Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
333 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004632-b 1cf9b4d6b9504151b3a09f5abcdf37e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войнаровська Ліна Миколаївна

380674818868 linavodessa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Контактна особа: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:20
Очікувана вартість: 333 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Касета E-Cа (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу);
Касета B-Lac (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу);
Касета E-Cl (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 пачок
Касета E-Cа (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ГОВОРОВА будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 52858 — Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу
18 пачок
Касета B-Lac (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ГОВОРОВА будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 52858 — Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу
3 пачок
Касета E-Cl (НК 024:2019:52858-Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ГОВОРОВА будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 52858 — Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів окремо по кожній партії поставки з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на рахунок Постачальника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:35
4. Проект договору.doc
10 липня 2020 16:35
3. ТД.doc
10 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:35
4. Проект договору.doc
10 липня 2020 16:35
3. ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 330 176,07
UAH з ПДВ
330 176,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС" 332 850,00
UAH з ПДВ
332 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:45
довідки.pdf
03 серпня 2020 09:45
mvs.7z
24 липня 2020 14:29
Електронний підпис
24 липня 2020 10:57
Електронний підпис
24 липня 2020 10:53
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
24 липня 2020 10:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 15:07
Електронний підпис
23 липня 2020 15:07
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 15:07
ст.17.pdf
23 липня 2020 15:07
ВР7560_ukr_(1).pdf
23 липня 2020 15:07
ВР7559_ukr.pdf
23 липня 2020 15:07
DOC_1_OPTI_reagents_(6).pdf
23 липня 2020 15:07
BP7561_ukr.pdf
23 липня 2020 15:07
87-20_Роддом_5_page-0001_(2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
Переможець 330 176,07
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
330 176,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 14:57
ДУ № 3 ТОВ СЕЛЕНА МЕД від 31.03 (зменш на 76 918,10).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:18
ДУ 2 СЕЛЕНА МЕД дог 618.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:22
Д У 1 Селена Мед 125200,52.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:25
Селена Мед 330176,07.pdf укладений
14 серпня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Сума договору складає 125 200,52 грн ( Сто двадцять п'ять тисяч двісті гривень п'ятдесят дві копійки), у тому числі ПДВ 8 190,66 грн.
Номер договору про закупівлю: 618
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до її. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 9.1. Договору Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 618
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Зменшити суму договору на 76 918,10 грн. (Сімдесят шість тисяч дев’ятсот вісімнадцять гривень 10 копійок), в т.ч. ПДВ 5032,00 грн..
Номер договору про закупівлю: 618
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 48 282,42
UAH (в тому числі ПДВ 3 158,66 UAH)