Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Очікувана вартість
2 059 992,00 UAH
UA-2020-07-10-004469-b ● 3ea4f710cf5c484091a2d8ff261717f9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010801 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2 |
Контактна особа: |
Вакуленко Валентина Миколаївна +380487123153 tender@onmedu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 059 992,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 299,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, До об’єктів ОНМедУ за присвоєними юридичними адресами згідно дислокації (юридична адреса ОНМедУ 65082, Україна, Одеса, пров. Валіховський,2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 17:55 |
ТД ОХРАНА зі змінами 21072020.docx | |
21 липня 2020 17:55 |
203 21072020 Протокл зміни ОХРАНА.pdf | |
21 липня 2020 17:55 |
3 ТП охрана зі змінами 21072020.docx | |
10 липня 2020 16:08 |
4 ПД охрана.doc | |
10 липня 2020 16:08 |
2 ТС охрана.docx | |
10 липня 2020 16:08 |
1 - КВ_ ст17.docx |
21 липня 2020 18:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 липня 2020 17:55 |
ТД ОХРАНА зі змінами 21072020.docx
|
|||
21 липня 2020 17:55 |
203 21072020 Протокл зміни ОХРАНА.pdf
|
|||
21 липня 2020 17:55 |
3 ТП охрана зі змінами 21072020.docx
|
|||
10 липня 2020 16:08 |
4 ПД охрана.doc
|
|||
10 липня 2020 16:08 |
2 ТС охрана.docx
|
|||
10 липня 2020 16:08 |
1 - КВ_ ст17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість послуги не відповідає нормам чинного законодавства
Дата подання: 17 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:12
Частиною 6 Розділу 1 «Загальні положення» передбачено, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та інших можливих витрат. Крім того, Учасник самостійно несе всі витрати за отримання будь-яких необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, які пропонуються до постачання та зобов’язаний формувати ціну своєї тендерної пропозиції у відповідності до вимог чинного законодавства. Згідно із оголошенням про проведення відкритих торгів та тендерної документації замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі, яка складає 2 059 992,00 гривень. Згідно положень статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» в 2020 році установлений мінімальний розмір заробітної плати у місячному розмірі – 4723 гривні та показник мінімальної погодинної оплати, що складає 28,31 гривні за годину. Вимагаємо надати роз’яснення стосовно вартості охоронних послуг з урахуванням всіх податків, зборів та витрат, посилаючись на норми чинного законодавства та обґрунтування встановленого розміру очікуваної вартості закупівлі відповідно до законодавчо визначеного показника мінімальної погодинної та місячної оплати в 2020 році. Враховуючий той факт, що загальна вартість послуг, тільки зі сплатою ЄСВ буде складати набагато більше зазначеної орієнтовної вартості послуг, без урахування інших податків та зборів, тобто в запропоновану Замовником орієнтовну вартість послуг не можливо включити всі збори та податки, та не порушити норми чинного законодавства.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, оскільки Ваша орієнтовна вартість послуги не відповідає нормам чинного законодавства на заявлену кількість годин праці що не дає можливості надавати свою пропозицію не порушуючи статтю 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Очікувану вартість предмету закупівлі Замовником було визначено з урахуванням затвердженної примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та отриманими комерційними пропозиціями.
Очікувану вартість предмету закупівлі Замовником було визначено з урахуванням затвердженної примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та отриманими комерційними пропозиціями.
Розрахунок вартості послуг
Дата подання: 17 липня 2020 15:07
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:13
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками Цінової пропозиції, складеної у відповідності до форми Додатку 3 та документів згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Тендерної документації. В стовпчику 3 Таблиці Додатку 3 «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» визначено період надання послуги з фізичної охорони з 01.07.2020 по 31.12.2020 року загальною кількістю люд./год. праці – 52992. Водночас в стовпчику 6 Таблиці 1 Дислокація постів з фізичної охорони Додатку 2 до Тендерної документації визначений період надання послуг з 01.08. по 31.12.2020 року та загальна кількість люд./год. праці – 62424. Таким чином, положення Тендерної документації містять розбіжності щодо періоду надання охоронних послуг в 1 місяць та щодо загальної кількості людино-годин праці, яка дорівнює 9432 людино-години. Вказані обставини створюють негативні наслідки за яких потенційні учасники процедури закупівлі не мають можливості здійснити правильний розрахунок вартості послуг, які ними пропонуються та надати вірно складені документи власної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Вимагаємо внести зміни до змісту тендерної документації та вказати вірний період у який учасник повинен надати замовнику Охоронні послуги зі щоденної охорони приміщень ОНМедУ та вказати правильну кількість людино-годин праці запланованої в рамках даної закупівлі для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо Вам за уважність, в Додатку № 3 до тендерної документації – технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо Вам за уважність, в Додатку № 3 до тендерної документації – технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Формування цінової пропозиції
Дата подання: 17 липня 2020 15:09
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:16
Згідно частини 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що тендерні пропозиції учасників оцінюються за ціновим критерієм та з метою створення рівного конкурентного середовища, усі учасники торгів повинні вказати ціни з ПДВ. Вказана вимога створює нерівні умови для суб’єктів господарювання та зокрема для учасників – платників єдиного податку. Вимагаємо надати роз’яснення із посиланням на норми діючого законодавства щодо підстав із яких суб’єкти господарювання зобов’язані формувати ціну тендерної пропозиції виключно із врахуванням ПДВ та які саме положення законодавства забороняються подавати цінову пропозицію відповідно до обраної учасником форми оподаткування. Зокрема, поясність, законодавчо обґрунтувавши, чому учасник, який є платником єдиного податку не може встановити ціну запропонованих послуг згідно предмета закупівлі без ПДВ.
Вважаємо вищезазначені положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників торгів з метою надання переваг інших суб’єктам господарювання. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів. Разом з цим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни до тексту тендерної документації та виключити положення про обов’язкове зазначення ціни з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до пункту 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, згідно тендерної документації за ціновим критерієм. Для того, щоб система могла оцінити вартість наданої пропозиції закупівлі на рівних умовах, просимо на електронній площадці вказати Вартість цінової пропозиції відповідно до додатка №3 до тендерної документації з урахуванням обраної вами форми оподаткування та вимог податкового законодавства.
Відповідно до пункту 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, згідно тендерної документації за ціновим критерієм. Для того, щоб система могла оцінити вартість наданої пропозиції закупівлі на рівних умовах, просимо на електронній площадці вказати Вартість цінової пропозиції відповідно до додатка №3 до тендерної документації з урахуванням обраної вами форми оподаткування та вимог податкового законодавства.
Інформація про відміну
Дата відміни
07 серпня 2020 12:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі