Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасних меблів для кабінетів загальноосвітніх закладів та ДНЗ Дубрівської сільської ради
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004083-b fa60e32457184f4f999a0baa192349e6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваль Руслан Миколайович

+380414474291 info@dubrivska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04344446
Місцезнаходження: 12736, Україна , Житомирська обл., Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, 132
Контактна особа: Коваль Руслан Миколайович
+380414474291
info@dubrivska-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:20
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Придбання сучасних меблів для кабінетів Дубрівської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Придбання сучасних меблів для кабінетів Хижівської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Придбання сучасних меблів для кабінетів Мокренської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Придбання сучасних меблів для кабінету Мокренського ДНЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Шафа для зберігання засобів навчання Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Шафа для зберігання засобів навчання Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 15:26
ТД меблі.doc
10 липня 2020 15:26
Додаток 3 меблі.docx
10 липня 2020 15:26
Додаток 2 меблі1.docx
10 липня 2020 15:26
Додаток 1 меблі.docx

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 22 липня 2020 10:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень
Документи:
22 липня 2020 09:51
протокол відміни
Виконано
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 14:09
Кінець періоду оскарження: 03 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 03 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень
Документи:
23 липня 2020 14:08
Електронний підпис
23 липня 2020 14:07
Протокол відміни