Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на будівництво об'єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області.(Завершення будівництва)
Очікувана вартість
1 496 508,00 UAH
UA-2020-07-10-004805-b ● b803819ba8384a10be7a0d6a0929550c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35348209 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., смт. Доброслав, Лиманський район, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кочервей Марина Олександрівна +380485591402 MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 496 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 482,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Розроблення проектної документації на будівництво об'єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області.(Завершення будівництва)» (код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова складання документів - українська. Місцезнаходження Замовника - 67500, Одеська область, Лиманський район, смт Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на будівництво об'єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області.(Завершення будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект Перемоги 40-річчя Визволення, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата Замовником здійснюється на підставі норм Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, в розмірі не більше 30 (тридцяти відсотків) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ на строк не більше 90 календарних днів. Попередня оплата здійснюється на підставі надісланого Замовнику рахунку про попередню оплату протягом 10 (десяти) банківських днів з дня формування та отримання такого рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт за даним Договором здійснюється після виконання Виконавцем відповідних етапів робіт до Договору, у строки, які передбачені «Графіком виконання проектних робіт та розрахунків» (Додаток №1). Після завершення процедури передачі – прийняття наданої проектної документації, Замовник здійснює розрахунок за виконання наданої стадії проектної документації шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня формування та отримання Замовником Акту прийому – передачі виконаних робіт/наданих послуг. Замовником після підписання Сторонами акту виконаних робіт/наданих послуг, складених Підрядником відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 17:19 |
2. Проект Договору.docx | |
10 липня 2020 17:19 |
1. ТД -розробка ПКД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо виконаного обсягу робіт
Дата подання: 14 липня 2020 11:03
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:39
Предметом закупівлі визначено - розробити проектно-кошторисну документацію на будівництво об'єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області.(Завершення будівництва)»
Разом з тим, в тендерній документації не вказано який обсяг робіт по будівництву вже виконано, що не дає можливості визначити необхідний об’єм проектних робіт для завершення будівництва.
Враховую викладене, просимо відобразити в тендерній документації документи щодо виконаного обсягу робіт по об’єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будівля збудована на 60-70% ( стіни, перекриття, сходові клітки, покрівля виконана в повному обсязі, інженерні мережі відсутні, благоустрій не виконано.
Обсяг по виконанню робіт полягає в тому, що необхідно передбачити в проектно-кошторисній документації роботи, що не виконані станом на сьогоднішній час, розробити їх згідно діючих норм та правил для загальноосвітніх навчальних закладів за для безпечної та комфортноії життєдіяльності учнів та вчителів. Необхідно провести оцінку технічного стану будівлі станом на теперішній час.
Обсяг по виконанню робіт полягає в тому, що необхідно передбачити в проектно-кошторисній документації роботи, що не виконані станом на сьогоднішній час, розробити їх згідно діючих норм та правил для загальноосвітніх навчальних закладів за для безпечної та комфортноії життєдіяльності учнів та вчителів. Необхідно провести оцінку технічного стану будівлі станом на теперішній час.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-004805-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+", Код ЄДРПОУ:40680433
Дата подання: 07 серпня 2020 15:53
Зауваження по невідповідностях ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування»
Зауваження по невідповідностях ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування»
По-перше, відповідно до п.п.5.5.4 п.5 розділу V тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка щодо відсутності ознак, за якими ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України» у якому наявна довідка за підписом директора Сюр М.Г. та бухгалтера Кліщ С.О.
Відповідно до п.п.3.1.7 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лише згоду на обробку персональних даних директора Сюр М.Г.
Оскільки особою, яка підписала документи тендерної пропозиції також є бухгалтер Кліщ С.О., то учасником також мала бути надана згода на обробку персональних даних Кліщ С.О. Разом з тим, такого документу у складі тендерної пропозиції не надано.
По-друге, відповідно до п.п.5.2.9 п.2 Розділу V тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Посадової особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації є Кочервей Марина Олександрівна - секретар тендерного комітету.
Однак, учасником довіреності, яка вимагалася ним у складі тендерної пропозиції надано не було.
При цьому, учасником ПП «РЕМБУДЗАХІД», тендерну пропозицію якого замовник уже перевіряв, таку довіреність на Кочервей М.О. у складі тендерної пропозиції було надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» підлягала відхиленню.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість невідхилення учасника за відсутність документів, які сам же Замовник і вимагав, ставить учасників у нерівне становище та свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та наявність корупційних складових.
Повідомляємо Замовника, що відповідно до положень ст.164-14 КУпАП, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону є адміністративним правопорушенням та тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».
У випадку не відхилення тендерної пропозиції ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» ми будемо змушені оскаржити рішення замовника до Органу оскарження та звернутися до контролюючих органів з метою вжиття відповідних заходів реагування.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, відповідно до п.п.5.5.4 п.5 розділу V тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка щодо відсутності ознак, за якими ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України» у якому наявна довідка за підписом директора Сюр М.Г. та бухгалтера Кліщ С.О.
Відповідно до п.п.3.1.7 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лише згоду на обробку персональних даних директора Сюр М.Г.
Оскільки особою, яка підписала документи тендерної пропозиції також є бухгалтер Кліщ С.О., то учасником також мала бути надана згода на обробку персональних даних Кліщ С.О. Разом з тим, такого документу у складі тендерної пропозиції не надано.
По-друге, відповідно до п.п.5.2.9 п.2 Розділу V тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Посадової особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації є Кочервей Марина Олександрівна - секретар тендерного комітету.
Однак, учасником довіреності, яка вимагалася ним у складі тендерної пропозиції надано не було.
