Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород – Дністровський, Одеської області»
Очікувана вартість
5 078 033,00 UAH
UA-2020-07-10-002435-b 67a83db831ff42ef8717416adf65baf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шопський Павло Борисович

+380484922334 kpbdyks@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 34712336
Місцезнаходження: 67701, Україна , Одеська обл., місто Білгород - Дністровський, вулиця Незалежності, 10, офіс № 3
Контактна особа: Шопський Павло Борисович
+380484922334
kpbdyks@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 12:55
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 12:55
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:07
Очікувана вартість: 5 078 033,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород – Дністровський, Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород - Дністровський, вул. Єврейська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2020 10:22
Перелік змін.docx
19 липня 2020 10:22
Тендерна документація Нова редакція.doc
13 липня 2020 09:48
кошторисна частина.zip
10 липня 2020 14:06
Оголошення.doc
10 липня 2020 12:51
Проект договору.doc
19 липня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2020 10:22
Перелік змін.docx
19 липня 2020 10:22
Тендерна документація Нова редакція.doc
10 липня 2020 13:39
Тендерна документація.doc
10 липня 2020 12:59
Тендерна документація.doc
10 липня 2020 12:51
Тендерна документація.doc
13 липня 2020 09:48
кошторисна частина.zip
10 липня 2020 17:30
Кошторина частина.rar
10 липня 2020 12:51
Кошторисна документація.rar
10 липня 2020 14:06
Оголошення.doc
10 липня 2020 13:39
Оголошення.doc
10 липня 2020 12:51
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000053 ● 7732a82130554c8d90246b1c7c3fc071
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 14:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 Одеса № 255

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.08.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 255
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-10-002435-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-10 09:11:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КВАДР 77» умовам підпункту 3.1 пункту 3 розділу І «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано всі відгуки від Замовників, зазначених у довідці про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору від 23.07.2020 № 11, а саме: не надано відгук від комунального підприємства «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва»?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КВАДР 77» умовам пункту 4 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель скановану копію статуту, виготовлену з копії, а не з оригіналу документа? При цьому, зазначена невідповідність не відноситься до формальних помилок, приклади яких відображені Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-12 14:42:38

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України
від 10.08.2020 року
моніторинг до закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород-Дністровський, Одеської області» (UA-2020-07-10-002435-b)

Комунальне підприємство «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва» (надалі КП «БДМУКБ») надає пояснення на Ваш запит від 10.08.2020 року з питання обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КВАДР 77» умовам підпункту 3.1 пункту 3 розділу І «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку № 2 до тендерної документації та умовам пункту 4 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку № 2 до тендерної документації.
На засіданні робочої групи КП «БДМУКБ», яке відбулось 4 серпня 2020 року, були розглянуті питання відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КВАДР 77» щодо:
- завантаження в електрону систему закупівель скановану копію Статуту зроблену з копії, а не з оригіналу документа;
- ненадання відгуків від замовника торгів, комунального підприємства «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва», виконання аналогічних договорів до предмету закупівлі.

Робоча група вирішила, що підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «КВАДР 77» відсутні.

Сканована копія з оригіналу протоколу засідання робочої групи КП «БДМУКБ» від 04.08.2020 року додається.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усуненно шляхом відміни рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів № UA-2020-07-10-002435-b (Єдиний закупівельний словник» (ДК 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород-Дністровський , Одеської області» – ПП «КВАДР – 77.

2020-08-18 16:48:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не додержано принцип щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначений частиною 1 статті 5 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не додержано принцип щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначений частиною 1 статті 5 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-08-21 08:05:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Резніченко А.О. 4 090 000,00
UAH з ПДВ
4 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КВАДР 77" 4 548 175,00
UAH з ПДВ
4 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 4 596 000,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "Агробуд" 4 651 909,00
UAH з ПДВ
4 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОБУД ПІВДЕНЬ" 4 701 352,37
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТЕЦЯ.ВЛ" 4 956 921,00
UAH з ПДВ
4 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 13:38
Електронний підпис
31 липня 2020 13:36
Лист відгук
31 липня 2020 13:36
Договір субпідряду
24 липня 2020 19:33
Електронний підпис
24 липня 2020 19:31
Розпорядження.pdf
24 липня 2020 19:31
Проект договору.pdf
24 липня 2020 19:30
Паспорт та інн.pdf
24 липня 2020 19:30
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 19:30
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 14:06
Довідка МВС.PDF
23 липня 2020 18:14
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
договір.PDF
23 липня 2020 18:09
технічна частина.PDF
23 липня 2020 18:01
тендерна пропозиція.PDF
23 липня 2020 18:01
кошторис.PDF

Публічні документи

03 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:34
Довідка з ДПС.pdf
03 вересня 2020 16:34
Довідка з МВС.pdf
03 вересня 2020 16:34
Довідки п12 та ч2 статті 17.pdf
03 вересня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:53
Кошторис весь.pdf
20 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:47
2.1. Відгук оновлений
20 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:11
2.1. Відгук оновлений.pdf
25 липня 2020 22:00
Електронний підпис
25 липня 2020 21:41
11. Лист про санкції.pdf
25 липня 2020 21:40
9.3. Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2020 21:40
9.2. Виписка ЄДРПОУ.rar
25 липня 2020 21:40
9.1. Витяг ЄДРПОУ.rar
25 липня 2020 21:40
7. Гарантійний термін.pdf
25 липня 2020 21:40
5. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:24
Електронний підпис
24 липня 2020 17:21
Кошторис0.pdf
24 липня 2020 17:21
Договірна ціна.PDF
24 липня 2020 17:21
Копія статуту.pdf
24 липня 2020 17:21
Копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 17:21
Копія витягу з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:21
Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 17:21
Довідка дитяча праця.pdf
24 липня 2020 17:21
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:21
эо-2621.PDF
24 липня 2020 17:21
ЭО-2621 (2).PDF
24 липня 2020 17:21
САЗ-3507.PDF
24 липня 2020 17:21
ГАЗ-5319.PDF
24 липня 2020 17:21
ГАЗ-53 ТС-3965.PDF
24 липня 2020 17:21
Бульдозер.PDF
24 липня 2020 17:21
АСЧ-03.PDF
24 липня 2020 17:21
Автокран кс3575.PDF
24 липня 2020 17:21
Оренда СМК 10.PDF
24 липня 2020 17:21
Оренда Камаз 55111.PDF
24 липня 2020 17:21
Оренда Камаз 5410.PDF
24 липня 2020 17:21
Оренда Камаз 5320.PDF
24 липня 2020 17:21
Тендерна пропозіція.PDF
24 липня 2020 17:21
Проект договору.PDF
24 липня 2020 17:21
Копія ліцензія.PDF
24 липня 2020 17:21
Календарний графік.PDF
24 липня 2020 17:21
Договір Будтранс.pdf
24 липня 2020 17:21
Довідка техніка.PDF
24 липня 2020 17:21
Декларація.PDF
24 липня 2020 17:21
Гарантія 5 років.PDF
24 липня 2020 17:21
iso.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 11:56
Електронний підпис
24 липня 2020 11:54
35. Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 11:54
4. Витяг з ЄДРЮО.pdf
23 липня 2020 15:59
Електронний підпис
23 липня 2020 13:47
Електронний підпис
23 липня 2020 13:46
35. Договірна ціна.pdf
23 липня 2020 13:46
33.Проект Договору.pdf
23 липня 2020 13:46
32. Гарант.лист 5 років.pdf
23 липня 2020 13:46
25. Лист-згода витрати.pdf
23 липня 2020 13:46
24. Лист-згода ПД.pdf
23 липня 2020 13:46
22. Довідка субпідряд.pdf
23 липня 2020 13:46
21. Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
20. Довідка п.12. ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
19. Довідка п.9 ч.2 ст.9.pdf
23 липня 2020 13:46
18. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
17. Довідка п.6 ч.1. ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
16. Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
15. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
14. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
13. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
23 липня 2020 13:46
8.Статут.pdf
23 липня 2020 13:46
6.1 Опис до ліцензії.pdf
23 липня 2020 13:46
6.Ліцензія ДАБІУ.pdf
23 липня 2020 13:46
5.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 липня 2020 13:46
4.Витяг з ЄДРЮО.pdf
23 липня 2020 13:46
3.Виписка з ЄДРЮО.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 11:38
Електронний підпис
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-3.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 6-3-1.pdf
23 липня 2020 21:55
поясн.записка.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 6-3-1.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 6-2-1.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 6-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 4-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-7.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-6.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес. № 2-2-5.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-4.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-2.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-2-1.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-1-5.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-1-4.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-1-3.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-1-2.pdf
23 липня 2020 21:55
підсум.від.рес.№ 2-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 6-2-1.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 6-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 4-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-7.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-6.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-5.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-4.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-3.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-2.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-2-1.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-1-5.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-1-4.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош. №2-1-3.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-1-2.pdf
23 липня 2020 21:55
лок.кош.№ 2-1-1.pdf
23 липня 2020 21:55
звед.кошт.роз.варт..pdf
23 липня 2020 21:54
договірна ціна.pdf
23 липня 2020 21:54
ліцензія.pdf
23 липня 2020 21:54
проект догов..pdf
23 липня 2020 21:54
тенд.пропоз..pdf
23 липня 2020 21:54
наказ про приз.дирек..pdf
23 липня 2020 21:54
рішен.засновн. №1,2.pdf
23 липня 2020 21:54
статут.rar
23 липня 2020 21:54
витяг з Єд.держ.реєст.pdf
23 липня 2020 21:54
гаран.лист щодо санк..pdf
23 липня 2020 21:54
дов.про підприємство.pdf
23 липня 2020 21:54
інформ. ст.17.pdf
23 липня 2020 21:54
лист-відгук.pdf
23 липня 2020 21:54
КБ-3 до анол.догово.pdf
23 липня 2020 21:54
КБ-2в до анолог.догов..pdf
23 липня 2020 21:54
догов.ціна.pdf
23 липня 2020 21:54
догов.підряду.rar
23 липня 2020 21:54
дефектн.акт.pdf
23 липня 2020 21:54
дефект.акт.pdf
23 липня 2020 21:54
дефект. акт.pdf
23 липня 2020 21:54
дефек.акт.rar
23 липня 2020 21:54
дефек.акт.pdf
23 липня 2020 21:54
дефек. акт.pdf
23 липня 2020 21:54
деф.акт.pdf
23 липня 2020 21:54
деф. акт.pdf
23 липня 2020 21:54
лок.коштор.№ 2-1-9.pdf
23 липня 2020 21:54
лок.коштор.№ 2-1-8.pdf
23 липня 2020 21:54
локал.коштор. № 2-1-7.rar
23 липня 2020 21:54
локал.коштор. № 2-1-6.pdf
23 липня 2020 21:54
локал.коштор. № 2-1-5.pdf
23 липня 2020 21:54
локал.коштор.№ 2-1-4.rar
23 липня 2020 21:54
локал.коштор.№ 2-1-3.pdf
23 липня 2020 21:54
локал.коштор. № 2-1-2.pdf
23 липня 2020 21:54
дов.про наяв.досв..pdf
23 липня 2020 21:54
довід.наявн.праців..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Резніченко А.О.

ПП "КВАДР 77"

ТОВ Укрбудконстракшн

ТДВ "Агробуд"

ТОВ "ТЕХНОБУД ПІВДЕНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТЕЦЯ.ВЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Резніченко А.О.
#2294201255
Відхилено 4 090 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 13:52
Приватне підприємство "КВАДР 77"
#41660774
Рішення скасоване 4 149 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:37
Приватне підприємство "КВАДР 77"
#41660774
Відхилено 4 149 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:43
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
Переможець 4 150 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 08:58

Вимога про усунення невідповідностей

Інформація щодо усунення невідповідностей. 1 Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, учасник Фізична особа – підприємець Резніченко Анатолій Олександроич надав перелік договорів виконаних по поточному ремонту, що відноситься до предмету закупівлі- послуги; - для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник не долучив позитивний відгук Замовника, який вказаний в довідці. 2. Вимога тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ 3, Додаток 2 до тендерної документації: Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі - роботи; - Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до предмету закупівлі, Учасник має долучити позитивний(і) відгук (і) (Замовника (ів), Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п. 1.3.) ; - Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук на об’єкт як від свого Замовника (Генпідрядника); - При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі.

Документи

03 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:29
протокол 39.pdf

Документи

18 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:41
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-07-10-002435-b) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1 Перелік виявлених невідповідностей: - учасник долучив позитивний відгук підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 30.06.2020 року № 02-17-753 наданий Нерубайською сільською радою Біляївського району Одеської області (Договір № 184/18 від 12.07.2018 року на капітальний ремонт фасаду будівлі культури с. Нерубайське за адресою: вулиця Леніна 1, с. Нерубайське, Біляївський район, Одеська область) – сума договору – 3 182 000, 00 грн. з ПДВ . 2. Вимога тендерної документації: Додаток 2 до тендерної документації І. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону п.п. 3.1 Учасник має долучити позитивний відгук підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, при цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі. 3 Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати позитивний відгук підтвердження досвіду виконання аналогічного договору датований не раніше дати оголошення даної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2022 11:11
Додаткова угода _ 1 ДНЗ Малятко.pdf укладений
30 березня 2022 11:08
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:29
Договір укладений
15 вересня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 627 355,36
UAH (в тому числі ПДВ 104 559,23 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п. 11 п. п. 11.1 Договору Сторони прийшли згоди розірвати Договір № 11 від 14.09.2020 року, з сумою договору 4 150 000,00 грн. (чотири мільйона сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ, (в т.ч. на 2020 рік 1 396 000,00 грн.) з ПДВ. в зв’язку з відсутність коштів для фінансування робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород – Дністровський, Одеської області» (Єдиний закупівельний словник 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).