Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15550000-8 Молочні продукти різні
Очікувана вартість
45 931,99 UAH
UA-2020-07-10-004288-c 7a7f3c4780db4232929c59d9f46ddde4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 09:30
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:32
Очікувана вартість: 45 931,99 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


кисломолочні продукти.
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 штуки
Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дня отримання виставленого постачальником рахунку, оформленого відповідно до рознарядки покупця на поставку конкретної партії товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:19
Додаток 1.docx
17 липня 2020 14:19
Додаток 3.doc
17 липня 2020 14:19
ТД.docx
17 липня 2020 14:19
Додаток 2.docx
17 липня 2020 14:19
Перелік змін.docx
17 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:19
Додаток 1.docx
10 липня 2020 13:09
Додаток 1.docx
17 липня 2020 14:19
Додаток 3.doc
10 липня 2020 13:09
Додаток 3.doc
17 липня 2020 14:19
ТД.docx
10 липня 2020 13:09
ТД.docx
17 липня 2020 14:19
Додаток 2.docx
10 липня 2020 13:09
Додаток 2.docx
17 липня 2020 14:19
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:32
Доброго дня! 1. Згідно тендерної документації термін придатності на продукцію не менше 21 дня , звертаємося до Вас з проханням, розширити межі строків придатності на товари та зазначити "не менше 20 днів" , адже згідно ДСТУ Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності». Вказані Вами строки придатності дискримінують постачальників та обмежують конкуренцію. 2. Також просимо розширити межі вимог щодо типу упаковки сметани для можливості участі більшого кола учасників. Встановити , що упаковка сметани може бути від 350 до 400 г, оскільки Вашою тендерною документацією Ви обмежуєте конкуренцію. 3. Встановлюючи вимогу в Додатку 1 до ТД щодо надання ДСТУ 4565:2006 Ряженка та варенець або ТУ У 25027034-005-99 Ви порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції, оскільки у кожного виробника власні Технічні умови, відповідно Ви не можете зазначати конкретне ТУ у Тендерній документації. У зв'язку з цим, просимо забрати дискримінаційну вимогу щодо ТУ з Додатку 1 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-004288-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Лакталіс-Україна", Код ЄДРПОУ:25593656
Дата подання: 06 серпня 2020 16:57
Вимога переглянути рішення замовника щодо відхилення пропозиції ДП "Лакталіс-Україна"
Шановний Замовнику, у зв’язку із активною участю у публічних закупівлях нами була допущена механічна помилка, а саме вказана неправильна жирність кефіру (0,5 %) замість 1% жирності. Просимо вважати дану невідповідність, як механічну помилку та переглянути Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки наша пропозиція найнижча та відповідає всім, зазначеним в тендерній документації, критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 15:08
Згідно технічної специфікації Замовника, за позицією №2 вимагається кефір жирністю 1,0%, але Учасник ДП "Лакталіс-Україна" пропонує кефір жирністю 0,5%, 400г ТМ Фанні, тобто технічні характеристики запропонованого учасником товару за позицією №2 не відповідають технічним характеристикам замовленого замовником товару, що призвело до невиконання умов технічної специфікації

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 16:57
вимога.pdf

Документи

10 серпня 2020 15:08
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Лакталіс-Україна" 36 036,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 32 604,00
UAH з ПДВ
32 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 32 925,60
UAH з ПДВ
32 925,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 45 931,00
UAH з ПДВ
45 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 18:00
Електронний підпис
27 липня 2020 17:59
Електронний підпис
27 липня 2020 17:59
Електронний підпис
27 липня 2020 17:57
якісне повідчення.pdf
27 липня 2020 17:57
Экспертиза 12 06 2020.pdf
27 липня 2020 17:57
медкнижка хихлів.pdf
27 липня 2020 17:57
ст 17.pdf
27 липня 2020 17:57
щодо медкнижок.pdf
27 липня 2020 17:57
санкції.pdf
27 липня 2020 17:57
захист довкілля.pdf
27 липня 2020 17:57
лист підтвердження.pdf
27 липня 2020 17:57
уповноважена особа.pdf
27 липня 2020 17:57
СТАТУТ.pdf
27 липня 2020 17:57
аналогічні договора.pdf
27 липня 2020 17:57
СТЕЛЛА ФУДЗ ПП.pdf
27 липня 2020 17:57
медкнижка веремчук 2.jpg
27 липня 2020 17:57
медкнижка веремчук.jpg
27 липня 2020 17:57
лист відгук хорека.pdf
27 липня 2020 17:57
Документи Аврамук.pdf
27 липня 2020 17:57
Головатая К..pdf
27 липня 2020 17:57
Абрамова Е..pdf
27 липня 2020 17:57
Витяг.pdf
27 липня 2020 17:57
Дезінфекція.pdf
27 липня 2020 17:57
екпертний виновок.pdf
27 липня 2020 17:57
цінова пропозиція 2.pdf
27 липня 2020 17:57
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:55
public_doc.pdf
11 серпня 2020 17:55
public_doc.p7s
11 серпня 2020 17:55
Витяг з реестру пл. ПДВ.pdf
11 серпня 2020 17:55
Dovidka_20209592140920131675.pdf
11 серпня 2020 17:55
Дов. 1-2 ст 17. .pdf
11 серпня 2020 17:55
Остаточна пропозиція.pdf
27 липня 2020 16:11
Електронний підпис
27 липня 2020 16:11
Проєкт договору.pdf
27 липня 2020 16:11
Статут новий.pdf
27 липня 2020 16:11
Наказ Самохвалов .pdf
27 липня 2020 16:11
Мед.кн.вод.эксп..pdf
27 липня 2020 16:11
мед.кн.вод. экспед.pdf
27 липня 2020 16:11
Мед.кн. вантажник.pdf
27 липня 2020 16:10
Мед кн. комірник.pdf
27 липня 2020 16:10
Договір оренди.pdf
27 липня 2020 16:10
Довідка стаття 17.pdf
27 липня 2020 16:10
Довідка працівники.pdf
27 липня 2020 16:10
Довідка відс.санкцій.pdf
27 липня 2020 16:10
відгук Укр Телеком.pdf
27 липня 2020 16:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Лакталіс-Україна"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Лакталіс-Україна"
#25593656
Відхилено 32 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:09
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Переможець 32 604,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
32 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:21
звіт про виконання договору т_сн_148-20.doc укладений
25 січня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:49
Т-СН-148-20 ТОВ ЛЮСТДОРФ.pdf укладений
20 серпня 2020 17:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 01 січня 2021
Сума оплати за договором: 32 604,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 434,00 UAH)