Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плитка керамічна
Ceramic tile
Очікувана вартість
108 155,04 UAH
UA-2020-07-10-003288-c 5d66c6f6535e48199e8c5d8b1647fae3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Shershen' Yuliya Mykolayivna
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 108 155,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Publication date: 10 липня 2020 11:59
Enquiries until: 31 липня 2020 16:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 108 155 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 550 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Плитка керамічна
Ceramic tile
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Плитка керамічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Ceramic tile
CPV: 44110000-4
Період постачання: з 07 вересня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:56
Тендерна документація.doc
10 липня 2020 11:56
Додаток_4.doc
10 липня 2020 11:56
Додаток_4. 5.docx
10 липня 2020 11:56
Додаток_3.doc
10 липня 2020 11:56
Додаток_2.doc
10 липня 2020 11:56
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:07
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:13
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь:
Система Прозоро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозоро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для таких тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-10-003288-c5d66c6f6535e48199e8c5d8b1647fae3
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ Санмікс Документи
Очікується рішення

Публічні документи

10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:09
10ст17.pdf
10 серпня 2020 14:09
8Виписка 1ст.pdf
10 серпня 2020 14:09
7аналогічний договір.pdf
10 серпня 2020 14:09
5Додаток 5 лист заявка.pdf
10 серпня 2020 14:09
4сертифікат.pdf
10 серпня 2020 14:09
1Додаток 1 заповнений.pdf

Конфіденційні документи

10 серпня 2020 14:09
9паспорт та ідентиф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані учасника паспорт та код

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санмікс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санмікс 81 680,00
UAH
81 680,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:09
10ст17.pdf
10 серпня 2020 14:09
8Виписка 1ст.pdf
10 серпня 2020 14:09
7аналогічний договір.pdf
10 серпня 2020 14:09
5Додаток 5 лист заявка.pdf
10 серпня 2020 14:09
4сертифікат.pdf
10 серпня 2020 14:09
1Додаток 1 заповнений.pdf

Конфіденційні документи

10 серпня 2020 14:09
9паспорт та ідентиф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані учасника паспорт та код

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санмікс

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій