Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Personal computer
Очікувана вартість
1 355 300,00 UAH
UA-2020-07-10-002717-c ba1d623936c34144ba71207c6b37f6cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 1 355 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH
Publication date: 10 липня 2020 11:29
Enquiries until: 21 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 1 355 300 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 7 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Персональний комп'ютер
Personal computer
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт.
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Personal computer
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:50
6036-20-ВТ_ПО_зм2.pdf
19 серпня 2020 14:50
Додаток_5_зм2.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток_4_зм2.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_3_нерез.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_3_зм2.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_2_зм2.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_1_зм2.docx
19 серпня 2020 14:50
6036-20-ВТ_ТД_зм2.doc
19 серпня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:50
6036-20-ВТ_ПО_зм2.pdf
15 липня 2020 10:33
6036-20-ВТ_зм.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_5_зм2.docx
15 липня 2020 10:33
Додаток_5.docx
10 липня 2020 11:26
Додаток_5.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток_4_зм2.doc
15 липня 2020 10:33
Додаток_4.doc
10 липня 2020 11:26
Додаток_4.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_3_нерез.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_3_зм2.doc
15 липня 2020 10:33
Додаток_3.doc
10 липня 2020 11:26
Додаток_3.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_2_зм2.doc
15 липня 2020 10:33
Додаток_2.doc
10 липня 2020 11:26
Додаток_2.doc
19 серпня 2020 14:50
Додаток_1_зм2.docx
15 липня 2020 10:33
Додаток_1.docx
10 липня 2020 11:26
Додаток_1.docx
19 серпня 2020 14:50
6036-20-ВТ_ТД_зм2.doc
15 липня 2020 10:33
6036-20-ВТ-ТД-ЄП-зм.doc
10 липня 2020 11:26
6036-20-ВТ-ТД-ЄП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 липня 2020 21:01
Дата відповіді: 14 липня 2020 15:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Предметом закупівлі є виключно товар. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання виконується власними силами ВП РАЕС
тз монітор
Дата подання: 15 липня 2020 08:48
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:33
Доброго дня. В технічному завдані заначено, монітором НР EliteDisplay TFT або зазначити еквівалент. За якими технічними характеристиками ви будете оцінювати аналог?
Відповідь: Монітор має відповідати технічним характеристикам дисплеїв EliteDisplay E-серії від компанії HP, або мати кращі характеристики, та мати діагональ дисплея не менше ніж 21,5 дюймів, та гарантію від виробника не менше 36 місяців, як сказано в додатку 2 до тендерної документації.
нерезидент
Дата подання: 09 серпня 2020 16:28
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:04
Доброго дня. Вимоги ТД до закупівлі роблять неможливим участь компанії нерезидента з наступних причин. 1) згідно пункту "Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" - Місце поставки товарів: РВ ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом», м. Вараш Рівненської області, на умовах DDP згідно з «Інкотермс 2010». Учасник нерезидент не може виконати постачання на умовах DDP. Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - використовувалась можливість постачання для учасника нерезидента на умовах DAP. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом. 2) Також при внесенні змін у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом - просимо додати умови для розрахунку ціни (враховуючи ставку мита, курс НБУ валюти до гривні, нарахування ПДВ тощо), які учасник повинен виконувати як при подачі тендерної пропозиції так і після аукціону (формули розрахунку цін). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - були наявні умови для розрахунку ціни тендерної пропозиції. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. 3) згідно ТД "Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції" - Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у Доларах США, Рублях (РФ) або ЄВРО. При цьому при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату аукціону. Учасник НЕ може перерахувати ціну тендерної пропозиції з валюти у гривні за курсом НБУ на ДАТУ АУКЦІОНУ! Тому що останній день подачі тендерної пропозицію (коли учасник може подати перераховану ціну) іде ПЕРЕД днем аукціону і учаснику не може бути відомо який курс НБУ буде в майбутньому (День аукціону назначається іноді на наступний день, а іноді через місяць після останнього дня подачі пропозицій). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - учасник перераховував ціну пропозиції за курсом НБУ у гривні на дату розрахунку (подачі пропозиції), а після аукціону перераховував ціну пропозиції в валюті за курсом НБУ на дату аукціону. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості розрахунку ціни учасником нерезидентом у гривні (до аукціону) та розрахунку остаточної ціни тендерної пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
пдв
Дата подання: 09 серпня 2020 16:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:05
Згідно "Переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Просимо пояснити чи повинен учасник нерезидент зазначати розмір ПДВ в формі документа «Тендерна пропозиція (цінова)» адже учасник є платником ПДВ але не на території України і цей ПДВ відрізняється від ПДВ в Україні. «Тендерна пропозиція (цінова)» та інформація в цьому документу (ціна) стане ціною договору і якщо учасник зазначить розмір свого ПДВ - це призведе юридичної колізії. просимо внести відповідні уточнення до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
ТТХ
Дата подання: 21 серпня 2020 09:12
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:50
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропоновані еквіваленти будуть розглядатися у відповідності до характеристик зазначених у технічній специфікації тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-002717-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 23 вересня 2020 15:40
СКАРГА на дії Замовника
Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) 10.07.2020 року оголошено процедуру закупівлі по предмету: «30230000-0 (персональний комп’ютер) на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 30230000-0» (далі - Закупівля), (відкриті торгиз публікацією англійською мовою , ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-10-002717-c). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС СІСТЕМС» (далі - Скаржник) приймає участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подало свою тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція) . Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненому 18 вересня 2020 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-002717-c/print/qualifications/pdf/ba1d623936c34144ba71207c6b37f6cd, пропозиція Скаржника була відхилена. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушують пункт 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якого антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципів Статті 5: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі. ........................ Детальніше - у вкладених файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 19:59
рішення від 28.09.2020 № 18153.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 19:58
рішення від 06.10.2020 №18778.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 02:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» №18778-р/пк-пз 06.10.2020 прийнято до виконання.
Дата виконання рішення замовником: 20 жовтня 2020 15:57

