Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 775 187,00 UAH
UA-2020-07-10-003470-b 7d18b3fd8fdf4d87bb2357b709865f97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цидуляк Іванна Михайлівна

+380680542178 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Цидуляк Іванна Михайлівна
+380680542178
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 2 775 187,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 875,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81032, Україна, Львівська область, с.Наконечне Перше, вул. Шевченка, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 30%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує два мільйони , буде присуджено 30 балів: 30%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим півтора мільйона , буде присуджено 15 балів.: 15%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим одного мільйона , буде присуджено 10 балів.: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який клас наслідків будівлі?
Дата подання: 15 липня 2020 11:04
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:41
Який клас наслідків будівлі?
Відповідь: Доброго дня! клас наслідків - СС1

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-003470-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:40920280
Дата подання: 03 серпня 2020 15:29
Вимога про надання додаткової інформації
Шановний Замовнику! Просимо дати чітке роз'яснення причини дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"?
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 11:21
Шановний учаснику! Відповідно до п. 6.6. Розділу 3 ТД Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з врахуванням коштів на покриття ризику у розмірі два відсотки та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами.
Згідно Вашої тендерної пропозиції, Вами враховано кошти на покриття ризику у розмірі 2,5 % та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Невідповідність умовам тендерної документації полягає власне у величині коштів на покриття ризику: вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003470-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:40920280
Дата подання: 04 серпня 2020 11:43
Зверненням за аргументацією та роз'ясненням до Замовника торгів, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник у відповідь на вимогу зазначає: Згідно Вашої тендерної пропозиції, Вами враховано кошти на покриття ризику у розмірі 2,5 % та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Невідповідність умовам тендерної документації полягає власне у величині коштів на покриття ризику: вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%.
Просимо дати аргументовану відповідь як того вимагає закон, який саме пункт тендерної документації та яка сторінка тендерної документації, містить дану вимогу: "вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 14:21
п. 6.6. Розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12)
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003470-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 06 серпня 2020 11:28
Вимога до замовника
Вимога щодо оскарження Протоколу №26 розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2020р., а також Повідомлення про намір укласти Договір ВО Яворівської РДА по «Капітальному ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до п.1ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями)
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

