Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 24450000-3 – Агрохімічна продукція (лот 1 - засоби дезінфікуючі; лот 2 - засіб дезінфікуючий для рук)
Очікувана вартість
218 258,04 UAH
UA-2020-07-10-002664-c ● 2116b61718764864ba08e2592a2c5f03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Анатолій Миколайович Кушнір +380567534549 pfv_dkpl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 218 258,04 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Тендерна документація
24 липня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 15:35 |
Додаток № 6 проект договору нова редакція.docx | |
24 липня 2020 15:35 |
ТД - агрохімічна продукція нова редакція.docx | |
24 липня 2020 15:35 |
Додаток № 3 Пропозиція 2020 нова редакція.docx | |
24 липня 2020 15:35 |
Перелік змін №2 від „24”липня 2020 року -агрохімічна продукція.doc | |
21 липня 2020 10:23 |
Перелік змін №1 від „21”липня 2020 року -агрохімічна продукція.doc | |
10 липня 2020 11:23 |
Додаток № 1 Інформація про учасника (3).docx | |
10 липня 2020 11:23 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів (3).doc | |
10 липня 2020 11:23 |
Додаток №4 - Специфікація.docx | |
10 липня 2020 11:23 |
Додаток № 5 Технічні вимоги (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-002664-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 серпня 2020 12:53
Вимога
100% корупційна закупівля. Аргументи відхилення не витримують критики. Щодо неспівпадіння номеру висновка. Зазначаємо, що має місце технічна помилка. Реєстратор, який при внесенні в реєстр номеру висновка санітарно-епідеміологічної експертизи допустився технічної помилки. Додаємо лист-роз"яснення виробника. Щодо невідповідності технічним вимогам. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:56
Членами тендерного комітету було детально розглянуто і проаналізовано подану вимогу. Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація може містити інформацію щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, котрі визначаються замовником з урахуванням вимог принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, вимоги тендерної документації, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись ст.5 Закону та дотримання законодавства в цілому.
Можливість зазначення у тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва передбачена ч.4 ст.23 Закону, за умови такої необхідності, обґрунтованості та наявності виразу "або еквівалент". В наявній процедурі тендерна документація передбачає можливість пропонування засобів дезінфікуючих, вказаних в медико-технічних вимогах, або їх еквіваленти.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Фортунат» у протоколі від 07.08.2020 р. № 63 відображена інформація щодо перевірених на відповідність критеріїв відповідності поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, серед чого в тому числі виявлено, що інформація з Державного реєстру дезінфекційних засобів не співпадає з інформацією долученого до тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в частині вихідного номеру такого висновку. Тобто, в державному реєстрі дезінфекційних засобів за 2020 рік не вірно зазначений номер висновку. В іншому випадку, тендерна пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на підставі котрого була здійснена реєстрація дезінфекційного засобу в Державному реєстрі. Отже, подана учасником інформація щодо підтвердження державної реєстрації дезінфекційного засобу та відповідності вимогам діючого санітарного законодавства містить невідповідності та не містить обґрунтованих та підтверджених пояснень описаної ситуації.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник.
Відповідно до умов тендерної документації згідно Додатку № 5 Учасник повинен надати відповідність необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам. Зокрема тендерною документацією була визначена необхідність відповідності таким критеріям, як: безпечність 4-го класу небезпеки, комбінація діючих речовин.
В тендерній документації Замовника вимога щодо комбінації діючих речовин та безпечності товару не призводить до дискримінації учасників та не обмежує конкуренцію. Визначені масові частки у складі речовин не є фіксованими, а відображають мінімально можливий (тобто більше можливо) або діапазон від мінімально до максимального (тобто можливо в межах діапазону). Також, тендерною документацією передбачено, що учасниками можуть бути як резиденти, так і нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Вимогою стверджується про повну еквівалентність запропонованого товару заявленому до закупівлі, але вказана інформація не відповідає дійсності, запропонований ТОВ «Фортунат» товар не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації, зокрема: не містить комбінацію діючих речовин, а лише 1 діючу речовину у виді спирту; більше того, не відповідає клас небезпеки, оскільки має 3-й рівень замість необхідного 4-го, що відповідно може створити загрозу для здоров’я.
Замовник наголошує, що відповідно до ст. 24 Закону учасник має право звернутися за роз’ясненнями щодо положень тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, вимог/скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано. Тобто, замовник вбачає, що всім учасникам були зрозумілі всі вимоги тендерної документації і учасники повністю погодилися на їх виконання.
Тому на підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону повідомляємо про залишення без задоволення заявленої вимоги.
Можливість зазначення у тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва передбачена ч.4 ст.23 Закону, за умови такої необхідності, обґрунтованості та наявності виразу "або еквівалент". В наявній процедурі тендерна документація передбачає можливість пропонування засобів дезінфікуючих, вказаних в медико-технічних вимогах, або їх еквіваленти.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Фортунат» у протоколі від 07.08.2020 р. № 63 відображена інформація щодо перевірених на відповідність критеріїв відповідності поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, серед чого в тому числі виявлено, що інформація з Державного реєстру дезінфекційних засобів не співпадає з інформацією долученого до тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в частині вихідного номеру такого висновку. Тобто, в державному реєстрі дезінфекційних засобів за 2020 рік не вірно зазначений номер висновку. В іншому випадку, тендерна пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на підставі котрого була здійснена реєстрація дезінфекційного засобу в Державному реєстрі. Отже, подана учасником інформація щодо підтвердження державної реєстрації дезінфекційного засобу та відповідності вимогам діючого санітарного законодавства містить невідповідності та не містить обґрунтованих та підтверджених пояснень описаної ситуації.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник.
Відповідно до умов тендерної документації згідно Додатку № 5 Учасник повинен надати відповідність необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам. Зокрема тендерною документацією була визначена необхідність відповідності таким критеріям, як: безпечність 4-го класу небезпеки, комбінація діючих речовин.
В тендерній документації Замовника вимога щодо комбінації діючих речовин та безпечності товару не призводить до дискримінації учасників та не обмежує конкуренцію. Визначені масові частки у складі речовин не є фіксованими, а відображають мінімально можливий (тобто більше можливо) або діапазон від мінімально до максимального (тобто можливо в межах діапазону). Також, тендерною документацією передбачено, що учасниками можуть бути як резиденти, так і нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Вимогою стверджується про повну еквівалентність запропонованого товару заявленому до закупівлі, але вказана інформація не відповідає дійсності, запропонований ТОВ «Фортунат» товар не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації, зокрема: не містить комбінацію діючих речовин, а лише 1 діючу речовину у виді спирту; більше того, не відповідає клас небезпеки, оскільки має 3-й рівень замість необхідного 4-го, що відповідно може створити загрозу для здоров’я.
Замовник наголошує, що відповідно до ст. 24 Закону учасник має право звернутися за роз’ясненнями щодо положень тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, вимог/скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано. Тобто, замовник вбачає, що всім учасникам були зрозумілі всі вимоги тендерної документації і учасники повністю погодилися на їх виконання.
Тому на підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону повідомляємо про залишення без задоволення заявленої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-002664-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 11 серпня 2020 09:48
До вимоги
Лист-роз"яснення виробника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:58
Замовник детально ознайомився з листом від 10.08.2020 р. № 444 та прийняв до уваги зазначену в ньому інформацію.
Тому на підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону повідомляємо про залишення без задоволення заявленої вимоги
Тому на підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону повідомляємо про залишення без задоволення заявленої вимоги
Номер вимоги: UA-2020-07-10-002664-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 14 серпня 2020 16:21
Вимога
Хабарнику! На якій такій законній підставі ви не приймаєте пояснення, які виробник надав? Хабар не запропонували? Ми додали до своєї вимоги листа від виробника, в якому зазначено, що при внесенні до реєстру інформації щодо номеру висновку санітарно-епідеміологічної експертизи була зроблена технічна помилка органом, який вносив інформацію. Ви ігноруєте цей факт? Протягуєте до перемоги свого Учасника з пропозицією в 4 рази більше? Головний лікар та головна медична сестра бажають 120000 бюджетних коштів покласти собі до кишені? Тоді, хабарнику, з вами буде вести бесіду перевіряючі органи, куди ми направляємо листи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 16:57
Згідно ч.3 ст. 31 Закону «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям». Тендерний комітет двічі надавав в повному обсязі відповіді на попередні вимоги. Дана вимога не містить, окрім висловлених образ щодо замовника конкретних питань, які б потребували уточненої інформації. Отже, дана вимога не може бути визнана, як вимога щодо уточнення інформації відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі наступні листи подібного змісту будуть розглядатися нами, як тиск на членів тендерного комітету, і ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів. Тому на підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону повідомляємо про залишення без задоволення заявленої вимоги."
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - засоби дезінфікуючі |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 53 258,04 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 267,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
147 шт
лот 1 - засоби дезінфікуючі
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки:
30 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам для здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров'я | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дезцентр плюс" #36295719 |
Переможець |
51 588,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 11:49
|
договір ТОВ ДЕЗЦЕНТР ПЛЮС №34 від 21.08.2020 - лот 1.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 11:48
|
Додаткова угода №1 від 26.08.2020.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 09:07
|
договір №34 від 21.08.2020р. - лот 1.pdf | укладений |
21 серпня 2020 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |