Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-07-10-003853-b e9ab2232b6e14f4282dd34185c4d487e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Тетяна Вікторівна

+380486321266 acbosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ананьївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145079
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., місто Ананьїв, вул. Незалежності, 51
Контактна особа: Романенко Тетяна Вікторівна
+380486321266
acbosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145079. 4. Місцезнаходження замовника*. 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Романенко Тетяна Вікторівна, заступник тендерного комітету відділу освіти Ананьївської районної державної адміністрації, тел.: +38 (04863) 21266, ел.пошта acbosvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 (п'ятнадцять) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Одеська обл., Ананьївський р-н, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1 950,00 грн. (одна тисяча пятдесят гривень 00 копійок) – 1%. 17. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій «26» липня 2020 року (час 0000 год.) 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 09:42
Перелiк_змiн_20_07_2020.docx
20 липня 2020 09:42
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакція_20_07_2020.docx
13 липня 2020 16:44
ТД_ДОДАТОК_4_нова_редакція_13_07_2020.doc
13 липня 2020 16:44
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакція_13_07_2020.docx
13 липня 2020 16:44
Перелiк_змiн_13_07_2020.docx
10 липня 2020 15:07
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_5.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_4.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_3.docx
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_2.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_1.doc
10 липня 2020 15:07
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
20 липня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 09:42
Перелiк_змiн_20_07_2020.docx
20 липня 2020 09:42
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакція_20_07_2020.docx
13 липня 2020 16:44
ТД_ДОДАТОК_4_нова_редакція_13_07_2020.doc
13 липня 2020 16:44
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакція_13_07_2020.docx
13 липня 2020 16:44
Перелiк_змiн_13_07_2020.docx
10 липня 2020 15:07
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_5.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_4.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_3.docx
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_2.doc
10 липня 2020 15:07
ТД_ДОДАТОК_1.doc
10 липня 2020 15:07
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 10 липня 2020 16:11
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:05
Шановний замовник! Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.»В додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»,не зазначено Замовником вимоги а саме відповідно до Наказу: Тип матриці- IPS та характеристики операційної системи повинні відповідати наступним вимогам – «попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.» Отже, просимо внести зміни до додатку №3 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що найближчим часом до Додатку 3 тендерної документації будуть внесені зміни.

З повагою, ВО Ананьївської РДА.
Проект договору
Дата подання: 13 липня 2020 12:10
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:03
Шановний Замовнику! В п. 3.3. проекту договору зазначено: Ціна за одиницю товару включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження. Прохання надати роз’ясненя щодо страхування . Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що найближчим часом до проекту Договору будуть внесені зміни.

З повагою, ВО Ананьївської РДА.
Проект договору
Дата подання: 13 липня 2020 12:16
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:17
Шановний Замовнику! В Долатку № 3 до тендерної документації зазначається, що Гарантія на Товар складає не менше, ніж 12 місяців з моменту постачання Замовнику та підписання актів приймання – передачі про що Учасник надає Лист-гарантію у своїй пропозиції. А згідно з п. 2.5. проекту Договору Гарантійний термін обслуговування становить _______ з дня введення обладнання в експлуатацію. Умова зазначена в п. 2.5. проекту договору значно відрізняється від умови зазначеної в Додатку № 3 до ТД. Проханння внести відповідні зміни до проекту договору, шляхом викоадення п. 2.5. у відповідності до умов ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено вимоги щодо терміну гарантії товару, що має надаватися гарантійним листом від Учасника торгів, а саме 12 місяців. Замовник не виключає можливості, що Учасниками процедури можуть надаватися тендерні пропозиції, що матимуть гарантійний термін товару більший ніж заявлений у тендерній документації. Тому при підписанні Договору, такий термін зазначатиметься Замовником та Переможцем торгів на підставі його тендерної пропозиції.
ч. 2. ст. 675 ЦК України Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк).
Гарантійні строки можуть встановлюватися законодавством або договором. Так, відповідно до ч. V ст. 6 ЗУ "Про захист прав споживачів" виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
Строк, протягом якого продавець гарантує якість товару іменується гарантійним строком (ч. II коментованої ст.). П. 5 ст. 1 Закону України "Про захист прав споживачів" визначає гарантійний строк як строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

З повагою, ВО Ананьївської РДА.
Проект договору
Дата подання: 13 липня 2020 12:23
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:46
Шановний Замовнику! В п. 5.3. проекту договору зазначено: Приймання-передача Товару по кількості та якості проводиться за обов’язковою присутністю уповноважених представників Сторін, про що складається Акт приймання-передачі Товару. Проте, в п. 3.1. йдеться про те, що Ціни на товар за цим Договором, ціни у видаткових накладних, у рахунках на оплату товару, інших документах до Договору вказуються в національній валюті України - гривні. А в п. 4.1. Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) днів з дати отримання товару згідно з накладною або акту приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. та в п. 4.2. До рахунка додаються належним чином оформлені (наявність печатки, підписів): видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, документи, що підтверджують якість товару. Прохання надати роз’яснення який саме документ: видаткова накладна чи акт необхідно буде надати Замовнику? Чи буде необхідно подавати 2 документа одночасно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До рахунку на оплату товару необхідно буде надати:
- накладну, або видаткову накладну, або акт приймання-передачі товару;
- документи, що підтверджують якість товару.

З повагою, ВО Ананьївської РДА.
Уточнення
Дата подання: 13 липня 2020 21:55
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:55
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Просимо вас уважно ознайомитись з Додатком № 3 та Додатком № 4 до тендерної документації, де чітко зазначено, що вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, розвантаження, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію.

З повагою, ВО Ананьївської РДА.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНАКТИВ" 194 250,00
UAH з ПДВ
194 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 18:21
право підпису.pdf
27 липня 2020 18:21
ACER СЕС 16-02-2021.pdf
27 липня 2020 18:21
цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 18:21
тех вимоги.pdf
27 липня 2020 18:21
Статут.pdf
27 липня 2020 18:21
Стаття 17.pdf
27 липня 2020 18:21
ст.16.pdf
27 липня 2020 18:21
про поставку.pdf
27 липня 2020 18:21
персональні дані.pdf
27 липня 2020 18:21
довідка товар новий.pdf
27 липня 2020 18:21
Витяг_Крамер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

ТОВ "ДЕНАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
Рішення скасоване 193 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
Відхилено 193 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:40
ТОВ "ДЕНАКТИВ"
#42468021
Відхилено 194 250,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:07

Інформація про відміну

Дата відміни
12 серпня 2020 16:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі