Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
32 463 212,55 UAH
UA-2020-07-10-004488-b a632dddac5e34dbc98aa6791eb8bc98d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 32 463 212,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 316,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000030 ● 8ae9bd78ac7a4165810de9b3182daa72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-07-10-004488-b 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі «Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та повідомляється. Відповідно до частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Даний висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі закупівлі «Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» опубліковано у електронній системі закупівель 28.09.2019. Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, з урахуванням офіційних вихідних днів. Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 03.09.2019. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. КП «Інженерний центр» надає свої пояснення щодо неможливості усунення вищевказаних порушень з наступних причин. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. КП «Інженерний центр» для здійснення закупівель користується послугами авторизованого електронного майданчика E-tender.UA. Звертаємо увагу, що нині повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації. Тому, в оголошенні було вказано вид та розмір забезпечення тендерних пропозицій, а в документації – інші дані (термін дії, умови надання, тип, опис випадків, коли забезпечення не повертається учаснику та ін.). Станом на сьогоднішній день, виявлені порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель не можуть бути усунені у зв’язку із закінченням проведення процедури закупівлі та відсутності можливості внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір. Крім того, повідомляємо, що керівництвом вжито заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та наголошено тендерному комітету при проведенні закупівель на підприємстві безумовно дотримуватись вимог законодавства з питань публічних закупівель, а також посилено контроль за його роботою. Враховуючи вищевикладене, просимо взяти до уваги той факт, що дана закупівля проведена з дотриманням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а надані зауваження у сукупності не спричиняють негативного впливу для місцевого бюджету. Просимо врахувати.

2020-10-02 17:47:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 31 322 280,42
UAH з ПДВ
31 322 280,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АТЛАНТ ПЛЮС" 31 581 000,00
UAH з ПДВ
31 581 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 14:53
Довідка
27 серпня 2020 14:53
Довідка
27 серпня 2020 14:53
Довідка МВС
27 липня 2020 17:35
Електронний підпис
27 липня 2020 17:33
24 Цінова пропозиція.rar
27 липня 2020 17:33
24 Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 17:33
18 Статут.rar
27 липня 2020 17:33
18 Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ТОВ "БК АТЛАНТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Переможець 31 322 280,42
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
31 322 280,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
ДУ№3 до Дог.172_20-161.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:52
ДУ №2 172-20-161 (Арсенальна).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:53
ДУ №1 до Дог.172_20-161_Арсенальна.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:32
172-20-161 (Арсенальна).pdf укладений
28 вересня 2020 14:30
ПротоколАрсенальна_продовження дог.до 60 днів.pdf укладений
14 вересня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-161
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-161
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів робіт; Зменшення обсягів закупівлі Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 193 471,38
UAH (в тому числі ПДВ 4 365 578,56 UAH)