Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А2.2-3:2014. Установлення теплоізоляції та металопокриття при ремонті обладнання, арматури та трубопроводів технологічних систем реакторного та турбінного відділень енергоблоку №2
DBN A2.2-3:2014. Installation of thermal insulation and metal coating during the maintenance of equipment, valves and pipelines of process systems in Unit 2 Reactor and Turbine Buildings (code 45320000-6 - Insulation works).
Очікувана вартість
6 529 105,00 UAH
UA-2020-07-10-002060-b 979f400d88fa40e8bccc4df8068b8b5c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP”
National ID: 21313677
Contact point: Zakharova Nadiya
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:43
Очікувана вартість: 6 529 105,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 645,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 липня 2020 12:09
Enquiries until: 01 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 6 529 105 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 32 646 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45320000-6: Ізоляційні роботи


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами (детальніше в п. 7 розділу І тендерної документації)
Tender offers prepared by participants-residents of Ukraine shall be presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by non-resident participants may be presented in another language, and shall have a certified translation into Ukrainian or Russian (please see more details in par. 7 Section I of the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДБН А2.2-3:2014. Установлення теплоізоляції та металопокриття при ремонті обладнання, арматури та трубопроводів технологічних систем реакторного та турбінного відділень енергоблоку №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

DBN A2.2-3:2014. Installation of thermal insulation and metal coating during the maintenance of equipment, valves and pipelines of process systems in Unit 2 Reactor and Turbine Buildings
CPV: 45320000-6
Період постачання: по 05 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30 кал. днів з дня підписання сторонами акту наданої послуги Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тест на COVID-19
Дата подання: 19 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 22 липня 2020 09:32
Доброго дня. Чи потрібно проходити тест на COVID-19 (короновірус)? якщо відповідь - так, то опишіть, будь-ласка, процедуру: 1. Який саме вид тесту ви вимагаєте? 2. Який документ проходження тесту ви вимагаєте для початку виконання робіт? 3. Якій відповідальній особі ХАЕС мають бути надані дані документи, про проходження тесту? 4. За скільки максимально днів до першого проходу має бути зроблений тест? 5. Чи потрібно проходити тест на COVID-19 та який саме вид перед проходженням навчання, згідно п10.7 Технічної специфікації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Процедура щодо проведення карантинних, профілактичних та протиепідемічних заходів для протидії поширення корона вірусу у ВП ХАЕС змінюється (удосконалюється) в залежності від епідемічної ситуації та періодичного внесення змін до рішень, що приймаються КМУ по нерозповсюдженню корона вірусу.
Згідно з п. 10 «Кваліфікаційні вимоги до надання послуги» додатку №3 «Технічна специфікація» персонал учасника-переможця закупівлі, що надає послугу не повинен мати медичних протипоказань при наданні послуги в особливо шкідливих та шкідливих умовах праці.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000027 ● b4ee7f88103b4eb4bd9758d84e093cce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-10-002060-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 15:54:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДБН А2.2-3:2014. Установлення теплоізоляції та металопокриття при ремонті обладнання, арматури та трубопроводів технологічних систем реакторного та турбінного відділень енергоблоку №2» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-10-002060-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ "ДЖИВЕРСБУД" та ТОВ БУДСПЕЦМОНТАЖ-К на відповідність тендерній документації ВП ХАЕС ДП «НАЕК "Енергоатом» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 14:28:00

відповідь на запит ДАСУ

На запит ДАСУ стосовно предмету закупівлі послуги «ДБН А2.2-3:2014. Установлення теплоізоляції та металопокриття при ремонті обладнання, арматури та трубопроводів технологічних систем реакторного та турбінного відділень енергоблоку №2» (код 45320000-6 – Ізоляційні роботи) (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-10-002060-b) надаємо відповідь в доданому документі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір №27/08-20/11-124-01-20-12513 від 15.09.2020 р. розірваний. Додаткова угода від 03.11.2020 р. додається. Звіт про розірвання договору розміщений на веб-порталі Prozorro.

2020-11-03 10:56:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення,шляхом розірвання договору

2020-11-04 10:33:38

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-10-002060-b979f400d88fa40e8bccc4df8068b8b5c
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Місцезнаходження: 30100, Україна, Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДЖИВЕРСБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БУДСПЕЦМОНТАЖ-К Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:52
10 Кошторис.pdf
31 серпня 2020 16:46
3 довідка ст17.jpg
06 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:17
7 Проект Договора2.pdf
06 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:19
10 Кошторис.pdf
06 серпня 2020 11:19
4. Звіт СУЯ ХАЕС.pdf
06 серпня 2020 11:19
8 Технічна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 11:19
2.1 Статут.pdf

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:39
Цінова пропозиція.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка санкції.PDF
06 серпня 2020 13:39
ліцензія.PDF
06 серпня 2020 13:39
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 13:39
Інформаційна довідка.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка мат. тех. база.PDF
06 серпня 2020 13:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 серпня 2020 13:39
Технічна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 13:39
Договірна ціна.PDF
06 серпня 2020 13:39
Витяг код запиту1006626136.rtf
06 серпня 2020 13:39
статут повноваження.PDF
06 серпня 2020 13:39
виписка.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка персонал.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЖИВЕРСБУД"

ТОВ БУДСПЕЦМОНТАЖ-К

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЖИВЕРСБУД" 6 529 096,00
UAH
6 529 096,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-К" 6 529 105,00
UAH
6 529 105,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:52
10 Кошторис.pdf
31 серпня 2020 16:46
3 довідка ст17.jpg
06 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:17
7 Проект Договора2.pdf
06 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:19
10 Кошторис.pdf
06 серпня 2020 11:19
4. Звіт СУЯ ХАЕС.pdf
06 серпня 2020 11:19
8 Технічна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 11:19
2.1 Статут.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:39
Цінова пропозиція.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка санкції.PDF
06 серпня 2020 13:39
ліцензія.PDF
06 серпня 2020 13:39
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 13:39
Інформаційна довідка.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка мат. тех. база.PDF
06 серпня 2020 13:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 серпня 2020 13:39
Технічна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 13:39
Договірна ціна.PDF
06 серпня 2020 13:39
Витяг код запиту1006626136.rtf
06 серпня 2020 13:39
статут повноваження.PDF
06 серпня 2020 13:39
виписка.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка персонал.PDF
06 серпня 2020 13:39
Довідка ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЖИВЕРСБУД"

ТОВ БУДСПЕЦМОНТАЖ-К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЖИВЕРСБУД"
#38306994
Переможець 6 529 096,00
UAH
28 серпня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЖИВЕРСБУД"
#38306994
6 529 096,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:40
Додаткова угода №1.pdf укладений
03 листопада 2020 10:39
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:20
Договір №27-08-20-11-124-01-20-12513 від 15.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 03 листопада 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв’язку із скороченням видатків у 2021 році за розділом «Ремонт»