Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44
Очікувана вартість
1 969 897,40 UAH
UA-2020-07-10-003900-b ● 809720b88ce642dc8305ca87f59e5a6d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишнівський академічний ліцей "Основа" Києво-Святошинської районної ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26078206 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 44 |
Контактна особа: |
Руденко Наталія Миколаївна +380459852890 3vzosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 969 897,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 849,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9849.49 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Святошинська, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 15:12 |
ВИШНІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ ОСНОВА.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неправомірні вимоги
Дата подання: 13 липня 2020 15:03
Дата відповіді: 15 липня 2020 21:13
Доброго дня! На підставі чого ви вимагаєте від учасників ліцензію Держархбудінспекції не нижче СС3 та дозвіл на проведення робіт з підвищеної небезпеки??? Роботи, які вами закуповуються, регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Які саме роботи ви вважаєте підвищеної небезпеки при встановленні системи пожежної сигналізації!??? Керуючись яким законодавчим актом, ви вимагаєте у учасників наявність сертифікатів ISO? Зазнеченими вище вимогами, ви, як замовник, обмежуєте коло учасників. У вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте?І Маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Замовник бажає отримати якісні послуги в термін, обумовлений тендерною документацією. В тендерній документації Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги.
З приводу ліцензії ДАБІ за класом наслідків СС3 – відповідно до ДСТУ – Н Б В.1.2-16:2013 - об’єктом, на якому плануються виконуватись роботи віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3).
З приводу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – відповідно до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Київ: даний вид робіт є роботами підвищеної небезпеки.
Вид робіт, що закуповується регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
Вимоги тендерної документації про надання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів ІSO не є дискримінаційною вимогою, оскільки їх може отримати будь-який учасник. Дані сертифікати передбачають застосування ризик-менеджменту, який дозволяє визначати фактори, що можуть спричинити відхилення процесів та системи управління від запланованих результатів, з метою встановлення запобіжних заходів контролю для зменшення їх негативних впливів. Замовник, в якості підтвердження професійності та кваліфікації учасника, і вимагає надання учасниками таких сертифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовник бажає отримати якісні послуги в термін, обумовлений тендерною документацією. В тендерній документації Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги.
З приводу ліцензії ДАБІ за класом наслідків СС3 – відповідно до ДСТУ – Н Б В.1.2-16:2013 - об’єктом, на якому плануються виконуватись роботи віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3).
З приводу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – відповідно до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Київ: даний вид робіт є роботами підвищеної небезпеки.
Вид робіт, що закуповується регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
Вимоги тендерної документації про надання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів ІSO не є дискримінаційною вимогою, оскільки їх може отримати будь-який учасник. Дані сертифікати передбачають застосування ризик-менеджменту, який дозволяє визначати фактори, що можуть спричинити відхилення процесів та системи управління від запланованих результатів, з метою встановлення запобіжних заходів контролю для зменшення їх негативних впливів. Замовник, в якості підтвердження професійності та кваліфікації учасника, і вимагає надання учасниками таких сертифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003900-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 13 липня 2020 20:37
Щодо вимоги про надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул. М. Грушевського, 49 в м. Боярка Києво-Святошинського району Київської області, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання:
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне:
По перше:
Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування".
Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.
По друге:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.
По третє:
Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн.
Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-003900-b становить 1 969 897,40 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути.
По четверте:
Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму.
При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України.
Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 969 897,40 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 969 897,40грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 9-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Відтак просимо вжити наступних заходів:
- внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4.
чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.:
з
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
на
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.
Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади.
Розраховуємо на Ваше розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул. М. Грушевського, 49 в м. Боярка Києво-Святошинського району Київської області, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання:
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне:
По перше:
Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування".
Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.
По друге:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.
По третє:
Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн.
Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-003900-b становить 1 969 897,40 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути.
По четверте:
Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму.
При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України.
Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 969 897,40 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 969 897,40грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 9-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Відтак просимо вжити наступних заходів:
- внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4.
чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.:
з
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
на
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.
Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади.
Розраховуємо на Ваше розуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 21:19
Замовник торгів, на Вашу вимогу, повідомляє наступне:
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003900-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:26
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати:
«Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44.
Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною.
Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що
«тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників».
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати:
«Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44.
Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною.
Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що
«тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників».
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 21:08
Доброго дня, Шановний Учасник!
Предметом закупівлі є: Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44, а саме за ДК 021:2015 Електромонтажні роботи
Вид робіт, що закуповується регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури в тому числі засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, яка видається відповідним уповноваженим органом юридичній особі, яка здійснює вказану господарську діяльність.
Вимога про надання даної ліцензії є обґрунтованою та жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3)
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Предметом закупівлі є: Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44, а саме за ДК 021:2015 Електромонтажні роботи
Вид робіт, що закуповується регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури в тому числі засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, яка видається відповідним уповноваженим органом юридичній особі, яка здійснює вказану господарську діяльність.
Вимога про надання даної ліцензії є обґрунтованою та жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3)
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003900-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:27
Дискри
ВИМОГА Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-003900-b становить 1 969 897,40 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 969 897,40 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 969 897,40грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 9-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння.
Вкотре наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги
Розгорнути
Згорнути
Вкотре наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 21:05
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-10-003900-b.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-10-003900-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 20 липня 2020 21:17
Дата подання: 20 липня 2020 21:17
дискримінаційні вимоги
10 липня 2020Вишнівський академічний ліцей "Основа" Києво-Святошинської районної ради Київської області (Надалі Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44.
Звернення за роз’ясненнями:до 15 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі:до 21 липня 2020 00:00
ТОВ «Київпожбезпека» вважає, що Тендерна документація, яка визначає умови прийняття участі в закупівлі UA-2020-07-10-003900-b є такою, що містить ряд дискримінаційних вимог та не відповідає чинному законодавству з огляду на наступне:
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 23.07.2020 № 14228.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
1 968 000,00
UAH з ПДВ
|
1 968 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" |
1 969 897,40
UAH з ПДВ
|
1 969 897,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Переможець |
1 968 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2020 18:52
|
дод угода1.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2020 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 17:34
|
Договір | укладений |
19 серпня 2020 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |