Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

апарат УВЧ 80-4
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2020-07-10-002223-b 3503f831f4ce4467b34f4e439cf2d770
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Інна

+380485222759 centerbel111@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38617509
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 30-Б
Контактна особа: Підмазко Інна
+380485222759
centerbel111@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


якість товару повнен відповідати чинним нормам якості для товару даного виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
апарат УВЧ 80-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Московська,30Б, Біляївка, Одеська область, 67600, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 12:25
Електронний підпис
10 липня 2020 12:24
Оголошення на придбання УВЧ (2).docx
10 липня 2020 12:24
Додаток 4.docx
10 липня 2020 12:24
Додаток 3. Проект договору.docx
10 липня 2020 12:24
Додаток 2.docx
10 липня 2020 12:24
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД" 103 790,00
UAH з ПДВ
103 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 21:07
Електронний підпис
20 липня 2020 21:06
пропозиція.pdf
20 липня 2020 21:06
Untitled.FR12к.pdf
20 липня 2020 21:06
Untitled.FR12т.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
Переможець 103 790,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
103 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 664.pdf укладений
28 липня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:37
дод угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 664
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 232,32
UAH (в тому числі ПДВ 5 248,84 UAH)