При цьому, учасником ПП «РЕМБУДЗАХІД», тендерну пропозицію якого замовник уже перевіряв, таку довіреність на Кочервей М.О. у складі тендерної пропозиції було надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» підлягала відхиленню.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість невідхилення учасника за відсутність документів, які сам же Замовник і вимагав, ставить учасників у нерівне становище та свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та наявність корупційних складових.
Повідомляємо Замовника, що відповідно до положень ст.164-14 КУпАП, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону є адміністративним правопорушенням та тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».
У випадку не відхилення тендерної пропозиції ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» ми будемо змушені оскаржити рішення замовника до Органу оскарження та звернутися до контролюючих органів з метою вжиття відповідних заходів реагування.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 18:16
Замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду прийнятих рішень. Детально в прикріпленому файлі (додається)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-10-004805-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+", Код ЄДРПОУ:40680433
Скарга на неправомірні рішення замовника
Зауваження по невідповідностях ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування»
По-перше, відповідно до п.п.5.5.4 п.5 розділу V тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка щодо відсутності ознак, за якими ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України» у якому наявна довідка за підписом директора Сюр М.Г. та бухгалтера Кліщ С.О.
Відповідно до п.п.3.1.7 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лише згоду на обробку персональних даних директора Сюр М.Г.
Оскільки особою, яка підписала документи тендерної пропозиції також є бухгалтер Кліщ С.О., то учасником також мала бути надана згода на обробку персональних даних Кліщ С.О. Разом з тим, такого документу у складі тендерної пропозиції не надано.
По-друге, відповідно до п.п.5.2.9 п.2 Розділу V тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Посадової особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації є Кочервей Марина Олександрівна - секретар тендерного комітету.
Однак, учасником довіреності, яка вимагалася ним у складі тендерної пропозиції надано не було.
При цьому, учасником ПП «РЕМБУДЗАХІД», тендерну пропозицію якого замовник уже перевіряв, таку довіреність на Кочервей М.О. у складі тендерної пропозиції було надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» підлягала відхиленню.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість невідхилення учасника за відсутність документів, які сам же Замовник і вимагав, ставить учасників у нерівне становище та свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та наявність корупційних складових.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-10-004805-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+", Код ЄДРПОУ:40680433
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо обрання переможця торгів
С К А Р Г А
на рішення Замовника щодо неправомірного обрання переможця торгів
Відділом освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації Одеської області в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю робіт «Розроблення проектної документації на будівництво об'єкту «Нове будівництво будівлі школи в смт. Чорноморське, Лиманського району, Одеської області.(Завершення будівництва)»(код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), оголошення - UA-2020-07-10-004805-b.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли участь п’ять учасників:
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника
ТОВ «Бтк-Центр Комплект» 34973151
ТОВ «АСТЕРІЯ+» 40680433
ПП «ВЕРТИКАЛЬ-Е» 38012269
Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» 01422832
ПП «РЕМБУДЗАХІД» 36212386
Частиною першою ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена пропозиція ПП «РЕМБУДЗАХІД».
За результатами розгляду тендерна пропозиція ПП «РЕМБУДЗАХІД» відхилена на підставі п.1 та п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».
Протокольним рішенням тендерного комітету № 4 від 31.07.2020, переможцем закупівлі визначено ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».
Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
По-перше, відповідно до п.п.5.5.4 п.5 розділу V тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка щодо відсутності ознак, за якими ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України» у якому наявна довідка за підписом директора Сюр М.Г. та бухгалтера Кліщ С.О.
Відповідно до п.п.3.1.7 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лише згоду на обробку персональних даних директора Сюр М.Г.
Оскільки особою, яка підписала документи тендерної пропозиції також є бухгалтер Кліщ С.О., то учасником також мала бути надана згода на обробку персональних даних Кліщ С.О. Разом з тим, такого документу у складі тендерної пропозиції не надано.
По-друге, відповідно до п.п.5.2.9 п.2 Розділу V тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Посадової особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації є Кочервей Марина Олександрівна - секретар тендерного комітету.
Однак, учасником довіреності, яка вимагалася ним у складі тендерної пропозиції надано не було.
При цьому, учасником ПП «РЕМБУДЗАХІД», тендерну пропозицію якого замовник уже перевіряв, таку довіреність на Кочервей М.О. у складі тендерної пропозиції було надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» підлягала відхиленню.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість невідхилення учасника за відсутність документів, які сам же Замовник і вимагав, ставить учасників у нерівне становище та свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та наявність корупційних складових.
Замовник, безпідставно обравши переможцем тендеру ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, у разі прийняття замовником законних рішень та відхилення ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» ми, як учасник торгів, маємо можливість стати переможцем торгів.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації Одеської області скасувати рішення про обрання переможцем тендеру ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».
3. Завершити процедуру закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДЗАХІД" |
1 068 318,90
UAH з ПДВ
|
1 060 836,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" |
1 114 725,60
UAH з ПДВ
|
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВЕРТИКАЛЬ-Е" |
1 463 567,00
UAH з ПДВ
|
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Бтк-Центр Комплект Товариство З Обмеженою Відповідальністю |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДЗАХІД" #36212386 |
Відхилено |
1 060 836,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:09
|
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" #01422832 |
Переможець |
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:54
|
-656600,00 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 11:10
|
ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 15:37
|
Договір про закупівлю робіт №2020-64.pdf | укладений |
13 серпня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір та викласти пункт 1.1 Договору в новій редакції. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 2020-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2020-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |