Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт ганків і евакуаційних виходів в Школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 93-г
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-07-10-003327-b 666cabf30bdc4c0db851ed9f716f4806
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фузік Лариса Леонідівна

+380445305367 sh300@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906882
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського,буд.93-Г
Контактна особа: Фузік Лариса Леонідівна
+380445305367
sh300@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:22
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганків і евакуаційних виходів в Школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 93-г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Володимира Маяковського, 93-г, м.Київ, м. Київ, 02232, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:36
Електронний підпис
10 липня 2020 14:28
тд ганки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 64 517,90
UAH з ПДВ
64 517,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 64 952,35
UAH з ПДВ
64 952,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:09
Електронний підпис
24 липня 2020 14:07
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 липня 2020 14:07
Проєкт Договору.PDF
24 липня 2020 14:07
КОШТОРИСНА ДОК-ЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 64 517,90
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
64 517,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:05
Договір укладений
17 серпня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:28
Акт виконаних робіт укладений
29 жовтня 2020 10:24
Акт виконаних робіт укладений
29 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 09:24
КЕКВ 2240 договор 17 ду 5 змен 7 73.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 10:05
ДУ 4 ганки.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 11:11
Дододкова угода _ 2 (продовження строків договору).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:21
Додаткова угода _ 3 (Додатки в новій редакції).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 13:38
Додаткова угода №1 зміни до договору
18 серпня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору за результатами проведеної експертної оцінки кошторисної документації. Звіт №30322 від 13.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки технічного характеру, яку не можливо віправити на стадії реестрації договору( викладення додатків в новій редакції)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків договору виникла в звязку з тим що в країні карантин згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2" введені обмежувальні заходи щодо обов'язкової обсервації та самоізоляції громадян згідно листа №14/08/20 від 14.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 63 267,89
UAH (в тому числі ПДВ 10 544,65 UAH)