ПР.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:05
232-ПР.pdf укладений
27 серпня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 232-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 505,17
UAH (в тому числі ПДВ 41 417,53 UAH)