Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004933-b 41227d52fd064d78a4e9f2e7ef2ef27a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдай Сергій

380969556271 gaydaysv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство культури та інформаційної політики України
Код ЄДРПОУ: 43220275
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського 12/2
Контактна особа: Гайдай Сергій
380969556271
gaydaysv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:46
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції . Всі документи, що готуються учасником, повинні готуватися українською мовою.
Категорія замовника -відповідно п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Орган державної влади, зазначений у п. 1 частини першої ст. 2 Закону, - орган державної влади (орган виконавчої влади)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки з Виконавцем за надані послуги з інсталяції та впровадження електронного документообігу Міністерства культури та інформаційної політики України (етапи 2-4 Календарного плану) проводяться Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту. Розрахунки за надані послуги з постачання ПЗ (етап 1 Календарного плану) проводяться Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту здавання-приймання ліцензій на ПЗ. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:37
Додаток 6_проєкт договору.docx
10 липня 2020 18:34
!!_ТД_СЕД_10 07 оголошення.docx
10 липня 2020 18:31
!!Оголошення_ 10 07_2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" 1 398 964,00
UAH з ПДВ
1 398 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 1 497 000,00
UAH з ПДВ
1 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 18:56
Електронний підпис
31 липня 2020 18:56
Електронний підпис
25 липня 2020 23:33
Електронний підпис
25 липня 2020 23:32
БГ 008 1071 ГР.rar
25 липня 2020 23:32
12. Проект договору.pdf
25 липня 2020 23:32
10.1. Довідка (ПДВ).pdf
25 липня 2020 23:32
9.4. Партнерство Microsoft.pdf
25 липня 2020 23:31
6.1. Копія статуту.pdf
25 липня 2020 23:31
5.6. Акт_СЕВ.pdf
25 липня 2020 23:31
4.1. ІТ Лист-гарантія.pdf
25 липня 2020 23:31
4. Лист-гарантія.pdf
25 липня 2020 23:31
3.3. лист-відгук.pdf
25 липня 2020 23:31
3.1. Договір МБК 2019010.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 11:41
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:38
public_doc.pdf
08 вересня 2020 13:38
public_doc.p7s
08 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:26
ст.17.pdf
08 вересня 2020 13:26
копія статуту.PDF
08 вересня 2020 13:26
витяг з ЄДР.pdf
08 вересня 2020 13:26
баланс_2кв.2020.pdf
08 вересня 2020 13:26
баланс_2019_год.PDF
08 вересня 2020 13:26
Dovidka_20218438040560441785.pdf.p7s
08 вересня 2020 13:26
Dovidka_20218438040560441785.pdf
01 вересня 2020 15:23
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:23
лист.pdf
01 вересня 2020 15:23
довіреність.pdf
24 липня 2020 17:49
Електронний підпис
24 липня 2020 17:49
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 липня 2020 17:49
ст. 17.PDF
24 липня 2020 17:49
Сертифікат СЕВ ОВВ.PDF
24 липня 2020 17:49
сертифікат ІSO.PDF
24 липня 2020 17:49
проект договору.PDF
24 липня 2020 17:49
лист-згода.pdf
24 липня 2020 17:49
лист-гарантія_ст. 17.PDF
24 липня 2020 17:49
лист-відгук_СУВР.pdf
24 липня 2020 17:49
копія статуту.PDF
24 липня 2020 17:49
довідка щодо ПДВ.PDF
24 липня 2020 17:49
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 липня 2020 17:49
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
24 липня 2020 17:49
Dovirenist Davidchuk.zip
24 липня 2020 17:49
Dovidka pro nazvu.zip
24 липня 2020 17:49
Bankivska Licenzia.zip
24 липня 2020 17:49
201935_19_46_10_30_000.zip

Публічні документи

24 липня 2020 11:23
Електронний підпис
24 липня 2020 11:22
24_Уповноважена_особа.pdf
24 липня 2020 11:22
23_Захист_довкілля.pdf
24 липня 2020 11:22
22_Сертифікат_ISO_9001.pdf
24 липня 2020 11:22
20_Сертифікат_СЕВ_ОВВ.PDF
24 липня 2020 11:21
17_Статут_ІнфоПлюс.PDF
24 липня 2020 11:21
16_Значні_правочини.pdf
24 липня 2020 11:21
13_Проект_договору.pdf
24 липня 2020 11:21
11_Лист-згода.pdf
24 липня 2020 11:21
07_Щодо_статті_17.pdf
24 липня 2020 11:21
04_Про_працівників.pdf
24 липня 2020 11:21
03_Про_обладнання.pdf
24 липня 2020 11:21
01_Реєстр_документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"
#41516058
Відхилено 1 398 964,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 21:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 21:47
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Переможець 1 497 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 20:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 3 («Технічна специфікація») та Додатку 10 («Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення тендерної документації») до тендерної документації, для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник повинен продемонструвати запропоноване рішення та надати підтвердження виконання вказаних технічних вимог, зокрема: 1) СЕД повинна постачатись з відкритим кодом (вихідним кодом) та з інструкцією збирання, інстиляції та оновлення. Повинна забезпечуватися можливість самостійного виконання Замовником збирання, інсталяції та оновлення Системи на основі вихідних кодів переданих виконавцем. Відповідно до Додатку 10 перевіряється покроковий шлях для можливості перегляду на демо-стенді первинного (відкритого) коду СЕД. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посилання (URL), за яким здійснюється перевірка первинного коду СЕД, а також логін і пароль з покроковим описом для доступу до первинного (відкритого) коду СЕД. Учасник ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» у складі пропозиції надав довідку з інформацією про відповідність технічним вимогам до СЕД Міністерства у якій в п.2 документу інформація щодо доступу до первинного коду відсутня. 2) серверна частина СЕД повинна функціонувати на ОС Windows та Linux\Unix. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скріншоти, що підтверджують роботу клієнтського місця під управлінням ОС Linux\Unix та ОС Windows. А також скріншоти, що підтверджують роботу серверу застосувань СЕД на сервері під управлінням ОС Linux\Unix та ОС Windows. Скріншоти екранів ОС Linux\Unix та ОС Windows, повинні містити однозначну інформацію, щодо функціонуючої ОС (назва, версія) і працюючій в момент зняття скріншотів на ній СЕД (назва, версія) з відображенням адреси (URL) та ip адреси СЕД, яка була запущена на ОС Linux\Unix та Windows. У складі пропозиції учасника ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» скріншоти, що підтверджують роботу клієнтського місця під управлінням ОС Linux\Unix, та скріншоти, що підтверджують роботу серверу застосувань СЕД на сервері під управлінням ОС Linux\Unix відсутні. 3) учасник повинен продемонструвати наявність власної он-лайн системи технічної підтримки, яка відповідатиме вимогам Замовника. Учасник повинен розгорнути на власному ресурсі Систему і надати адресу зазначеного ресурсу в мережі Інтернет (URL) для доступу на обладнанні Замовника. Замовник повинен мати можливість перевірити функціонування Системи безпосередньо через web-браузер, без завантаження та установки на комп'ютері Замовника архівів з ПО. Учасник повинен надати логіни і паролі для доступу до Системи користувачів з різними правами і забезпечити для демонстрації роботу функцій Системи. У складі пропозиції учасника ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» інформація для демонстрування наявної власної он-лайн системи технічної підтримки відсутня. Вищезазначені вимоги вказані в п.п. 2.3., 5.6., 5.7. Додатку 3 («Технічна специфікація») та п. 2,5,9 таблиці Додатку 10 («Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення тендерної документації»). Виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Проте згідно вимог частини 16 статті 29. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує лише повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

17 серпня 2020 21:16
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:12
Повідомлення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації («Інформація та перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника»), для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір щодо аналогічного предмету закупівлі із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, контактних осіб замовника (прізвище, посада, контактний телефон), скріплену підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням дати, завірену печаткою Учасника. Учасник надав інформацію про досвід виконання аналогічних договорів в довідці від 23.07.2020року №326/10/5-20 та зазначив «Покупця», «№ та дату укладеного договору», «Найменування предмету закупівлі», «Контактні дані контрагента (адреса та тел.), що не відповідає вищезазначеним вимогам. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати відкориговану довідку із зазначенням коректної інформації. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації («Перелік документів, які повинні бути завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції») Учасник має надати копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасник надав копію наказу від 22.09.2015року №1-к про призначення Коробова Валерія Михайловича директором ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» (надалі – Товариства), копію протоколу установчих зборів Товариства від 22.09.2015року та копію протоколу №2020/07/23-1 позачергових Загальних зборів Учасників Товариства від 23.07.2020року. В протоколі №2020/07/23-1 позачергових Загальних зборів Учасників Товариства від 23.07.2020року представником компанії «ІНТЕКРЕСІ ВЕНЧЕ ЛТД» (INTECRACY VENTUE LTD) був Балашук Сергій Анатолійович, який діє на підставі довіреності від 07.01.2020. Першим питанням порядку денного визначено надання повноважень виконавчому директору на укладання договору закупівлі, але в подальшому при розгляді першого питання повноваження на укладення відповідного договору було надано директору. Для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі договору про закупівлю Учаснику необхідно надати копію довіреності від 07.01.2020 та додаткові роз’яснення щодо протоколу №2020/07/23-1 в частині надання повноважень на укладення договору закупівлі виконавчому директору чи директору Коробову В.М.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 20:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
1 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 20:59
Кінець періоду оскарження: 14 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 14 листопада 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відміна процедури закупівлі відкритих торгів (тендеру) згідно предмету: Код ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу), ідентифікатор закупівлі в системі закупівель: UA-2020-07-10-004933-b, відповідно до пункту першого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі на оголошених умовах;
Документи:
03 листопада 2020 20:59
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:55
74 відміна .pdf