Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 22:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 412 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Лот 1 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Лот 2 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту вентиляційних систем в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 )
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 15 жовтня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Тендерна документація
27 липня 2020 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 11:27 |
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx | |
27 липня 2020 11:26 |
Перелік змін від 27.07.2020.docx | |
17 липня 2020 14:11 |
Перелік змін від 17.07.2020..docx |
27 липня 2020 11:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2020 11:27 |
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx
|
||||||
27 липня 2020 11:26 |
Перелік змін від 27.07.2020.docx
|
||||||
17 липня 2020 14:11 |
Перелік змін від 17.07.2020..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-09-000034 ● 0628c4778f5641319dbbf50cac3678d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2020 №60
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2020 № 60
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2020-07-10-005074-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі в ДНЗ № 578 за адресою: місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91 ) |
Опис предмету закупівлі: |
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Автозаводська, 89/91. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 15 жовтня 2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 520,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку | Пiсляоплата | 16 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 11:27 |
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx |
27 липня 2020 11:27 |
Перелік змін від 27.07.2020.docx |
27 липня 2020 11:27 |
ТД поточний ремонт зі змінми від 27.07.20.docx
|
||
27 липня 2020 11:27 |
Перелік змін від 27.07.2020.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
248 541,25
UAH з ПДВ
|
248 541,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
251 839,16
UAH з ПДВ
|
251 839,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
248 541,25
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 08:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:00
|
232-ПР.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 17:05
|
232-ПР.pdf | укладений |
27 серпня 2020 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 232-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |