Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі вокзалу „Турист” із пасажирською платформою під спортивний центр в м. Ужгород, вул. Електрозаводська, 41г.»,що розташований за адресою вул. Електрозаводська, 41г м. Ужгород Закарпатської області
Очікувана вартість
1 407 204,20 UAH
UA-2020-07-10-002003-b eff79c1cea7448318a6e43557a49ded7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баран Іван Іванович

380501591411
380312631344
Vanokkr2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу
Код ЄДРПОУ: 20444745
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підградська, 33
Контактна особа: Баран Іван Іванович
380501591411,380312631344
Vanokkr2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 407 204,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 072,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника відповідно п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї ж статті.
Пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електрозаводська, 41г.»,що розташований за адресою вул. Електрозаводська, 41г м. Ужгород Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно із календарним графіком виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 1 394 115,00
UAH з ПДВ
1 394 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 23:57
Електронний підпис
20 липня 2020 23:53
Електронний підпис
20 липня 2020 23:49
Електронний підпис
20 липня 2020 23:46
Реєстр.pdf
20 липня 2020 23:46
21. Про залишок коштів.pdf
20 липня 2020 23:46
19. Про відкриття.pdf
20 липня 2020 23:46
14. Ліцензія.pdf
20 липня 2020 23:46
13. Кошторис.rar
20 липня 2020 23:46
12. Технічне завдання.pdf
20 липня 2020 23:46
8. Довідка субпідряд.pdf
20 липня 2020 23:46
6. Анкета учасника.pdf
20 липня 2020 23:46
5. Стаття 17.pdf
20 липня 2020 23:46
4.4. Експертні звіти.pdf
20 липня 2020 23:46
4.3. Акти КБ-2, КБ-3.pdf
20 липня 2020 23:46
4.2. Відгуки.pdf
20 липня 2020 23:46
3.8. Трудові книжки.pdf
20 липня 2020 23:46
3.7 Штатний розпис.PDF
20 липня 2020 23:46
3.6 Форма 1-ДФ.PDF
20 липня 2020 23:46
3.3. Листи згоди.pdf
20 липня 2020 23:46
3.2. ЦПД.pdf
20 липня 2020 23:46
3.1 Накази.PDF
20 липня 2020 23:46
3. Довідка працівники.pdf
20 липня 2020 23:46
2.2. Техпаспроти БТ.pdf
20 липня 2020 23:46
2. Довідка МТБ.pdf
20 липня 2020 23:46
1. Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41748434
Переможець 1 394 115,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41748434
1 394 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2020 21:48
ДУ 4 по дог підряду.pdf зміни до договору
01 листопада 2020 21:46
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:18
ДУ 3.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 16:13
Календарний план до ДУ 3.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 09:15
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 17:35
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 17:34
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 липня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:27
Договір підряду.PDF укладений
29 липня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу: 3 "Вартість робіт і порядок розрахунків" та змін до календарного плану.
Номер договору про закупівлю: БМР-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки здійсненої під час укладання договору
Номер договору про закупівлю: БМР-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в календарний план, а саме продовжено термін виконання робіт до 30 жовтня 2020 року з метою покращення якісних характеристик обладнання.
Номер договору про закупівлю: БМР-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягу закупівлі - зменшено вартість договору
Номер договору про закупівлю: БМР-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 210 265,90
UAH