Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 812 609,00 UAH
UA-2020-07-10-004038-b e22ea49a524f40aead3fe2714bb38689
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теренковська Альона Миколаївна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Теренковська Альона Миколаївна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:29
Очікувана вартість: 3 812 609,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 063,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15250.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Михайла Калмикова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:22
Проект Договору на закупівлю робіт-К.р.-Спорт.зал.-ЗОШ_7.docx
10 липня 2020 15:22
тех завдання Спортзал ЗОШ 7.docx
10 липня 2020 15:22
ТД спортзал 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-004038-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРАЙМДОРБУД", Код ЄДРПОУ:42415852
Дата подання: 07 серпня 2020 08:01
щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону
Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішеннями про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОРІОН", що було проведено тендерним комітетом Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та вимог Тендерної документації Замовника
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 08:01
Скарга _спортзал_06.08.20.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-004038-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", Код ЄДРПОУ:36214797
Дата подання: 22 серпня 2020 13:35
Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради було проведено процедуру на закупівлю: «Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли наступні учасники: 1. ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"; 2. ТОВ "МОРІОН" 3. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 4. ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" Після розгляду тендерних пропозицій Замовник розмістив протокол № 97 від 14.08.2020 року (далі-Протокол) відповідно до якого прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Ознайомившись з тендерною пропозицію переможця процедури закупівлі виявилось, що ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ; - локальні кошториси; - підсумкові відомості ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни). В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" надано локальні кошториси: 1. Локальний кошторис на оздоблення № 2-1-1; 2. Локальний кошторис на придбання та устаткування, меблів та інвентарю №2-1-2; 3. Локальний кошторис на улаштування системи вентиляції № 2-1-3; 4. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-4 ; 5. Локальний кошторис на електротехнічні роботи № 2-1-5; Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013. В складі тендерної пропозиції переможця відсутні підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису, що не відповідає вимогам тендерної документації та Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013, а саме п.5.4.18, п. 5.4.19. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведених вище підстав. 2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні подати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні надати довідку за формою Додатку 2 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 8 цієї документації. ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі № 29 від 17.07.2020 року Надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить інформації щодо залучення кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 тонни (п.11 Підсумкової відомості ресурсів). Отже тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведеної вище підстави. 3. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ; - локальні кошториси; - підсумкові відомості ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни). Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013р. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" відсутній розрахунок загальновиробничих витрат по локальним кошторисам 2-1-2 та 2-1-4, що не відповідає Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013. Також, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" не містить розрахунок загальновиробничих витрат до будови. В складі тендерної пропозиції переможця надано розрахунки 1-4 з назвою «Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи, монтажні роботи, тис.грн.», але зазначений документ, незалежно від назви, не містить самого розрахунку загальновиробничих витрат, а зазначає тільки загальну вартість цих витрат та номер розрахунку на їх підтвердження (розрахунок 4). Крім того, наданий учасником кошторис не відповідає вимога Замовникам та не містить документальне підтвердження відповідності робіт технічному завданню згідно додатку 8 Тендерної документації де передбачено один кошторисний розрахунок по розділах. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" містить п’ять окремих кошторисів, що не відповідає технічній специфікації Замовника. Відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію учасника, що підлягає відхиленню є порушенням основних принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Разом з тим, порядок оскарження процедур закупівель визначений Законом, зокрема ст. 18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої ст. 18 Закону скарга повинна містити найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Аналіз наведених норм свідчить, що до суб’єкта оскарження може звернутись особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. У своєму Рішенні №18-рп/2004 від 01.12.2004 р. Конституційний суд України визначив, що охоронюваний законом інтерес – це прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. Отже, передбачений законом механізм оскарження процедури закупівлі – є способом захисту прав та інтересів учасників процедури закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення Договору з Замовником у майбутньому. Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку. Виходячи вищезазначене та керуючись ст. 5,18,31 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Замовником процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:38
рішення від 27.08.2020 № 16156 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:37
інформація про перенесення розгляду скарги № 13933.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 21:28
рішення від 18.09.2020 № 17625.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:38

