Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015-32320000-2 —Телевізійне і аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-07-10-003003-c d33f814a3288443d99f1ec28ef1c61bf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Щирба

+380965137035 sheg.s.rada.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шегинівська сільська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04371928
Вебсайт: https://shegynivska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 81321, Україна , Львівська обл., Мостиський р-н., с. Шегині
Контактна особа: Наталія Щирба
+380965137035
sheg.s.rada.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 11:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 11:39
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:42
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження замовника: 81321, Україна, Львівська область, Мостиський район, с. Шегині. категорія замовника-орган місцевого самоврядування; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- ціна, питома вага-100%; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати)-відсутній
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
за кодом CPV за ДК 021:2015-32320000-2 —Телевізійне і аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів після отримання Товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 11 липня 2020 18:27
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Нас цікавить доставка, монтаж, встановлення, підключення обладнання.
Аналог
Дата подання: 14 липня 2020 10:00
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:51
Доброго дня,шановний Замовнику! скажіть будь-ласка чи розглядаєте ви аналоги ?
Відповідь: Добрий день! Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Усі посилання у технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар з іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. Характеристики аналогічних товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці". Замовником розглядаються різні марки обладнання, які відповідають технічним характеристикам, що вказані у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або технічні характеристики є кращими із надання Учасником обгрунтування та порівняльної характеристики технічних вимог запропонованого учасником обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-003003-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 липня 2020 09:57
Документи на підтвердження
Доброго дня!
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704”, просимо включити вимогу про надання:
Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та програмне забезпечення. Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання.
Вимагаємо додати до документації Вимогу про надання:
Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів (для підтвердження наявності спеціаліста в штаті — надати штатний розпис підприємства).Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 16:54
Доброго дня! Шановний учаснику, всі технічні та організаційні вимоги які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідають вимогам наказу МОН від 29.04.2020 № 574 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій". Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704” втратив чинність. Також зазначаємо, що, налаштування мультимедійного обладнання повинно бути здійснене за рахунок постачальника, який може скористатися послугами для встановлення та налаштування даного обладнання працівників іншої фірми, організації тощо. Вимоги щодо включення даних працівників до штатного розпису може призвести до зменшення конкурентності на ринку державних закупівель, тому не вважаю за необхідність дану вимогу включати для проведення закупівлі даного обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 110 768,00
UAH з ПДВ
110 768,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 136 385,76
UAH з ПДВ
136 385,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:38
Електронний підпис
22 липня 2020 16:38
Установчі документи.pdf
22 липня 2020 16:38
Уповноважена особа.pdf
22 липня 2020 16:38
Пропозиція.pdf
22 липня 2020 16:38
Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:38
Згода на обробку ПД.pdf
22 липня 2020 16:38
Довідка сервіс центр.pdf
22 липня 2020 16:38
Довідка санкції.pdf
22 липня 2020 16:38
Довідка досвід.pdf
22 липня 2020 16:38
Довідка довкілля.pdf
22 липня 2020 16:38
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:46
Електронний підпис
22 липня 2020 13:44
Пропозиція.pdf
22 липня 2020 13:44
Проект договору.pdf
22 липня 2020 13:44
Довідка санкції.pdf
22 липня 2020 13:44
Детальний опис.pdf
22 липня 2020 13:44
Витяг ЄДР.pdf
22 липня 2020 13:44
Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 13:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 110 768,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
110 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:54
дод1 мультимедія.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:37
договір мультимедія.pdf укладений
21 серпня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.41 ч.5 п.3, ч.11.2 та ч.10 п.3.Договору про закупівлю № 95 від 21.08.2020p., ст.651 Цивільного кодексу України Сторони дійшли до згоди внести зміни в Додаток №1 до договору про закупівлю № 95 від 21.08.2020p. «Специфікація» та викласти його в наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 768,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 461,34 UAH)