Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Система пожежної сигналізації на об’єкті: Чумаківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області, розташованої за адресою - Дніпропетровська область, П’ятихатський район, с. Чумаки, вул. Шкільна,1»
Очікувана вартість
278 853,00 UAH
UA-2020-07-10-003616-c 81d8b0488ffc4710b50fc1119599fc97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мартинко

+380680090774 vosvita020718@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ П'ЯТИХАТСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42268943
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський р-н, с. Саксагань, вул. Центральна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Мартинко
+380680090774
vosvita020718@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 278 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 394,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1394.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Код ДК 021:2015–45310000-3 Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Система пожежної сигналізації на об’єкті: Чумаківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області, розташованої за адресою - Дніпропетровська область, П’ятихатський район, с. Чумаки, вул. Шкільна,1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52020, Україна, Дніпропетровська область, с. Чумаки, вул. Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 12:17
Тендерная документация Чумаки від 10.07.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-003616-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 16 липня 2020 09:34
Вимога щодо автомобіля
Відповідно до документації Замовник встановив кваліфікаційну вимогу щодо обов’язкової наявності у власності або користуванні учасника автомобілю вантажністю від 1,3 т. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме:
ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- обладнання для проведення гідро- і пневмовипробувань на міцність та герметичність елементів систем пожежогасіння (крім аерозольних систем пожежогасіння);
- промислових приладів для визначення кількості вогнегасної речовини (для газових, порошкових систем пожежогасіння);
- електро- або газозварювального обладнання (крім аерозольних систем пожежогасіння).
Отже, Замовник необґрунтовано, на порушення Ліцензійних умов вимагає від учасників даної закупівлі обов’язкову наявність у власності або користуванні учасника автомобілю вантажністю від 1,3 т. Більш того Скаржник запевняє, що для виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі (перевезення матеріалів, вантажів) можливе здійснення даної процедури на умовах Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) (міжнародних правил перевезення).
Крім цього, ми як потенційний учасник, маючи Ліцензію на провадження протипожежної діяльності, самостійно забезпечуємо виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі. А значить при поданні тендерної пропозиції, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, можемо самостійно визначити яким чином буде здійснюватися поставка матеріалів, обладнання тощо для влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для якісного та вчасного виконання договірних зобов’язань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 09:36
Доброго дня! Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому для якісного виконання робіт згідно предмету закупівлі Замовник вважає за доцільне наявність у Виконавця робіт автомобіля вантажопід’ємністю від 1,3 т, що не суперечить ні Закону України «Про публічні закупівлі», ні постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 щодо Ліцензійних умов провадження господарської для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БМФ Бар'єр 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 22:03
Електронний підпис
23 липня 2020 21:58
Відділ кадрів 2.rar
23 липня 2020 21:58
Відділ кадрів 1.rar
23 липня 2020 21:58
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 21:57
Кошторис.rar
23 липня 2020 21:57
Довідка щодо печатки.pdf
23 липня 2020 21:57
Довідка про МТБ.pdf
23 липня 2020 21:57
Відомість 2.pdf
23 липня 2020 21:57
Відомість 1.pdf
23 липня 2020 21:57
Відгук Салют.pdf
23 липня 2020 21:57
Відгук Олейна.pdf
23 липня 2020 21:57
Відгук Гоба.pdf
23 липня 2020 21:57
Банківська гарантія.rar
23 липня 2020 21:57
Автомобілі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БМФ Бар'єр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП БМФ Бар'єр
#34774188
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:56

Документи

24 липня 2020 10:56
Електронний підпис
24 липня 2020 10:49
протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БМФ Бар'єр
#34774188
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 10:56
Електронний підпис
24 липня 2020 10:49
протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 15:44
графік виконання робіт.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:37
договірна ціна (2).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:37
договір 117.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:36
локальний кошторис.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:56
117,220 000.pdf укладений
10 серпня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладання договору та додатків до нього у новій редакції без зміни істотних умов договору. Додано вираз після слова роботи "з капітального ремонту" враховуючи вид робіт та відповідний КЕКВ.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 666,67 UAH)