Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 630 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001676-c ● 298a54b5fc7f410ca51511dbbc2351f2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02741485 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки,1 |
Контактна особа: |
Пянковський Вадим Володимирович +380442868233 biz@econkoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 1 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка та створення інтерактивного порталу інвестиційних можливостей Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, Київська область, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 11:22 |
Протокол ТК зміни.pdf | |
14 липня 2020 11:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
14 липня 2020 11:14 |
Додаток 2 ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 9 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО РОЗРОБКИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОРТАЛУ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 8 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ новий.doc | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 7 ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 6 ДОВІДКА ПРО ДОСВІД У ВИКОНАННІ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ (АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ).docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 5 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНИХ ПРАЦІВНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЮ І ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ_ ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 4 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
10 липня 2020 10:32 |
Додаток 1 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 13 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 14 липня 2020 08:57
Доброго дня!
У додатку 9 (технічне завдання до розробки інвестиційного порталу) вказано наступне.
Для працездатності програмного забезпечення, повинні бути використані наступні серверні програмні модулі:
• Apache (не нижче версії 2.4)
• Php (не нижче версії 5.0)
• Ngix (не нижче версії 1.16)
• MySql (не нижче версії 5.7)
Чи є можливим використання .Net технологій для розробки бек-енду сайту замість PHP, оскільки така технологія є оптимальним вибором для розробки вебсайту зі всіма характеристиками, зазначеними у специфікаціях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Для виконання завдань, визначених у додатку 8 (проєкт договору), можливим є використання лише технологій та методів, зазначених у додатку 9 (ТЗ).
Для виконання завдань, визначених у додатку 8 (проєкт договору), можливим є використання лише технологій та методів, зазначених у додатку 9 (ТЗ).
Щодо КЕП на пропозицію
Дата подання: 13 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:01
У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: "Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону."
Чи буде визнано пропозицію учасника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, якщо при перевірці ЕЦП/КЕП будуть відображатися не ініціали, а повні ім'я та по-батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Пропозиція учасника, при перевірці ЕЦП/КЕП якого будуть відображатися не ініціали, а повні ім'я та по-батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, буде визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Пропозиція учасника, при перевірці ЕЦП/КЕП якого будуть відображатися не ініціали, а повні ім'я та по-батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, буде визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:55
Пунктом 3 Розділу 5 ТД(Проект договору про закупівлю) встановлено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Водночас, Замовник зазначив, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору з додатками. Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації.
Просимо роз'яснити викладені вище положення, оскільки, нанашу думку, ці умови є взаємовиключними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до п. 3 розділу VI ТД
Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Проект договору подається додатково в окремому файлі, а також наведений у Додатку 8 до ТД.
Відповідно до п. 3 розділу VI ТД
Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Проект договору подається додатково в окремому файлі, а також наведений у Додатку 8 до ТД.
Щодо форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 13 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:02
У додатку 4 Замовник надав форму довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У виносці (*) вказаної довідки Замовник зазначив наступне:
"У разі залучення до надання спеціалістів та робітників субпідрядних організацій:
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої посадової особи субпідрядної організації , завірена печаткою (у разі наявності печатки)
“ ____” _________ 2020 р."
Просимо роз'яснити, що саме має на увазі Замовник під "залученням до надання субпідрядних організацій" у контексті інформації про обладнаня та матеріально-технічну базу, або виключити вказане положення із додатку 4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 13 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:57
Пунктом 3.1 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовників, яким надавались послуги (додаток 6 до тендерної документації).
Оскільки предметом закупівлі є послуги з розробки веб-порталу, а не його поставки, просимо роз'яснити про яку поставку продукції має на увазі Замовник, або виключити вказане положення із пункту 3.1 додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.
щодо підтвердження відсутності підстав для відмови (ч.2 ст. 17)
Дата подання: 13 липня 2020 15:34
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:57
У розділі ІІ додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо подання учасником довідки в довільній формі про те, що Учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором (укладеними договорами) про закупівлю з цим самим замовником, і до нього не виникало підстав для його дострокового розірвання, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Оскільки така довідка не може бути подана учасником, який не мав раніше укладених договорів з Замовником, з метою дотримання принципу недискримінації учасників, просимо внести зміни до розділу ІІ додатку 2 до Тендерної документації, якими передбачити можливість учасника підтвердити відсутність підчтави для відмови в участі, передбаченої ч. 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" довідкоюУчасника у довільній формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо необхідності проставлення підпису субпідрядника на довідках за формами наведеними у додатках 4,5
Дата подання: 14 липня 2020 10:26
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:22
Враховуючи відповідь Замовника на питання щодо форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також відсутність обов'язку учасників надавати відомості про субпідрядників (найменування, місцезнаходження та ін.), яких учасник планує залучити у обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, просимо уточнити чи є вірними наведені нижче твердження:
1. На довідках, складених Учасником за формами, встановленими у додатках 4,5 до ТД повинні бути проставлені підписи виключно тих субпідрядників, яких Учасник планує залучити у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору.
2. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання договору про закупівлю, або планує залучати субпідрядників у обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник при складенні довідок за формами наведеними у додатках 4,5 видалити блоки, які стосуються підписів субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Щодо зазначення інформації про свідоцтва на обладнання та матеріально-технічну базу
Дата подання: 14 липня 2020 11:39
Дата відповіді: 17 липня 2020 08:58
Законодавство встановлює зобов'язання щодо реєстрації прав на окремі категорії майна, в тому числі і на об'єкти житлової/нежитлової нерухомості.
Відповідно, у разі зазначення Учасником інформації про наявність у складі матеріально-технічної бази власного офісного приміщення, Учасник зобов'язаний вказати реквізити свідоцтва про реєстрацію прав на таке приміщення.
Проте, учасник, який є не власником приміщення, а його користувачем (наймач, орендар), не має можливості зазначити таку інформацію, оскільки:
1. Учасник не зобов'язаний отримувати копію свідоцтва (або реквізити свідоцтва) при укладенні договору оренди приміщення.
2. Реквізити свідоцтва не зазначені у договорі, оскільки такі реквізити не є істотною умовою договору.
3. Орендодавець не зобов'язаний пред'являти свідоцтво на запит Орендаря.
Відповідно, встановлена Замовником вимога є такою, що позбавляє Учасників, які є орендарями об'єктів, можливості надання інформації, яка вимагається Замовником.
Для забезпечення дотримання принципу рівного ставлення до учасників, просимо виключити з Додатку 4 колонку "Серія,номер,дата видачі відповідних свідоцтва на обладнання та матеріально-технічну базу"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Додатку 4 до ТД зазначено, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди.
Таким чином, у разі орендованого майна, достатньо буде надати копію договору оренди. Заповнювати колонку про свідоцтво в Додатку 4 не потрібно - це не буде підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Таким чином, у разі орендованого майна, достатньо буде надати копію договору оренди. Заповнювати колонку про свідоцтво в Додатку 4 не потрібно - це не буде підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-001676-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 13 липня 2020 15:36
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги
Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Замовник зазначив, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).
На нашу думку, така вимога Замовника є незаконною, виходячи з наступного.
У додатку 1 до тендерної документації Учасник має заповнити запропоноване поле "Банківські реквізити". Тобто, Учасник повинен вказати номер свого рахунку та реквізити банку, з яким у учасника укладено договір банківського рахунку. Реквізити банку, вказаного у цій графі є інформацією про банк, обраний Учаником для приймання та зарахування на рахунок учасника грошових коштів, що йому надходять, здійснення перерахувань і видачі відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком (за розпорядженням учасника).
Проте, надання банком гарантії є окремою фінансовою послугою (ч. 1 ст. 4 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"), відмінною від послуги банківського рахунку.
Частина 1 статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" встановлює, що фінансові послуги відповідно до положень цього Закону надаються суб'єктами господарювання на підставі договору.
Цивільний кодекс встановлює принцип свободи договору, відпвідно до якого сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 Цивільного кодексу).
Натомість, встановлена Замовником вимога зобов'язує учасника укласти договір щодо отримання банківської гарантії саме з тим банком, з яким учасником укладено договір банківського рахунку.
Просимо Замовника виключити з п. 2 Розділу 5 Тендерної документації наступну вимогу:
"Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД)."
Розгорнути
Згорнути
На нашу думку, така вимога Замовника є незаконною, виходячи з наступного.
У додатку 1 до тендерної документації Учасник має заповнити запропоноване поле "Банківські реквізити". Тобто, Учасник повинен вказати номер свого рахунку та реквізити банку, з яким у учасника укладено договір банківського рахунку. Реквізити банку, вказаного у цій графі є інформацією про банк, обраний Учаником для приймання та зарахування на рахунок учасника грошових коштів, що йому надходять, здійснення перерахувань і видачі відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком (за розпорядженням учасника).
Проте, надання банком гарантії є окремою фінансовою послугою (ч. 1 ст. 4 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"), відмінною від послуги банківського рахунку.
Частина 1 статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" встановлює, що фінансові послуги відповідно до положень цього Закону надаються суб'єктами господарювання на підставі договору.
Цивільний кодекс встановлює принцип свободи договору, відпвідно до якого сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 Цивільного кодексу).
Натомість, встановлена Замовником вимога зобов'язує учасника укласти договір щодо отримання банківської гарантії саме з тим банком, з яким учасником укладено договір банківського рахунку.
Просимо Замовника виключити з п. 2 Розділу 5 Тендерної документації наступну вимогу:
"Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД)."
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 09:47
За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" |
1 250 000,40
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ" |
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГІГАЛІНК" |
1 597 000,00
UAH з ПДВ
|
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" #39665878 |
Переможець |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 14:29
|
сканирование (37).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 09:48
|
Додаткова угода | зміни до договору |
05 листопада 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 13:59
|
Договір | укладений |
21 серпня 2020 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |