Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
121 870,00 UAH
UA-2020-07-10-001833-c 8e59dfc45e5744cc9f1f600952eef603
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Трушкіна

+380576561570 pechenegi-possovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Печенізька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396992
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 62801, Україна , Харківська обл., смт. Печеніги, пров. Богдана Хмельницького, буд. 2
Контактна особа: Наталія Трушкіна
+380576561570
pechenegi-possovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:17
Очікувана вартість: 121 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62801, Україна, Харківська область, смт.Печеніги, пров.Богдана Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 13 липня 2020 19:47
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:27
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до пункту 1, додатку 1 про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - "До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або аналог/еквівалент». У разі заміни товару на «еквівалент» під час подання пропозиції такий Учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик такого товару.Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам або краще, встановленим Замовником." и тому: 1) Еквівалент, або аналог товару допускається за аналогічними технічними характеристиками. На базі процесора AMD допускаються системні блоки, якщо процесор аналогічний за обсягом кешу 3-го рівня, робочою тактовою частотою, кількістю ядер та потоків/
2) Задовольнить тільки поставка товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001833-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 10 липня 2020 11:10
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 14:42
Згідно абз.5 п.7.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Рішенням Уповноваженої особи № 02-10/2020 від 10 липня 2020 року були внесені зміни (доповнення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель:
п. 1. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно коду ДК 021:2015 30230000-0– Комп’ютерне обладнання, доповнити новим абзацом:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 91 182,00
UAH з ПДВ
91 182,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 113 485,26
UAH з ПДВ
111 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 114 786,00
UAH з ПДВ
112 264,29
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 115 464,30
UAH з ПДВ
112 874,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 119 385,00
UAH з ПДВ
119 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 19:46
ТУ ПРИВАТУМ.pdf
23 липня 2020 19:46
СЕС_ SUMSUNG від 2018.pdf
23 липня 2020 19:46
LxxxxIXCI_Certificate-188003.pdf
23 липня 2020 19:46
LxxxxIXCI_Certificate-188001.pdf
23 липня 2020 19:46
МК_Статут_копія.pdf
23 липня 2020 19:46
МК_пропозиція.pdf
23 липня 2020 19:46
МК_гар лист про ГЗ.pdf
23 липня 2020 19:46
МК_відповідність ТХ.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 11:31
Електронний підпис
23 липня 2020 18:04
Електронний підпис
23 липня 2020 17:56
Статут підприємства.pdf
23 липня 2020 17:56
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 17:56
ВИПИСКА з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:49
Електронний підпис
22 липня 2020 11:38
19_Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 11:38
22_Лист виробника.pdf
22 липня 2020 11:38
20_Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 11:38
21_Лист про ПЗ.pdf
22 липня 2020 11:38
3_Копія статуту.pdf
22 липня 2020 11:38
1_Копія Витягу з ЄДР.pdf
22 липня 2020 11:38
2_Копія Виписки з ЄДР.pdf
22 липня 2020 11:37
26_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:42
Електронний підпис
22 липня 2020 13:39
Електронний підпис
22 липня 2020 13:38
Порівняльна таблиця.pdf
22 липня 2020 13:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 91 182,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:14
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 111 655,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:50

Документи

27 липня 2020 15:14
Електронний підпис
27 липня 2020 15:13
001.jpg
27 липня 2020 15:13
002.jpg

Документи

29 липня 2020 13:50
Електронний підпис
29 липня 2020 13:49
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
111 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2020 13:50
Електронний підпис
29 липня 2020 13:49
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 16:45
002.jpg зміни до договору
19 серпня 2020 16:43
001.jpg зміни до договору
19 серпня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 11:12
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 11:11
специф.додатк.уг..pdf зміни до договору
10 серпня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:50
004.jpg укладений
10 серпня 2020 10:49
003.jpg укладений
10 серпня 2020 10:49
001.jpg укладений
10 серпня 2020 10:49
002.jpg укладений
10 серпня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору № 107 від 10 серпня 2020 року згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015 30230000-0– Комп’ютерне обладнання, а саме: 1) у п.1.2 розділу 1 зменшити суму договору на 0,10 грн. (нуль гривень 10 копійок) у т.ч. ПДВ: 0,02 грн., та викласти цей пункт в наступній редакції: «Загальна сума договору становить 111 654,90 грн. (Сто одинадцять тисяч шістсот п'ятдесят чотири гривні 90 копійок) у т.ч. ПДВ: 13 884,15 грн. (Тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят чотири гривні 15 копійок)» 2) п.2.1 розділу 2 викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно із специфікацією товару (Додаток 1 до Договору) і на дату підписання Сторонами цього Договору становить: 111 654,90 грн. (Сто одинадцять тисяч шістсот п'ятдесят чотири гривні 90 копійок) у т.ч. ПДВ: 13 884,15 грн. (Тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят чотири гривні 15 копійок)» 3) Специфікацію до Договору викласти у новій редакції, Додаток № 1 до Договору додається. 4) Інші умови Договору № 107 від 10 серпня 2020 року залишаються без змін i сторони підтверджують по ньому свої обов'язки.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна Материнської плати ASRock Y370M PRO4 на Материнську плату ASRock H370 PRO4 та Корпус lstPlayer M1-450PLS Black 450W-12cm на Корпус lstPlayer A3-450PLS Black 450W-12cm
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 654,90
UAH (в тому числі ПДВ 13 884,15 UAH)