Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення рентгенкабінету Вінницької міської медичної частини №1)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004250-c 88abfa5a6e844857bef7277e07d561b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Оксана Станіславівна

+380671980747 FCOZDKVS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДКВС УКРАЇНИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42378546
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м Вінниця, вул Брацлавська 2 А
Контактна особа: Назаренко Оксана Станіславівна
+380671980747
FCOZDKVS@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 13:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 13:11
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:59
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення рентгенкабінету Вінницької міської медичної частини №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Брацлавська,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.4. Оплата за надані послуги з поточного ремонту здійснюється Замовником в межах договірної ціни Договору у термін до 30 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:42
Оголошення ремонт рентгенкабінету.docx
10 липня 2020 13:07
Проєкт Договору підряду.docx
10 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:42
Оголошення ремонт рентгенкабінету.docx
10 липня 2020 13:36
Оголошення ремонт рентгенкабінету.docx
10 липня 2020 13:07
Оголошення ремонт рентгенкабінету.docx
10 липня 2020 13:07
Проєкт Договору підряду.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристика ренгенозахісних дверей.
Дата подання: 11 липня 2020 15:30
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:08
Який характеристики ренгенозахісних дверей
Відповідь: Двері повинні забезпечувати захист ( при анодній напрузі 150 кВ), еквівалентний свинцю, товщиною 2,06 мм, або із сталі ( густина p=7,9 г/см.куб), товщиною 25,7 мм. Наявність протоколу дозиметрії на підтвердження захисних властивостей дверей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТУР" 88 890,00
UAH з ПДВ
79 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техмедсервіс плюс" 118 779,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 17:54
техн_характеристики.JPG
17 липня 2020 17:54
договір.pdf
17 липня 2020 17:54
цінова-пропозиція.JPG
17 липня 2020 17:54
паспорт.pdf
17 липня 2020 17:54
відгук2.JPG
17 липня 2020 17:54
відгук1.JPG
17 липня 2020 17:54
ід_код.JPG
17 липня 2020 17:54
витяг.pdf
17 липня 2020 17:54
Наказ.JPG
17 липня 2020 17:54
Статут(1).pdf
17 липня 2020 17:54
Лiцензiя.pdf
17 липня 2020 17:54
Єдиний_податок.jpg
17 липня 2020 17:54
довідка_аналог_дог.JPG
17 липня 2020 17:54
копії_аналог_актів.pdf
17 липня 2020 17:54
лист_погодження.JPG
17 липня 2020 17:54
лист-гарантія.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТУР"

ТОВ "Техмедсервіс плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТУР"
#13300442
Переможець 79 890,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТУР"
#13300442
79 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
АКТ пр вик буд робіт _1 - 25705_22.pdf укладений
23 вересня 2020 14:17
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
23 вересня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 13:29
Додаткова угода _1 до договору _43-Г.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 12:41
Договір укладений
28 липня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 та інших умов Договору підряду № 43-Г від 28липня 2020 р., а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору підряду № 43-Г від 28 липня 2020 р. та продовжити строк виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 43-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 315,00 UAH)