Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк книг, код за ДК 021:2015:22110000-4 Друковані книги
Очікувана вартість
75 500,00 UAH
UA-2020-07-10-002855-c 1ea71e0431f4409ea7504850e1e77bde
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Білоус

+380442545661 tender32071423@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Код ЄДРПОУ: 32071423
Вебсайт: http://www.mundm.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29
Контактна особа: Людмила Білоус
+380442545661
tender32071423@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 11:28
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 75 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Друк книг, код за ДК 021:2015:22110000-4 Друковані книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська область, Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Товару, визначеної в специфікації, на рахунок Учасника, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок Виконавця на протязі після отримання товарів та отримання 2-го траншу коштів Українського Культурного Фонду. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:33
УМОВИ ЗАКУПІВЛІ__Видання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимогои
Дата подання: 10 липня 2020 16:06
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:29
Ваша вимога "4. Перед подачею документів на участь в даній закупівлі, обов’язковою умовою є зустріч із Замовником даної закупівлі для вирішення всіх умов по друку з підтвердженням в письмовій формі (одночасно з пакетом документів для участі в цій закупівлі завантажити в Prozorro)." має ознаки корупції та прямо суперечить НАКАЗУ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прошу вказати пункт НАКАЗУ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019, де вказано, що вимога Замовника (дана закупівля) є ознакою корупції. Дякую.
Наказ
Дата подання: 13 липня 2020 15:08
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:34
Читайте уважно пункт 5 - він чітко регламентує "Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ." Ніякі особисті зустрічі не можуть бути засобом кваліфікації учасника. Ми розглядаємо цей пункт як спробу домовитись поза системою Прозорро з метою створення корупційної схеми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Основним критерієм відбору є найнижча ціна- це перше. Другий фактор: є закупівля, де важливим значенням є зустріч через ризики отримання не якісної послуги чи товару. Обєкт закупівлі мають оглянути учасники.
Якість
Дата подання: 14 липня 2020 14:16
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:46
Для отримання якісного видання ви повинні прописати усі технічні вимоги та критерії, а не організовувати кулуарні зустрічі.
Відповідь: Дякую за запитання. Ми замовляємо друковану продукцію не одноразово і маємо досвід із друком дуже низької якості, кольору та зшиванням сторінок. Що стосується прописування, це не перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі, потім у разі виграшу в аукціоні , друкувати абсурдні видання. В нас проект серйозний і часу на перевидання немає. Запрошуємо всіх для зустрічі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-002855-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАНДПРЕСС", Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 13 липня 2020 15:05
Скасування попередньої зустрічі
Вимагаємо прибрати з ТД "4. Перед подачею документів на участь в даній закупівлі, обов’язковою умовою є зустріч із Замовником даної закупівлі для вирішення всіх умов по друку з підтвердженням в письмовій формі (одночасно з пакетом документів для участі в цій закупівлі завантажити в Prozorro)."
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме пункт 5 чітко регламентує "Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ." Ніякі особисті зустрічі не можуть бути засобом кваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 09:57
Доброго дня!
Вимога є без підстав.

Документи

14 липня 2020 09:57
Відпов на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗЛОБІН КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІТЕК СЕРВІС" 75 499,98
UAH з ПДВ
75 499,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 11:10
zlobin.pdf(для тендера).pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:42
itek.pdf(для тендера).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗЛОБІН КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП "ІТЕК СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗЛОБІН КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2684411319
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:35

Документи

24 липня 2020 11:35
Електронний підпис
24 липня 2020 11:34
Протокол-рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗЛОБІН КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2684411319
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 11:35
Електронний підпис
24 липня 2020 11:34
Протокол-рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:12
ПРОТОКОЛ 27-1.docx зміни до договору
28 серпня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:31
ДОГ 7.pdf укладений
26 серпня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості предмету закупівлі у зв'язку із врахуванням сигнального примірника, що вказано в додатку №1 до умов закупівлі, а не враховано в розміщенні інформації на сайті уповноваженого органу при оголошенні закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 000,00
UAH