Документи подані скаржником

22 серпня 2020 13:31
Скарга UA-2020-07-10-004038-b.pdf

Документи подані замовником

01 вересня 2020 15:37
лист
01 вересня 2020 15:37
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОРІОН" 3 113 235,01
UAH з ПДВ
3 113 235,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" 3 404 532,56
UAH з ПДВ
3 385 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 3 442 622,17
UAH з ПДВ
3 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 3 633 576,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:31
Довідка НАЗК Шелудько.zip
03 серпня 2020 14:31
Довідка НАЗК МОРІОН.zip
03 серпня 2020 14:31
Довідка МВС Шелудько.zip
03 серпня 2020 14:30
InformDovidka Банкрутство.pdf
03 серпня 2020 14:30
2. ч.2, ст. 17.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:30
2. ч.2, ст. 17.pdf
03 серпня 2020 14:30
1. п.12, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:30
1. п.12, ч.1, ст. 17.pdf
30 липня 2020 10:15
Електронний підпис
25 липня 2020 10:23
Електронний підпис
25 липня 2020 10:14
15. Свідоцтво ЄП на 3%.pdf
25 липня 2020 10:14
14. Свідоцтво ПДВ.pdf
25 липня 2020 10:14
13. Статут.pdf
25 липня 2020 10:14
13.1 Опис.pdf
25 липня 2020 10:14
11.1 Документи з О.П.rar
25 липня 2020 10:14
9. Щодо ліцензування.pdf
25 липня 2020 10:14
8.3 Кошторис.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
8.3 Кошторис.pdf
25 липня 2020 10:14
6. п.2, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6. п.2, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.10. ч.2, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.10. ч.2, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.9. п.9, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.9. п.9, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.8. п.12, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.8. п.12, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.7. п.3, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.7. п.3, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.6. п.11, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.6. п.11, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.5. п.8, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.5. п.8, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.4. п.13, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.4. п.13, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.3. п.6, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.3. п.6, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.2. п.4, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.2. п.4, ч.1, ст. 17.pdf
25 липня 2020 10:14
6.1. п.10, ч.1, ст. 17.pdf.p7s
25 липня 2020 10:14
6.1. п.10, ч.1, ст. 17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:51
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 09:59
Довiдка п. 12 ч. 1 ст.17 ЗУ.pdf
19 серпня 2020 09:59
Довідка_банкрутство.pdf
13 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:28
Договiрна_цiна_2.pdf
13 серпня 2020 14:28
Договiрна_цiна.pdf
13 серпня 2020 14:28
Договiр_аналогiчний_04_04.pdf
13 серпня 2020 14:28
Відгук_до договору 04_04.pdf
25 липня 2020 18:34
Електронний підпис
25 липня 2020 17:30
Електронний підпис
25 липня 2020 17:25
Календарний графік.pdf
25 липня 2020 17:25
Кошторис_ч.4.pdf
25 липня 2020 17:25
Кошторис_ч.3.pdf
25 липня 2020 17:25
Кошторис_ч.2.pdf
25 липня 2020 17:25
Кошторис_ч.1.pdf
25 липня 2020 17:25
Техпаспорта.pdf
25 липня 2020 17:25
Субпідряд ТОВ ПМК - 508.pdf
25 липня 2020 17:25
СТАТУТ_копія.pdf
25 липня 2020 17:25
СТАТУТ оригінал.pdf
25 липня 2020 17:25
Паспорт_ІПН_копія.pdf
25 липня 2020 17:25
Договiр_Строй-Смета.pdf
25 липня 2020 17:25
Довідки_ст. 17 ЗУ.pdf
25 липня 2020 17:25
Довiдка_усвiдомлюeмо.pdf
25 липня 2020 17:25
1ДФ+квитанції 2019-2020р.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 15:42
Електронний підпис
25 липня 2020 15:41
33.2 Дог. на ліцен. АВК.pdf
25 липня 2020 15:41
33.1 Ліцензія АВК.pdf
25 липня 2020 15:41
27.1 Лист згода.pdf
25 липня 2020 15:41
21.Свідоцтво ПДВ.pdf
25 липня 2020 15:41
20.1 Статут (копія).pdf
25 липня 2020 15:41
19. Довідки з банку.pdf
25 липня 2020 15:41
17.1 Дозвіл.pdf
25 липня 2020 15:41
16. Ліцензія.pdf
25 липня 2020 15:41
11-14.Кошторис3.pdf
25 липня 2020 15:41
11-14.Кошторис2.pdf
25 липня 2020 15:41
11-14.Кошторис1.pdf
25 липня 2020 15:41
7.14 Довідка ст.17 ч.2.pdf
25 липня 2020 15:41
7.13 Довідка ст.17 ч.1 п.13.pdf
25 липня 2020 15:41
7.12 Довідка ст.17 ч.1.п12.pdf
25 липня 2020 15:41
7.11 Довідка ст.17 ч.1.п.11.pdf
25 липня 2020 15:41
7.10 Довідка ст.17 ч.1.п10.pdf
25 липня 2020 15:41
7.9 Довідка ст17 ч.1. п.9.pdf
25 липня 2020 15:41
7.8 Довідка ст17.ч1.п.8.pdf
25 липня 2020 15:41
7.6 Довідка ст17 ч.1.п.6.pdf
25 липня 2020 15:41
7.5 Довідка ст17 ч.1.п.5.pdf
25 липня 2020 15:41
7.4 Довідка ст17.ч1.п.4.pdf
25 липня 2020 15:41
7.3 Довідка ст17.ч1.п.3.pdf
25 липня 2020 15:41
7.2 Довідка ст17.ч1.п.2.pdf
25 липня 2020 15:41
7.1 Довідка ст17.ч1.ч.2.pdf
25 липня 2020 15:41
5.1 Фін звіт.19р.pdf
25 липня 2020 15:41
3.3 Штатний розклад.pdf
25 липня 2020 15:41
3.3 Накази.pdf
25 липня 2020 15:41
3.3 Дипломи_.pdf
25 липня 2020 15:41
2.3 Договір оренди.pdf
25 липня 2020 15:41
2.1 Довідка про МТБ.pdf
25 липня 2020 15:41
1.5.Паспорт директор.pdf
25 липня 2020 15:41
1.4 Рішення зборів.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 20:30
Електронний підпис
24 липня 2020 20:20
довідки.rar
24 липня 2020 20:20
Гарантія.rar
24 липня 2020 20:20
кошторис спортзал.rar
24 липня 2020 20:20
стат док.rar
24 липня 2020 20:20
Довідки загальні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОРІОН"

ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОРІОН"
#20616068
Рішення скасоване 3 113 235,01
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:33
ТОВ "МОРІОН"
#20616068
Відхилено 3 113 235,01
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:37
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
#42415852
Переможець 3 385 469,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:43

Вимога про усунення невідповідностей

Завантажити в систему оновлений файл 5.1. Фінансова звітність 2019.pdf з підписом та печаткою на кожній сторінці

Документи

10 серпня 2020 13:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:26
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

для підтвердження п. 5.3 тендерної документації надати додаткову інформацію згідно з додатком 4, а саме аналогічні договори на два різні обєкти

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
#42415852
3 385 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:17
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 15:23
ДУ 13 дог 23.pdf зміни до договору
02 січня 2023 15:18
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 15:44
12ДУ дог 23.pdf зміни до договору
02 травня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 16:03
11_ДУ.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 19:46
ДУ дог 23.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 19:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 17:27
9_ДУ_ 30 11 2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 17:23
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 10:39
ДУ 8 дог 23.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 10:01
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 17:23
7_ДУ_20 10 2021.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 17:47
ДУ _6 Прайм.pdf зміни до договору
19 липня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 18:26
ДУ _5.pdf зміни до договору
05 травня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 08:22
ДУ_4доДог._23від24.09.2020.PDF зміни до договору
26 березня 2021 08:18
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 21:35
додугода3 Праймдорбуд.pdf зміни до договору
25 січня 2021 21:33
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 21:31
додугода2 Праймдорбуд.pdf зміни до договору
25 січня 2021 21:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:32
23-1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 14:58
Договір укладений
24 вересня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження робіт, зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження робіт у звязку з карантинними обмеженнями
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів сторін договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з необхідністю додаткового технічного обстеження
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність здійснення попередньої оплати робіт
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність проведення додаткових робіт з метою усилення плит перекриття
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми фінансування на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення договірної ціни без зміни обсягів та уточнення річної суми фінансування на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 249 696,25
UAH (в тому числі ПДВ 541 616,04 UAH)