Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент ПЦ-400
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2020-07-10-003608-b a068ee73c04743f6bd9dc419b26307cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 9 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 т.
Цемент ПЦ-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, Махоркова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Покупця, на протязі 10 (десяти) банківських дня, після фактичного отримання останнім бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:48
Проект договору цемент.docx
10 липня 2020 14:48
ТД-цемент (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНОЛІТБУДСЕРВІС" 9 599,00
UAH з ПДВ
9 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОМОТИВ-СЕРВІС" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:28
Довідка з податкової.PDF
03 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:25
тендерна пропозиція.PDF
03 серпня 2020 10:25
ст117 1 стор.PDF
03 серпня 2020 10:25
ст 17 2 стор.PDF
03 серпня 2020 10:25
розрахунок.PDF
03 серпня 2020 10:25
наказ.PDF
03 серпня 2020 10:25
довідка ліцезування.PDF
29 липня 2020 15:49
Електронний підпис
29 липня 2020 15:46
Електронний підпис
29 липня 2020 15:46
Електронний підпис
29 липня 2020 15:46
ДОВІДКА МВД.PDF
24 липня 2020 15:23
Електронний підпис
24 липня 2020 15:23
довідка про досвід.PDF
24 липня 2020 15:23
спецификация.PDF
24 липня 2020 15:22
Електронний підпис
24 липня 2020 15:06
Електронний підпис
24 липня 2020 15:05
проект договора60001.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора6.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора5.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора4.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора3.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора2.PDF
24 липня 2020 15:05
проект договора1.PDF
24 липня 2020 15:05
наказ (1).PDF
24 липня 2020 15:05
субпідрядники.PDF
24 липня 2020 15:05
працівники.PDF
24 липня 2020 15:05
обладнання.PDF
24 липня 2020 15:05
лист-згода.PDF
24 липня 2020 15:04
захист довкілля.PDF
24 липня 2020 15:04
додаток 3.PDF
24 липня 2020 15:04
довідка ст 17 2 стор.PDF
24 липня 2020 15:04
довідка ст 17 1 стор.PDF
24 липня 2020 15:04
гарантійний лист.PDF
24 липня 2020 15:04
Електронний підпис
24 липня 2020 15:04
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
Статут9.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут8.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут7.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут6.pdf
24 липня 2020 14:55
статут3.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут10.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут закл.pdf
24 липня 2020 14:55
Статут 5.pdf
24 липня 2020 14:55
статут 4.pdf
24 липня 2020 14:55
статут 2.pdf
24 липня 2020 14:55
статут 1.pdf
24 липня 2020 14:55
ПДВ.tif
24 липня 2020 14:55
Держ. реєстрація.tif
24 липня 2020 14:55
Держ. реєстрація 2.tif
24 липня 2020 14:55
договір 5 стор.PDF
24 липня 2020 14:55
договір стор 4.PDF
24 липня 2020 14:55
договір 3 стор.PDF
24 липня 2020 14:55
договір 2 стор.PDF
24 липня 2020 14:55
договір 1 стор..PDF
24 липня 2020 14:55
накладна.PDF
24 липня 2020 14:55
паспорт якості.PDF
24 липня 2020 14:55
паспорт2.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 09:16
Електронний підпис
24 липня 2020 09:06
Чисельність.jpg
24 липня 2020 09:06
статут9.jpg
24 липня 2020 09:06
статут8.jpg
24 липня 2020 09:06
статут7.jpg
24 липня 2020 09:06
статут6.jpg
24 липня 2020 09:06
статут5.jpg
24 липня 2020 09:06
статут4.jpg
24 липня 2020 09:06
статут3.jpg
24 липня 2020 09:06
статут22.jpg
24 липня 2020 09:06
статут21.jpg
24 липня 2020 09:06
статут20.jpg
24 липня 2020 09:06
статут2.jpg
24 липня 2020 09:06
статут19.jpg
24 липня 2020 09:06
статут18.jpg
24 липня 2020 09:05
статут17.jpg
24 липня 2020 09:05
статут16.jpg
24 липня 2020 09:05
статут15.jpg
24 липня 2020 09:05
статут14.jpg
24 липня 2020 09:05
статут13.jpg
24 липня 2020 09:05
статут12.jpg
24 липня 2020 09:05
статут11.jpg
24 липня 2020 09:05
статут10.jpg
24 липня 2020 09:05
статут1.jpg
24 липня 2020 09:05
СТ18.jpg
24 липня 2020 09:05
СТ17.jpg
24 липня 2020 09:05
Сетрифікат.jpg
24 липня 2020 09:05
Протокол1.jpg
24 липня 2020 09:05
протокол 2.jpg
24 липня 2020 09:05
проект договору.doc
24 липня 2020 09:05
Ліцензія.jpg
24 липня 2020 09:05
Лист про дозволи.jpg
24 липня 2020 09:05
лист потужності.jpg
24 липня 2020 09:05
Лист -згода.jpg
24 липня 2020 09:05
Захист довкілля.jpg
24 липня 2020 09:05
документ про якість 2.pdf
24 липня 2020 09:05
документ про якість.pdf
24 липня 2020 09:05
Додаток 3.jpg
24 липня 2020 09:05
Договір3.jpg
24 липня 2020 09:05
Договір2.jpg
24 липня 2020 09:05
Договір 5.jpg
24 липня 2020 09:05
Договір 4.jpg
24 липня 2020 09:05
Договір 1.jpg
24 липня 2020 09:05
Довідка субпідряд.jpg
24 липня 2020 09:05
Гарантійний лист.jpg
24 липня 2020 09:05
Гарантійний лист (2).jpg
24 липня 2020 09:05
витяг.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНОЛІТБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОМОТИВ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНОЛІТБУДСЕРВІС"
#31194525
Переможець 9 599,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНОЛІТБУДСЕРВІС"
#31194525
9 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:19
Ддод уг №5 до г№289 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:22
Дод угода №4 до дог №289 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 15:09
Дод уго №3 до дог №289 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 13:30
д.у.№2від11.08.2020р. до Дог.№289від11.08.2020р. (1) (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 12:00
д.у.№1від11.08.2020р. до Дог.№289від11.08.2020р. (1) (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:56
Дог.№289від11.08.2020р. (Цемент ПЦ-400 ПП Монолітбудсервіс).pdf укладений
11 серпня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили здійснити перерозподіл коштів на підставі статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктів 4.2, 4.3, 4.5 Договору, а саме вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 560,45 (п’ятсот шістдесят грн., 45 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити суму розрахунків за кошти підприємства на 560,45 (п’ятсот шістдесят грн.,45 коп.) гривень з ПДВ. Сума Договору не змінюється. 1.2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 5.1 Договору і викласти його в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 4239,55 (чотири тисячі двісті тридцять дев’ять грн., 55 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5359,45 ( п’ять тисяч триста п’ятдесят дев’ять грн., 45 коп.)гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору, та зазначити можливість здійснення попередньої оплати за Договором, та саме доповнити Розділ IV Договору пунктом 4.8. в наступній редакції: «4.8. Покупець може здійснювати закупівлю Товару, згідно даного Договору, задля виконання робіт з капітального ремонту, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Використання коштів, виділених Покупцю, в якості попередньої оплати згідно капітальних вкладень, можливо лише на протязі шести місяців з моменту її отримання». 1.2. В зв’язку з тим, що Покупцю необхідно здійснити оплату бюджетними коштами з небюджетного рахунку по Договору Поставки №289 від «11» серпня 2020 р. та здійснити перерозподіл коштів, керуючись статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.), пунктами 4.2., 4.3, 4.4 Договору, зважаючи на умови Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 р., а саме збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 1599,84 ( одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та здійснити оплату за бюджетні кошти з небюджетного рахунку№ UA 388201720355319107000041647 в сумі 1599,84 ( одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та зменшити розрахунки за власні кошти на 1599,84 ( одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та внести зміни до п.4.1. Договору і викласти його в наступному вигляді: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 5839,39 (п’ять тисяч вісімсот тридцять дев’ять грн. 39 коп.) гривень, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку №UA 388201720355319107000041647 в сумі 1599,84 (одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 3759,61 (три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять грн., 61 коп.) гривень з ПДВ». Сума Договору не змінюється. 2. Доповнити Розділ XIІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» новим банківським рахунком та викласти реквізити Покупця в наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» ЄДРПОУ 03332033 р/р UA 268201720344360002000041647 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, р/р UA 388201720355319107000041647 в Державній казначейській службі України м. Київ, МФО 820172 р/р UA 853510050000026005550582500 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 р/р UA 753314670000026008300859879 в АТ «Ощадбанк», м. Полтава
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пункту 4.1 Договору і викласти його в наступному вигляді: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3839,60 (три тисячі вісімсот тридцять дев’ять грн., 60 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку № UA 38820172035531907000041647 в сумі 1599,84 (одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5759,40 (п’ять тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять грн., 40 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що КП КПС ШРБУ необхідно здійснити оплату власними коштами по Договору поставки №289 від 11.08.2020 року, Сторони вирішили здійснити перерозподіл коштів на підставі статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.), пунктів 4.2, 4.3, 4.5 Договору, а саме вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 679,92 (шістсот сімдесят дев’ять грн., 92 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити суму розрахунків за кошти підприємства на 679,92 (шістсот сімдесят дев’ять грн., 92 коп.) гривень з ПДВ. Сума Договору не змінюється. 1.2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 4.1 Договору і викласти його в наступному вигляді: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3159,68 (три тисячі сто п’ятдесят дев’ять грн., 68 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку № UA 38820172035531907000041647 в сумі 1599,84 (одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 84 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 6439,32 (шість тисяч чотириста тридцять дев’ять грн., 32 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7 ст. 180 Господарського кодексу України, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з затримкою фінансування по Договору, вирішили продовжити строк дії Договору та викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє в частині розрахунків до 31.12.2021 р.».
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 599,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 599,83 UAH)