Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова) непромислового використання для опалення
Очікувана вартість
594 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004861-b 16d4a9f19ac944ee84fe049cb413867d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведєва Альона Миколаївна

380473524215
380983478877
kors_inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591529
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, Благовісна,75
Контактна особа: Медведєва Альона Миколаївна
380473524215,380983478877
kors_inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:32
Очікувана вартість: 594 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Деревина (дрова) непромислового використання для опалення). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Деревина (дрова) непромислового використання для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). КЕКВ 2275 Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:58
1.1. Перелік змін ТД від 17.07.2020.doc
17 липня 2020 15:58
1. ТД -зміни дрова 17.07.2020 (оригінал).doc
17 липня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:58
1.1. Перелік змін ТД від 17.07.2020.doc
17 липня 2020 15:58
1. ТД -зміни дрова 17.07.2020 (оригінал).doc
10 липня 2020 17:41
1. ТД -дрова 10.07.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ільїн Андрій Федорович 552 000,00
UAH з ПДВ
527 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 592 000,00
UAH з ПДВ
528 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ" 591 000,00
UAH з ПДВ
591 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 21:22
Електронний підпис
26 липня 2020 21:21
Відом.pdf
26 липня 2020 21:21
Паспорт (3).pdf
26 липня 2020 21:21
Код (1).pdf
26 липня 2020 21:21
Витяг єд. под (2).pdf
26 липня 2020 21:21
Виписка (6).pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 23:22
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:21
тендерна 20201.pdf
03 серпня 2020 23:21
тендерна 2020.pdf
03 серпня 2020 23:21
ст172020.pdf
03 серпня 2020 23:21
дов поліція 2020.pdf
26 липня 2020 21:51
Електронний підпис
26 липня 2020 21:50
тендерна1.pdf
26 липня 2020 21:50
тендерна.pdf
26 липня 2020 21:50
мтб.pdf
26 липня 2020 21:50
дог склад.pdf
26 липня 2020 21:50
аналог.pdf
26 липня 2020 21:50
акт склад.pdf
26 липня 2020 21:50
ФОП Дякон част. 1 (2).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ільїн Андрій Федорович

ФОП "ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ільїн Андрій Федорович
#2578314594
Відхилено 527 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 18:17
ФОП "ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2882708192
Відхилено 528 120,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 18:23
ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ"
#2023613555
Переможець 591 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ"
#2023613555
591 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:56
дог.№93 д.у.№2.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 16:06
ДУ1.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:09
Договір про закупівлю №93 від 12.08.2020 (дрова).pdf укладений
13 серпня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти додаток 1 специфікація в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Строк поставки товарів: протягом 2020 року але не пізніше 31 грудня 2020 року. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 591 000,00
UAH