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 14:41
Скарга_УЛІС-РАЕС.pdf
23 вересня 2020 14:41
UA-2020-07-10-002717-c-qualifications.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

28 вересня 2020 19:58
рішення від 28.09.2020 № 18153.pdf
10 жовтня 2020 02:23
рішення від 06.10.2020 №18778.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2020
UA-2020-07-10-002717-cba1d623936c34144ba71207c6b37f6cd
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Діксі-Центр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПІДПРИЄМСТВО "В-БІС" У ФОРМІ ТОВ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:19
стаття 17 ч2.pdf
27 жовтня 2020 16:19
стаття 17 ч1п12.pdf
27 жовтня 2020 16:19
Dovidka_20269451250280153546.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
Dovidka_20269451250280153546.pdf
28 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:31
щодо ліцензування.pdf
28 серпня 2020 13:31
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 13:31
Стаття 17 повна.pdf
28 серпня 2020 13:31
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 13:31
ЛИСТ-ЗАЯВА _(ВІДОМОСТІ).pdf
28 серпня 2020 13:31
Аналогічні договори.pdf
28 серпня 2020 13:31
Інформаційний лист Q4_19.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:56
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 10:56
Додаток 4.pdf
31 серпня 2020 10:56
Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 09:53
Документи А.В. Патока.pdf
31 серпня 2020 09:50
додаток 2.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:44
Статут_Технології_new.pdf
31 серпня 2020 10:44
Аналогічний договір_1.pdf
31 серпня 2020 10:44
Аналогічний договір_2.pdf
31 серпня 2020 10:44
витяг з ПДВ Технології.pdf
31 серпня 2020 10:44
Додаток 4 - ВПВ ст.17.pdf
31 серпня 2020 10:44
Додаток 5 - Лист-заявка.pdf
31 серпня 2020 10:44
Паспорт.pdf
31 серпня 2020 10:44
Порівняльна таблиця.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:23
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:23
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:23
1. Лист-заявка.pdf
31 серпня 2020 13:21
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:21
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:21
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:21
1. Лист-заявка.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:23
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:23
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:23
1. Лист-заявка.pdf
31 серпня 2020 13:21
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:21
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:21
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:21
1. Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діксі-Центр"

ПІДПРИЄМСТВО "В-БІС" У ФОРМІ ТОВ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 1 158 570,00
UAH
1 015 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 1 128 500,00
UAH
1 049 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 1 329 000,00
UAH
1 100 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:19
стаття 17 ч2.pdf
27 жовтня 2020 16:19
стаття 17 ч1п12.pdf
27 жовтня 2020 16:19
Dovidka_20269451250280153546.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
Dovidka_20269451250280153546.pdf
28 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:31
щодо ліцензування.pdf
28 серпня 2020 13:31
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 13:31
Стаття 17 повна.pdf
28 серпня 2020 13:31
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 13:31
ЛИСТ-ЗАЯВА _(ВІДОМОСТІ).pdf
28 серпня 2020 13:31
Аналогічні договори.pdf
28 серпня 2020 13:31
Інформаційний лист Q4_19.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:23
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:23
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:23
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:23
1. Лист-заявка.pdf
31 серпня 2020 13:21
3.4. Банк витяг з наказу.zip
31 серпня 2020 13:21
3.3. Банк Довіреність.zip
31 серпня 2020 13:21
3.2. Банк ліцензія.zip
31 серпня 2020 13:21
1. Лист-заявка.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:44
Статут_Технології_new.pdf
31 серпня 2020 10:44
Аналогічний договір_1.pdf
31 серпня 2020 10:44
Аналогічний договір_2.pdf
31 серпня 2020 10:44
витяг з ПДВ Технології.pdf
31 серпня 2020 10:44
Додаток 4 - ВПВ ст.17.pdf
31 серпня 2020 10:44
Додаток 5 - Лист-заявка.pdf
31 серпня 2020 10:44
Паспорт.pdf
31 серпня 2020 10:44
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діксі-Центр"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
Переможець 1 015 000,00
UAH
27 жовтня 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
1 015 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:28
6036_20-ВТ_ДУ (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:16
6036-20-ВТ_договір.pdf укладений
13 листопада 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 53-122-01-20-10146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 218 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 203 000,00 UAH)