ПП "ЛИБІДЬ" вважає неправомірним визнання переможцем процедури відкритих торгів ФОП Макаревич Марію Андріївну по закупівлі з «Капітального ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) індефікатор закупівлі:
UA-2020-07-10-003470-b так як не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатку 1 до тендерної документаціїї ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник вимагав підтвердження від Учасників документально підтверджує наявність річного обороту грошових коштів учасника за 2019 рік, який повинен бути не меншим ніжочікувана вартість закупівлі. На виконання цієї вимоги надається довідка з обслуговуючого банку/банків про рух грошових коштів за 2019 рік.
Так учасник процедури закупівлі ФОП Макаревич Марія Андріївна у файлі Довідка про обороти грошових коштів надає Довідку видану Укрсиббанком Вих.№61-3-11/34-136 від 22.07.2020р. про відкритий поточний рахунок 26002878888592 і що по ньому проводились дебітові і кредитові операції за 2019 рік, а токож надається Додаток 1 до довідки вих.№61-3-11/34-136 від 22.07,2020р. є недійсним, так як у ньому подана інформація за 11 місяців 2019р. – відсутній 03 місяць 2019р. (тобто березень 2019р.) – сума по Дт за 11 місяців складає -5669951,87 грн.
Також ФОП Макаревич Марія Андріївна надає Гарантійний лист Вих.№23/07/20 від 16.07.20р. у файлі Про повноту та достовірність інформації, де гарантує, що несе повноту та достовірність інформації та документів, які подані у складі тендерної пропозиції і що вся подана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною. Учасник особисто мав перевірити інформацію, яку подає з інших джерел.
Виходячи з вище наведеного просимо скасувати Протокол №26 розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2020р., а також Повідомлення про намір укласти Договір згідно п.1 ст.31 ЗУ «Про державні закупівлі» з ФОП Макаревич Марія Андріївна по «Капітальному ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 10:32
Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що кваліфікаційний критерій: фінансова спроможність встановлювався Замовником в першу чергу для того, щоб була змога переконатися у тому, що Учасник є надійним підрядником та має річний оборот грошових коштів у розмірі не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Даний Учасник підтвердив оборот грошових коштів надавши відповідну довідку у складі тендерної пропозиції. Додатково зазначаємо, що Замовником не вимагалося надання підтвердження руху грошових коштів за кожний окремий місяць, оскільки, можлива така ситуація, що в конкретному місяці Учасником не проводилися банківські операції. Отже, виходячи з того, що Учасник надав довідку з банку та підтвердив факт того, що проводились дебітові та кредитові операції за 2019 рік і дана сума складає -5669951,87 грн. (більше ніж очікувана вартість) Учасник відповідає вимогам ТД та КК встановленим відповідно до ст. 16 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-003470-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:40920280
Дата подання: 06 серпня 2020 12:07
Вимога про скасування рішення щодо переможця. в період оскарження до 15 серпня.
Шановний замовник! Ви відхили тендерну пропозицію ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" через невірне зазначення коштів на покриття ризиків в договірній ціні до кошторисних розрахунків в розмірі 2,5%, при вимозі в 2%.
Обраний вами переможець ФОП Макаревич Марія Андріївна в наданій договірній ціні зазначає загальну Вартість пропозиції: 2560367.68, кошти на покриття ризику: 41922.47. Що складає 1.64%.
ФОП Макаревич Марія Андріївна допущена помилка при складанні договірної ціни, враховано менше можливих ризиків.
Скасуйте рішення про переможця!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 10:33
Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що вартість на покриття ризиків у розмірі 2% розраховується відповідними ІБД (АВК) або іншими сумісними програмами, які самостійно за заданим алгоритмом визначають суму на покриття, яка вираховується не від загальної вартості договірної ціни. Звертаємо Вашу увагу, що в документі 07.2 Кошти на покриття ризику та додаткових витрат.rtf ризики розраховані у розмірі 2% та всі формули розрахунків показують значення саме у 2%. Просимо ретельніше ознайомлюватися з Кошторисною документацією, а також алгоритмами проведення відповідних розрахунків.

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 11:28
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000053 ● c8f997d3bc73454080952a9c577bade0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.08.2020 № 146

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-10-003470-b 10.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK2-17_2).

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення та інформація про неможливість усунення порушень Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-07-10-003470-b, яка проводилася Відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення: 1. Стосовновідповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Згідно із п.3 додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому встановлено, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію/будівництво об’єктів. Визначення аналогічного договору не містило окремих вимог саме щодо об’єкту. Учасниця ФОП Макаревич М.А. у складі пропозиції надала договір на будівництво об’єкту, а саме: на виконання робіт з Будівництва спортивного майданчика зі штучним покриттям у с. Залужжя Яворівського району. Таким чином, поданий учасницею договір відповідав критеріям «аналогічності» згідно із тендерною документацією по закупівлі. Учасниця належним чином підтвердила свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». З огляду на вищенаведене у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ФОП Макаревич М.А. з причин невідповідності її статті 16 Закону №922, тому порушення в цій частині відсутні. 2. Щодо довідки про захист довкілля: Пунктом 6.12. розділу 6 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. При цьому, вимога про зазначення у цій довідці ідентифікатора закупівлі взагалі відсутня. До слова, ідентифікатор, який учасник вказав у поданій довідці стосується відміненої закупівлі по тому ж самому предмету - «Капітальний ремонт фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Зважаючи на вищенаведене, учасник виконав вимоги тендерної документації, порушень у цій частині не було. 3. Щодо відомостей ЄДРПОУ: Повідомляємо, що в Україні діють два різні реєстри: 1) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який є відкритим і забезпечує накопичення інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Реєстр ведеться Міністерством юстиції. Цей реєстр створений відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Зазначений закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців. Згідно із цим Законом передбачена видача таких документів: виписка та витяг (не відомості) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 2) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Формує та веде його Державний комітет статистики України. Таким чином. Замовник відповідно до підпункту 5 пункту 2.1 Розділу 5 Тендерної документації вимагав відомості ЄДРПОУ, а не виписку/витяг з ЄДР. Таким чином, ФОП Макаревич М.А. у Довідці від 16.07.2020 № 39/07/20 правильно зазначила про те, що фізична особа підприємець не надає відомості ЄДРПОУ та повністю виконала вимоги тендерної документації. З огляду на вищенаведене, уповноважена особа правомірно діяла при кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Макаревич М.А. Тендерна пропозиція ФОП МАкаревич М.А. не була відхилена, тому що вона відповідала вимогам тендерної документації та зокрема , кваліфікаційним критеріям і вимогам до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи це, у діях уповноваженої особи немає складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП. Також просимо взяти до уваги, що по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. Договір №320 від 18.08.2020 року містить вичерпний перелік випадків, у яких договір може бути розірваний з ініціативи замовника (п. 10.9 Розділу 10). Станом на 14.09.2020 року жодна з таких підстав не настала, договір успішно виконується. Тому замовник не може розірвати Договір №320 від 18.08.2020 року. З повагою, Уповноважена особа Цидуляк І.М.

