Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розетки, вимикачі
Очікувана вартість
2 388,80 UAH
UA-2020-07-10-003296-b b1c7ed1e8b7c4a219436ba49e4bdaca7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Вимикач двоклавішний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
4 шт
Автоматичний вимикач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
10 шт
Розетка подвійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, за Договором проводиться Покупцем на підставі видаткових накладних,разунків Постачальника, виключно на той банківський рахунок, зазначений Постачальником у відповідному рахунку на товар. Аванс 14 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТЦ Енергооблік"
#34325641
Переможець 2 388,80
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:38

Документи

10 липня 2020 14:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:02
Договір укладений
10 липня 2020 14:47