Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шкільні меблі» (Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
425 782,00 UAH
UA-2020-07-10-002372-c 4e074d55b1b24bd4a8373d0041850e8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замараєва Тетяна Олександрівна

+380 (099)0270895 osvita.soledar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа: Замараєва Тетяна Олександрівна
+380 (099)0270895
osvita.soledar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 10:54
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 10:54
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:51
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:51
Очікувана вартість: 425 782,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 128,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 штуки
Стіл учнівський 1-місний антисколіозний регулюємий по висоті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
160 штуки
Стілець Т-подібний, регулюємий, на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
Стіл вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
Шафа комбінована для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 штуки
Шафа дитяча "Мозаїка" закрита, 6 секцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 штуки
Шафа дитяча "Мозаїка" закрита, 12 секцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
Крейдяна магнітна дошка 1 поверхнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Маркерна магнітна дошка 1 поверхнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Дошка коркова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Фліпчарт маркерний магнітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 15 банківських днів із моменту одержання товару. У разі затримки фінансування протягом 5 банківських днів з моменту отримання коштів на рахунок ПОКУПЦЯ Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 10:31
Перелік змін до ТД (2).doc
13 липня 2020 10:31
ТД МЕБЛІ зі змінами.docx
13 липня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 10:31
Перелік змін до ТД (2).doc
13 липня 2020 10:31
ТД МЕБЛІ зі змінами.docx
10 липня 2020 11:09
ТД МЕБЛІ 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до закупівлі
Дата подання: 10 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:33
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково регулювання кута нахилу стільниці. Стільниця повинна бути з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП" 410 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзерве ілля Ігорович 425 700,00
UAH з ПДВ
425 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТП ГРУП"

ФОП Дзерве ілля Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
Переможець 410 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:17
дод.угода меблі.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:17
SCAN0000.PDF укладений
10 серпня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінено джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML