Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для початкових класів)
Очікувана вартість
527 000,00 UAH
UA-2020-07-10-002043-a c253109e0d0444d09c5fb6431eda5804
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433521112 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433521112
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 16:25
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 527 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені підписом учасника, підписом та печаткою (у разі використання) перекладацької організації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 шт
Стіл учнівський 1-місний з полицею, з регулюванням кута нахилу стільниці, для ростових груп № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, поставка здійснюється партіями за окремими письмовими замовленнями за адресами закладів освіти Замовника, а саме: Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№1 м.Тульчин, О. Подоляна, 19 Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№2 м.Тульчин, Трембецького, 2 НВК ЗШ I-III ст.№3 –гімназія м.Тульчина м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 43 Ганнопільський ЗЗСО I-III ст.. с.Ганнопіль, вул..Набережна.1 Суворовський ЗЗСО I-III ст№1 с.Суворовське, вул. Жовтнева, 7. Тиманівський ЗЗСО I-III ст. с.Тиманівка, вул. Соборна, 2 Одайський ЗЗСО I-II ст. с.Одаї, вул. 1-го Травня, 40 Суворовський ЗЗСО I-II ст. с.Суворовське, вул. Центральна, 12 Дранський ЗЗСО I ст. с.Дранка, вул. Молодіжна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
310 шт
Стілець Т-подібний регульований по висоті №4-6 з покриттям HPL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, поставка здійснюється партіями за окремими письмовими замовленнями за адресами закладів освіти Замовника, а саме: Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№1 м.Тульчин, О. Подоляна, 19 Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№2 м.Тульчин, Трембецького, 2 НВК ЗШ I-III ст.№3 –гімназія м.Тульчина м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 43 Ганнопільський ЗЗСО I-III ст.. с.Ганнопіль, вул..Набережна.1 Суворовський ЗЗСО I-III ст№1 с.Суворовське, вул. Жовтнева, 7. Тиманівський ЗЗСО I-III ст. с.Тиманівка, вул. Соборна, 2 Одайський ЗЗСО I-II ст. с.Одаї, вул. 1-го Травня, 40 Суворовський ЗЗСО I-II ст. с.Суворовське, вул. Центральна, 12 Дранський ЗЗСО I ст. с.Дранка, вул. Молодіжна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:20
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 525 264,00
UAH з ПДВ
519 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лиса Галина Пилипівна 526 987,00
UAH з ПДВ
521 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:50
Електронний підпис
31 липня 2020 12:39
Електронний підпис
24 липня 2020 19:39
Електронний підпис
24 липня 2020 19:38
License with EDS .pdf
24 липня 2020 19:38
G0720-0271-GL_tender.pdf
24 липня 2020 19:38
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
24 липня 2020 19:38
Паспорт виробу 32450.pdf
24 липня 2020 19:38
Паспорт виробу 31938.pdf
24 липня 2020 19:38
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 19:38
160_7 Лист згода.pdf
24 липня 2020 19:38
160_3 Проект договору.pdf
24 липня 2020 19:38
160_24 Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 19:38
160_21 Лист роз'яснення.pdf
24 липня 2020 19:38
160_20 Технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 19:38
160_15 Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 12:16
Електронний підпис
25 липня 2020 12:15
Довідка про гарантію.PDF
25 липня 2020 12:15
Цінова пропозиція (7).PDF
25 липня 2020 12:15
паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ФОП Лиса Галина Пилипівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 519 312,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
519 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:59
Договір укладений
10 серпня 2020 08:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 519 312,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 552,00 UAH)