Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 812 609,00 UAH
UA-2020-07-10-004038-b ● e22ea49a524f40aead3fe2714bb38689
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Теренковська Альона Миколаївна +380459563661 ukb_borispol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 3 812 609,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 063,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15250.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Михайла Калмикова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 15:22 |
Проект Договору на закупівлю робіт-К.р.-Спорт.зал.-ЗОШ_7.docx | |
10 липня 2020 15:22 |
тех завдання Спортзал ЗОШ 7.docx | |
10 липня 2020 15:22 |
ТД спортзал 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-004038-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРАЙМДОРБУД", Код ЄДРПОУ:42415852
Дата подання: 07 серпня 2020 08:01
щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону
Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішеннями про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОРІОН", що було проведено тендерним комітетом Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та вимог Тендерної документації Замовника
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-10-004038-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", Код ЄДРПОУ:36214797
Дата подання: 22 серпня 2020 13:35
Дата подання: 22 серпня 2020 13:35
Скарга
на рішення тендерного комітету відповідно до
ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради було проведено процедуру на закупівлю: «Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли наступні учасники:
1. ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14";
2. ТОВ "МОРІОН"
3. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"
4. ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
Після розгляду тендерних пропозицій Замовник розмістив протокол № 97 від 14.08.2020 року (далі-Протокол) відповідно до якого прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Ознайомившись з тендерною пропозицію переможця процедури закупівлі виявилось, що ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ;
- локальні кошториси;
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" надано локальні кошториси:
1. Локальний кошторис на оздоблення № 2-1-1;
2. Локальний кошторис на придбання та устаткування, меблів та інвентарю №2-1-2;
3. Локальний кошторис на улаштування системи вентиляції № 2-1-3;
4. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-4 ;
5. Локальний кошторис на електротехнічні роботи № 2-1-5;
Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.
В складі тендерної пропозиції переможця відсутні підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису, що не відповідає вимогам тендерної документації та Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013, а саме п.5.4.18, п. 5.4.19.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведених вище підстав.
2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні подати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні надати довідку за формою Додатку 2 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 8 цієї документації.
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі № 29 від 17.07.2020 року Надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить інформації щодо залучення кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 тонни (п.11 Підсумкової відомості ресурсів).
Отже тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведеної вище підстави.
3. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ;
- локальні кошториси;
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни).
Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013р.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" відсутній розрахунок загальновиробничих витрат по локальним кошторисам 2-1-2 та 2-1-4, що не відповідає Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.
Також, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" не містить розрахунок загальновиробничих витрат до будови. В складі тендерної пропозиції переможця надано розрахунки 1-4 з назвою «Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи, монтажні роботи, тис.грн.», але зазначений документ, незалежно від назви, не містить самого розрахунку загальновиробничих витрат, а зазначає тільки загальну вартість цих витрат та номер розрахунку на їх підтвердження (розрахунок 4).
Крім того, наданий учасником кошторис не відповідає вимога Замовникам та не містить документальне підтвердження відповідності робіт технічному завданню згідно додатку 8 Тендерної документації де передбачено один кошторисний розрахунок по розділах. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" містить п’ять окремих кошторисів, що не відповідає технічній специфікації Замовника.
Відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію учасника, що підлягає відхиленню є порушенням основних принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Разом з тим, порядок оскарження процедур закупівель визначений Законом, зокрема ст. 18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої ст. 18 Закону скарга повинна містити найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Аналіз наведених норм свідчить, що до суб’єкта оскарження може звернутись особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. У своєму Рішенні №18-рп/2004 від 01.12.2004 р. Конституційний суд України визначив, що охоронюваний законом інтерес – це прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Отже, передбачений законом механізм оскарження процедури закупівлі – є способом захисту прав та інтересів учасників процедури закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення Договору з Замовником у майбутньому. Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку.
Виходячи вищезазначене та керуючись ст. 5,18,31 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:38
рішення від 27.08.2020 № 16156 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:37
інформація про перенесення розгляду скарги № 13933.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 21:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17625.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 17:50
рішення від 18.09.2020 № 17625.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МОРІОН" |
3 113 235,01
UAH з ПДВ
|
3 113 235,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" |
3 404 532,56
UAH з ПДВ
|
3 385 469,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
3 442 622,17
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
3 633 576,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОРІОН" #20616068 |
Рішення скасоване |
3 113 235,01
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 13:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:33
|
ТОВ "МОРІОН" #20616068 |
Відхилено |
3 113 235,01
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 13:37
|
|
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" #42415852 |
Переможець |
3 385 469,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 11:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:23
|
ДУ 13 дог 23.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 15:44
|
12ДУ дог 23.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 16:03
|
11_ДУ.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 19:46
|
ДУ дог 23.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 17:27
|
9_ДУ_ 30 11 2021.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 10:39
|
ДУ 8 дог 23.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 17:23
|
7_ДУ_20 10 2021.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 17:47
|
ДУ _6 Прайм.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 18:26
|
ДУ _5.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 08:22
|
ДУ_4доДог._23від24.09.2020.PDF | зміни до договору |
26 березня 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 21:35
|
додугода3 Праймдорбуд.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 21:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 21:31
|
додугода2 Праймдорбуд.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 21:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 18:32
|
23-1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 14:58
|
Договір | укладений |
24 вересня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження робіт, зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження робіт у звязку з карантинними обмеженнями |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів сторін договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з необхідністю додаткового технічного обстеження |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | необхідність здійснення попередньої оплати робіт |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | необхідність проведення додаткових робіт з метою усилення плит перекриття |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | введення воєнного стану, відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення річної суми фінансування на 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення договірної ціни без зміни обсягів та уточнення річної суми фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |