Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення хірургічного корпусу КНП «Кам'янець-Подільська міська лікарня», вул. Пушкінська, 31, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл. (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 313 412,00 UAH
UA-2020-07-10-002128-a ddb8d3bcf88d4053b35bb7850a08980b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музичишина Вікторія Олегівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Музичишина Вікторія Олегівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 6 313 412,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 567,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 30 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення хірургічного корпусу КНП «Кам'янець-Подільська міська лікарня», вул. Пушкінська, 31, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл. (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець Подільський, вул. Пушкінська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 40 млн. гривень: 20%
Понад 30 млн. грн. до 40 млн грн. включно: 15%
Понад 20 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 10%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно: 2%
До 5 млн грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 25 працівників: 10%
Від 20 до 25 працівників включно: 7%
Від 15 до 20 працівників включно: 5%
Від 10 до 15 працівників включно: 3%
До 10 працівників: 0%
17 липня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:31
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
17 липня 2020 13:31
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
10 липня 2020 17:08
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
17 липня 2020 13:31
2.1. ЗТД_КАМПОД ЦРЛ.doc
10 липня 2020 17:08
2.1._ТД_КАМПОД ЦРЛ остаточна.doc
10 липня 2020 17:08
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1) (1).doc
10 липня 2020 17:08
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
10 липня 2020 17:08
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання (7)перевірено.doc
10 липня 2020 17:08
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
10 липня 2020 17:08
2.0. Оголошення роботи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Поділля Флай-Буд" 6 312 700,00
UAH з ПДВ
4 514 285,71
UAH з ПДВ
1.1428571429 3 950 000 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 6 080 539,20
UAH з ПДВ
5 813 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 069 100 Документи
КМП " Моноліт" 5 971 655,71
UAH з ПДВ
5 812 928,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 069 050 Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:58
Електронний підпис
24 липня 2020 14:53
Камянець.zip

Публічні документи

24 липня 2020 12:44
Електронний підпис
24 липня 2020 10:10
Електронний підпис
24 липня 2020 10:09
168(1).imd
24 липня 2020 10:09
Гарантія PDF.pdf
24 липня 2020 10:09
Проект договору.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:45
Відгук
26 липня 2020 12:47
Електронний підпис
26 липня 2020 12:43
Електронний підпис
26 липня 2020 12:39
4.imd
26 липня 2020 12:39
Довідка з статистики.pdf
26 липня 2020 12:39
Локальні кошториси.rar
26 липня 2020 12:39
Ліцензія_1.pdf
26 липня 2020 12:39
Відгук Україна Агро2.pdf
26 липня 2020 12:38
Техпаспорти.rar
26 липня 2020 12:38
КМП МОНОЛІТ_19996_p7s.zip
26 липня 2020 12:38
Статут КМП Моноліт_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поділля Флай-Буд"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

КМП " Моноліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Поділля Флай-Буд"
#38661998
Відхилено 4 514 285,71
UAH з ПДВ
31 липня 2020 10:10
КМП " Моноліт"
#21317362
Переможець 5 812 928,57
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 13:14

Документи

31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
31 липня 2020 10:07
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі «Реконструкція приймального відділення хірургічного корпусу КНП «Кам'янець-Подільська міська лікарня», вул. Пушкінська, 31, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл. (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)», виявлено невідповідності в документах, що подані учасником КМП " Моноліт" у тендерній пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано відгук від ТОВ «АЛЬТГЕН», який не містить інформацію про про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п.3.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані листи-відгуки, рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі тендерної пропозиції відсканований лист-відгук, від контрагента про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КМП " Моноліт"
#21317362
5 812 928,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:59
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 16:41
моноліт.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:58
ду1 реквізиити.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:01
Договір _21 КП.pdf укладений
26 серпня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін у зв'язку з зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 812 928,57
UAH (в тому числі ПДВ 968 821,43 UAH)