2020-09-14 15:49:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" 1 706 703,80
UAH з ПДВ
1 399 999,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 1 224 999.12 Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 2 496 168,00
UAH з ПДВ
2 357 143,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 650 000.10 Документи
ПП "Сян" 1 946 850,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 1 400 000 Документи
ФОП Макаревич Марія Андріївна 2 560 367,68
UAH з ПДВ
1 986 124,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 390 286.80 Документи

Публічні документи

28 липня 2020 12:28
Електронний підпис
25 липня 2020 14:05
Електронний підпис
25 липня 2020 14:01
якість-досвід.pdf
25 липня 2020 14:01
Штатний розпис.pdf
25 липня 2020 14:01
Статут.pdf
25 липня 2020 14:01
Протокол на правочин.pdf
25 липня 2020 14:01
протокол директора.pdf
25 липня 2020 14:01
Проект договору.pdf
25 липня 2020 14:01
Паспорт Директор.pdf
25 липня 2020 14:01
Наказ директор.pdf
25 липня 2020 14:01
Лист-гарантія.pdf
25 липня 2020 14:01
Лист ст.17.pdf
25 липня 2020 14:01
КШ_Договірна ціна.rtf
25 липня 2020 14:01
Договір кран.pdf
25 липня 2020 14:01
Договір MAN1.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка ст17.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка ст17.2.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка ст.17 санкції.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка про МТБ.pdf
25 липня 2020 14:01
Довідка про ліцензію.pdf
25 липня 2020 14:01
Дипломи працівників.pdf
25 липня 2020 14:01
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 14:01
Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2020 14:01
Банківська гарантія.rar
25 липня 2020 14:01
30138.imd
25 липня 2020 14:01
1-ПВ.pdf
25 липня 2020 14:01
1-ДФ.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:56
Паспорт Гнідець І.М..pdf
24 липня 2020 12:14
Лист про санкції.pdf
24 липня 2020 12:14
Ст 17.pdf
24 липня 2020 12:14
Підписаний_РЕЙТИНГ.pdf
24 липня 2020 12:14
Підписаний_6280415445430X.pdf
24 липня 2020 12:14
ed7cbedd-3bcc-4444-b4e6-8880462da433.pdf
24 липня 2020 12:14
КОД ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 12:14
Дозвільні документи.pdf
24 липня 2020 12:14
Документ_ЄДР_1006591083.zip
24 липня 2020 12:14
ІД. Статут. Описи.pdf
24 липня 2020 12:13
Відомість ресурсів.rtf
24 липня 2020 12:13
Локальний кошторис.rtf
24 липня 2020 12:13
Пояснююча до ЗКР.rtf
24 липня 2020 12:13
ЗКР.rtf
24 липня 2020 12:13
Дефектний акт.rtf
24 липня 2020 12:13
27.rar
24 липня 2020 12:13
Договірна ціна.rtf
24 липня 2020 12:13
Розрахунок ЗП.rtf
24 липня 2020 12:13
Прибуток.rtf
24 липня 2020 12:13
Фотографії Сулимів.pdf
24 липня 2020 12:13
Фотографії Лавриків.pdf
24 липня 2020 12:13
Якість - досвід ч.2.pdf
24 липня 2020 12:13
Якість - досвід ч.1.pdf
24 липня 2020 12:13
Якість.pdf
24 липня 2020 12:13
КК . МТБ.pdf
24 липня 2020 12:13
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 11:21
Електронний підпис
25 липня 2020 11:17
51.imd
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_ДЦ.rtf
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
25 липня 2020 11:05
r_51_ДЦ_Д1Ц.rtf
25 липня 2020 11:05
якість-досвід.pdf
25 липня 2020 11:05
штатний розпис.pdf
25 липня 2020 11:05
техпаспорт варіо.pdf
25 липня 2020 11:05
техпаспорт 1.pdf
25 липня 2020 11:05
технічне завдання.pdf
25 липня 2020 11:05
тех.паспорт.pdf
25 липня 2020 11:05
тех паспорт.pdf
25 липня 2020 11:05
статут (1).pdf
25 липня 2020 11:05
проект договору.pdf
25 липня 2020 11:05
Полянський.jpeg
25 липня 2020 11:05
паспорт директора (1).pdf
25 липня 2020 11:05
наявність мтб.pdf
25 липня 2020 11:05
на обробку даних.pdf
25 липня 2020 11:05
ліцензія.pdf
25 липня 2020 11:05
лист про демпінг.pdf
25 липня 2020 11:05
Лист із статистики.pdf
25 липня 2020 11:05
захист довкілля.pdf
25 липня 2020 11:05
Єремейчук.jpeg
25 липня 2020 11:05
довідка про обіг.pdf
25 липня 2020 11:05
дипломи.pdf
25 липня 2020 11:05
декларація.pdf
25 липня 2020 11:05
графік виконання.pdf
25 липня 2020 11:05
відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 11:05
відгук міська рада.pdf
25 липня 2020 11:05
відгук галицька дах.jpg
25 липня 2020 11:05
витяг.pdf
25 липня 2020 11:05
витяг з протоколу.pdf
25 липня 2020 11:05
баланс.pdf
25 липня 2020 11:05
акт міська рада.pdf
25 липня 2020 11:05
1 дф+квитанція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:49
Довідка
14 серпня 2020 18:48
Довідки Ст.17
03 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:40
Довідка з статистики
25 липня 2020 12:36
Електронний підпис
25 липня 2020 12:29
45. штатний розпис.pdf
25 липня 2020 12:28
27. Декларацiя_єдиний.pdf
25 липня 2020 12:28
26. Відгук.PDF
25 липня 2020 12:28
23. Форма _1 ДФ.pdf
25 липня 2020 12:28
8. IMD.imd
25 липня 2020 12:28
04. Договірна ціна.rtf
25 липня 2020 12:28
02 Паспорт і код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"

ПП "ЛИБІДЬ"

ПП "Сян"

ФОП Макаревич Марія Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
Відхилено
1 399 999,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ФОП Макаревич Марія Андріївна
#3021810587
Переможець 1 986 124,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 18:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 16:59

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

03 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:01
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Макаревич Марія Андріївна в процедурі відкритих торгів «Капітальний ремонт фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до ч.16ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У складі Вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із п. 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД Учасник повинен надати звіт з праці (форма 1-ПВ), за останній звітний період або лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою. Ви надали лише довідку в довільній формі про те, що Звіт з праці (форма 1-ПВ) Вами не складається та до контролюючих органів не подається. Просимо надати підтверджуючий лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макаревич Марія Андріївна
#3021810587
1 986 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:37
Додатковий 1 Макаревич.pdf укладений
25 листопада 2021 15:23
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:13
Протокол 30.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:55
Договір укладений
20 серпня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічнної помилки, допущеної при формуванні звіту про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 790 000,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку із ліквідацією відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації на підставі розпорядження Яворівської районної державної адміністрації