Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул.Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області.
Очікувана вартість
17 894 758,00 UAH
UA-2020-07-10-004725-b 22e17e512a0142deae46e0833f1514c3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туз Роман Володимирович

380501441723 rem7@meta.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Головне управління Національної поліції у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40108604
Вебсайт: http://vl.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Винниченка, 11
Контактна особа: Туз Роман Володимирович
380501441723
rem7@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:34
Очікувана вартість: 17 894 758,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89 473,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 473,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул.Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул.Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, смт.Любешів, вул.Свободи,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул.Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області з терміном виконання -до 01.06.2021 року Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 липня 2020 10:56
Електронний цифровий підпис
10 липня 2020 16:58
Додаток 2 ТЕХ завд_Любеш без обладнання.docx
10 липня 2020 16:58
ТД Реконструкція ВП 2020.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4 (2).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 3 (3).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4.1.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4.2.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 5 (2).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 1 (2).doc
21 липня 2020 10:56
Електронний цифровий підпис
20 липня 2020 12:41
Електронний цифровий підпис
10 липня 2020 16:59
Електронний цифровий підпис
10 липня 2020 16:57
Електронний цифровий підпис
10 липня 2020 16:58
Додаток 2 ТЕХ завд_Любеш без обладнання.docx
10 липня 2020 16:58
ТД Реконструкція ВП 2020.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4 (2).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 3 (3).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4.1.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 4.2.doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 5 (2).doc
10 липня 2020 16:58
Додаток 1 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підготовка тендерної документації
Дата подання: 15 липня 2020 16:23
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:19
Скан-копія - це сканована копія оригіналів документів? Чи це завірена учасником копія документу з оригіналу, а потім відсканована?
Відповідь: Керуватись п.1.3 ТД: "Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням *.pdf, *.doc, *.docx, *.jpg тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)."
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 липня 2020 09:59
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:36
Відповідно до Розділу ІІІ. п.1 п.п. 1.3, 1.4: - вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію); - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації: - учасник повинен надати в електронному вигляді (у форматі *.pdf, *.doc, *.docx, *.jpg або іншому придатному для машинозчитування форматі (форматах) через електронну систему закупівель з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Учасника в складі пропозиції наступні документи; - також зазначено що кожна довідка має містити наступний підпис: (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (у разі наявності)). Питання: Яким вимогам, з наведених в тендерній документації, має відповідати оформлення документів, які подаються учасником: 1) кожний документ має бути підписаний ЕЦП або КЕП згідно законів "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" або 2) кожний документ має бути підписаний власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та завірений печаткою, а ЕЦП або КЕП накладений на всю пропозицію загалом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Керуватись вимогами п.1.3 розділу 3 ТД: "Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням *.pdf, *.doc, *.docx, *.jpg тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)."
Уточнення до Розділу ІІІ. п.7 тендерної документації
Дата подання: 16 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:34
Відповідно до Розділу ІІІ. п.7. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби): 7.1. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. 7.3. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Питання: Що конкретно вимагає замовник (чіткий перелік) для надання у тендерній пропозиції від учасника відповідно до Розділу ІІІ. п.7.? Оскільки сертифікати та протоколи випробувань замовник повинен також вимагати у ході виконання робіт та у виконавчій документації при здачі об’єкту в експлуатацію. Згідно ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» розділу 8: - 8.4. Виробничий контроль якості виконання будівельних робіт включає: а)вхідний контроль проектної документації; б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування; в) операційний контроль будівельних процесів; г) приймальний контроль будівельних робіт та їх результатів. - 8.4.1.1. Під час вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування перевіряється їх відповідність вимогам проектної документації, паспортам, сертифікатам та іншим супроводжувальним документам. Окрім цього учасник надає: - гарантійний лист (довільної форми) за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації за предметом закупівлі; - гарантійний лист (довільної форми) за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг/комплекс робіт/послуг, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та визначені умовами тендерної документації Замовника за предметом закупівлі;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно п.7 розділу 3 ТД «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» пп. 7.1. Визначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Сертифікати відповідності екологічних та інших характеристик необхідно буде подати вході проведення робіт під час здійснення вхідного контролю.
Тендер
Дата подання: 20 липня 2020 17:53
Дата відповіді: 21 липня 2020 10:53
У розділі ІІІ п. 5 пп 5.1. (ст.10) тендерної документації вказано «2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 2) - підтверджується наданням довідки, складеній з умовами та вимогами розділу 3 та Додатку №4 до тендерної документації, та з обов’язковим наданням КОПІЇ договору, який за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів зі значними наслідками – СС2 та виконаний у 2018 – 2020 роках, З УСІМА ДОДАТКАМИ та додатковими угодами до нього та копіями підтверджуючих документів щодо повного виконання цього договору Учасником.» У Додатку № 4 до тендерної документації вказано «надати СКАН-КОПІЇ (не менше 2) аналогічних договорів за 2018-2020 роки (з наявними додатковими угодами та БЕЗ ДОДАТКІВ) та підтвердження скан-копією відповідної довідки форми КБ-3 (станом на час завершення виконання робіт на об’єкті або останнього акту КБ-3, якщо роботи на об’єкті ще виконуються). Питання: В якому із вище зазначених пунктів вказана правильна інформація? Аналогічний договір потрібно надати з усіма додатками чи без? Потрібно надати копії чи скан-копії аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що згідно пп5.1.розділу 3 ТД передбачено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 2) - підтверджується наданням довідки, складеній з умовами та вимогами розділу 3 та Додатку №4 до тендерної документації, та з обов’язковим наданням копії договору, який за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів зі значними наслідками – СС2 та виконаний у 2018 – 2020 роках, з усіма додатками та додатковими угодами до нього та копіями підтверджуючих документів щодо повного виконання цього договору Учасником. Документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та довідкою №КБ-3.
Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва на об’єкті, який за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів зі значними наслідками – СС2, та підтверджують повне виконання Учасником робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва, в якості Генпідрядника або Підрядника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 17:04
Кінець періоду оскарження: 03 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 03 серпня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: встановлено ряд суперечливих та необов’язкових вимог, які можуть негативно вплинути на результати процедури, а саме занижено гарантійний строк експлуатації об’єкту, тендерною пропозицією передбачена можливість додаткових виплат з інфляційних ризиків, видатків на відрядження та перевезення працівників, в наслідок чого зменшується очікувана вартість закупівлі.
Документи:
23 липня 2020 16:59
Електронний цифровий підпис
23 липня 2020 16:55
прот.122.pdf

Актуальні тендери

До пошуку