Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 666+500 - км 672+600; Т - 05-14 Добропілля- Лиман, км 83+575; М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 646+200 та освітлення стели "Донецька область"а/д М-03 Київ-Харків-Довжанський км 646+200; а/д М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине км 365+204; а/д М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ км 604+086
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001985-b 61e7223ce43941608cb940b4007d6cb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:35
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 666+500 - км 672+600; Т - 05-14 Добропілля- Лиман, км 83+575; М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 646+200 та освітлення стели "Донецька область"а/д М-03 Київ-Харків-Довжанський км 646+200; а/д М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине км 365+204; а/д М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ км 604+086
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж двох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:57
Тендерна документація.docx
10 липня 2020 11:57
Проект договору.doc
10 липня 2020 11:57
Відомість обсягів послуг.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дисса" 1 185 000,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОРОЖНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ, ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА АВТОМАТИКИ «УКРДОРЗВ’ЯЗОК» 1 185 000,00
UAH з ПДВ
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:55
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:51
Пакет переможця.rar
29 липня 2020 11:42
Електронний підпис
29 липня 2020 11:40
Лист-відгук від САД.pdf
27 липня 2020 14:55
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

27 липня 2020 09:51
Електронний підпис
24 липня 2020 13:12
Пакет3.pdf
24 липня 2020 13:12
Пакет2.pdf
24 липня 2020 13:12
Пакет1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дисса"

ДП ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОРОЖНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ, ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА АВТОМАТИКИ «УКРДОРЗВ’ЯЗОК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Дисса"
#13507924
Переможець 1 179 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 10:20

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №311 від 29.07.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "Дисса" на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 666+500 - км 672+600; Т - 05-14 Добропілля- Лиман, км 83+575; М-03 Київ –Харків - Довжанський, км 646+200 та освітлення стели "Донецька область"а/д М-03 Київ-Харків-Довжанський км 646+200; а/д М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине км 365+204; а/д М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ км 604+086 (UA-2020-07-10-001985-b), виявлені невідповідності в документах вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - у документах тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору Учасником надано лист-відгук від Замовника, датований 06 березня 2020 року, тобто відгук надано більш ніж за чотири місяці до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, що суперечить вимогам Таблиці №3. Довідка про виконання аналогічного договору за 2016-2020 рр.. Додатку №4 тендерної документації; - у документах тендерної пропозиції на підтвердження дії договору про надання послуг №23 від 14.02.2020 Учасником надано лист від Надавача послуг, в якому зазначено інший об’єкт закупівлі. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ "Дисса" виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: - на підтвердження виконання аналогічного договору надати лист-відгук від Замовника датований не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції; - на підтвердження дії договору про надання послуг №23 від 14.02.2020 надати лист від Надавача послуг, в якому зазначено відповідний об’єкт закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дисса"
#13507924
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:30
ДУ від 15.01.2021 до договору №2-105 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:48
ДУ від 28.12.2020 до договору №2-105 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:25
Договір №2-105 від 10.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2-105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.)
Номер договору про закупівлю: 2-105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 414 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 235 800,00 UAH)