Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друк книг, код за ДК 021:2015:22110000-4 Друковані книги
Очікувана вартість
75 500,00 UAH
UA-2020-07-10-002855-c ● 1ea71e0431f4409ea7504850e1e77bde
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей українського народного декоративного мистецтва |
Код ЄДРПОУ: | 32071423 |
Вебсайт: | http://www.mundm.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29 |
Контактна особа: |
Людмила Білоус +380442545661 tender32071423@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 11:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 11:28 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 75 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Друк книг, код за ДК 021:2015:22110000-4 Друковані книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська область, Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Товару, визначеної в специфікації, на рахунок Учасника, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок Виконавця на протязі після отримання товарів та отримання 2-го траншу коштів Українського Культурного Фонду. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 11:33 |
УМОВИ ЗАКУПІВЛІ__Видання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимогои
Дата подання: 10 липня 2020 16:06
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:29
Ваша вимога "4. Перед подачею документів на участь в даній закупівлі, обов’язковою умовою є зустріч із Замовником даної закупівлі для вирішення всіх умов по друку з підтвердженням в письмовій формі (одночасно з пакетом документів для участі в цій закупівлі завантажити в Prozorro)." має ознаки корупції та прямо суперечить НАКАЗУ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прошу вказати пункт НАКАЗУ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019, де вказано, що вимога Замовника (дана закупівля) є ознакою корупції. Дякую.
Наказ
Дата подання: 13 липня 2020 15:08
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:34
Читайте уважно пункт 5 - він чітко регламентує "Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ."
Ніякі особисті зустрічі не можуть бути засобом кваліфікації учасника. Ми розглядаємо цей пункт як спробу домовитись поза системою Прозорро з метою створення корупційної схеми.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Основним критерієм відбору є найнижча ціна- це перше. Другий фактор: є закупівля, де важливим значенням є зустріч через ризики отримання не якісної послуги чи товару. Обєкт закупівлі мають оглянути учасники.
Якість
Дата подання: 14 липня 2020 14:16
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:46
Для отримання якісного видання ви повинні прописати усі технічні вимоги та критерії, а не організовувати кулуарні зустрічі.
Відповідь: Дякую за запитання. Ми замовляємо друковану продукцію не одноразово і маємо досвід із друком дуже низької якості, кольору та зшиванням сторінок. Що стосується прописування, це не перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі, потім у разі виграшу в аукціоні , друкувати абсурдні видання. В нас проект серйозний і часу на перевидання немає. Запрошуємо всіх для зустрічі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-002855-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАНДПРЕСС", Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 13 липня 2020 15:05
Скасування попередньої зустрічі
Вимагаємо прибрати з ТД "4. Перед подачею документів на участь в даній закупівлі, обов’язковою умовою є зустріч із Замовником даної закупівлі для вирішення всіх умов по друку з підтвердженням в письмовій формі (одночасно з пакетом документів для участі в цій закупівлі завантажити в Prozorro)."
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме пункт 5 чітко регламентує "Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ." Ніякі особисті зустрічі не можуть бути засобом кваліфікації учасника.
Розгорнути
Згорнути
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме пункт 5 чітко регламентує "Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ." Ніякі особисті зустрічі не можуть бути засобом кваліфікації учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 09:57
Доброго дня!
Вимога є без підстав.
Вимога є без підстав.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗЛОБІН КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2684411319 |
Переможець |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 10:12
|
ПРОТОКОЛ 27-1.docx | зміни до договору |
28 серпня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:31
|
ДОГ 7.pdf | укладений |
26 серпня 2020 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кількості предмету закупівлі у зв'язку із врахуванням сигнального примірника, що вказано в додатку №1 до умов закупівлі, а не враховано в розміщенні інформації на сайті уповноваженого органу при оголошенні закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №27/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |