Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 630 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001676-c 298a54b5fc7f410ca51511dbbc2351f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пянковський Вадим Володимирович

+380442868233 biz@econkoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741485
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки,1
Контактна особа: Пянковський Вадим Володимирович
+380442868233
biz@econkoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 1 630 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка та створення інтерактивного порталу інвестиційних можливостей Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, Київська область, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:22
Протокол ТК зміни.pdf
14 липня 2020 11:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
14 липня 2020 11:14
Додаток 2 ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 9 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО РОЗРОБКИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОРТАЛУ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 8 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ новий.doc
10 липня 2020 10:32
Додаток 7 ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 6 ДОВІДКА ПРО ДОСВІД У ВИКОНАННІ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ (АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ).docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 5 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНИХ ПРАЦІВНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЮ І ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ_ ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 4 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 1 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.docx
14 липня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:22
Протокол ТК зміни.pdf
14 липня 2020 11:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
10 липня 2020 10:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
14 липня 2020 11:14
Додаток 2 ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 2 ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 9 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО РОЗРОБКИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОРТАЛУ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 8 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ новий.doc
10 липня 2020 10:32
Додаток 7 ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 6 ДОВІДКА ПРО ДОСВІД У ВИКОНАННІ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ (АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ).docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 5 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНИХ ПРАЦІВНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЮ І ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ_ ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 4 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
10 липня 2020 10:32
Додаток 1 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 13 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 14 липня 2020 08:57
Доброго дня! У додатку 9 (технічне завдання до розробки інвестиційного порталу) вказано наступне. Для працездатності програмного забезпечення, повинні бути використані наступні серверні програмні модулі: • Apache (не нижче версії 2.4) • Php (не нижче версії 5.0) • Ngix (не нижче версії 1.16) • MySql (не нижче версії 5.7) Чи є можливим використання .Net технологій для розробки бек-енду сайту замість PHP, оскільки така технологія є оптимальним вибором для розробки вебсайту зі всіма характеристиками, зазначеними у специфікаціях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Для виконання завдань, визначених у додатку 8 (проєкт договору), можливим є використання лише технологій та методів, зазначених у додатку 9 (ТЗ).
Щодо КЕП на пропозицію
Дата подання: 13 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:01
У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: "Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону." Чи буде визнано пропозицію учасника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, якщо при перевірці ЕЦП/КЕП будуть відображатися не ініціали, а повні ім'я та по-батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Пропозиція учасника, при перевірці ЕЦП/КЕП якого будуть відображатися не ініціали, а повні ім'я та по-батькові особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, буде визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:55
Пунктом 3 Розділу 5 ТД(Проект договору про закупівлю) встановлено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Водночас, Замовник зазначив, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору з додатками. Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації. Просимо роз'яснити викладені вище положення, оскільки, нанашу думку, ці умови є взаємовиключними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до п. 3 розділу VI ТД
Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Проект договору подається додатково в окремому файлі, а також наведений у Додатку 8 до ТД.
Щодо форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 13 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:02
У додатку 4 Замовник надав форму довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У виносці (*) вказаної довідки Замовник зазначив наступне: "У разі залучення до надання спеціалістів та робітників субпідрядних організацій: Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої посадової особи субпідрядної організації , завірена печаткою (у разі наявності печатки) “ ____” _________ 2020 р." Просимо роз'яснити, що саме має на увазі Замовник під "залученням до надання субпідрядних організацій" у контексті інформації про обладнаня та матеріально-технічну базу, або виключити вказане положення із додатку 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 13 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:57
Пунктом 3.1 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовників, яким надавались послуги (додаток 6 до тендерної документації). Оскільки предметом закупівлі є послуги з розробки веб-порталу, а не його поставки, просимо роз'яснити про яку поставку продукції має на увазі Замовник, або виключити вказане положення із пункту 3.1 додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.
щодо підтвердження відсутності підстав для відмови (ч.2 ст. 17)
Дата подання: 13 липня 2020 15:34
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:57
У розділі ІІ додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо подання учасником довідки в довільній формі про те, що Учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором (укладеними договорами) про закупівлю з цим самим замовником, і до нього не виникало підстав для його дострокового розірвання, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Оскільки така довідка не може бути подана учасником, який не мав раніше укладених договорів з Замовником, з метою дотримання принципу недискримінації учасників, просимо внести зміни до розділу ІІ додатку 2 до Тендерної документації, якими передбачити можливість учасника підтвердити відсутність підчтави для відмови в участі, передбаченої ч. 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" довідкоюУчасника у довільній формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо необхідності проставлення підпису субпідрядника на довідках за формами наведеними у додатках 4,5
Дата подання: 14 липня 2020 10:26
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:22
Враховуючи відповідь Замовника на питання щодо форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також відсутність обов'язку учасників надавати відомості про субпідрядників (найменування, місцезнаходження та ін.), яких учасник планує залучити у обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, просимо уточнити чи є вірними наведені нижче твердження: 1. На довідках, складених Учасником за формами, встановленими у додатках 4,5 до ТД повинні бути проставлені підписи виключно тих субпідрядників, яких Учасник планує залучити у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. 2. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання договору про закупівлю, або планує залучати субпідрядників у обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник при складенні довідок за формами наведеними у додатках 4,5 видалити блоки, які стосуються підписів субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Щодо зазначення інформації про свідоцтва на обладнання та матеріально-технічну базу
Дата подання: 14 липня 2020 11:39
Дата відповіді: 17 липня 2020 08:58
Законодавство встановлює зобов'язання щодо реєстрації прав на окремі категорії майна, в тому числі і на об'єкти житлової/нежитлової нерухомості. Відповідно, у разі зазначення Учасником інформації про наявність у складі матеріально-технічної бази власного офісного приміщення, Учасник зобов'язаний вказати реквізити свідоцтва про реєстрацію прав на таке приміщення. Проте, учасник, який є не власником приміщення, а його користувачем (наймач, орендар), не має можливості зазначити таку інформацію, оскільки: 1. Учасник не зобов'язаний отримувати копію свідоцтва (або реквізити свідоцтва) при укладенні договору оренди приміщення. 2. Реквізити свідоцтва не зазначені у договорі, оскільки такі реквізити не є істотною умовою договору. 3. Орендодавець не зобов'язаний пред'являти свідоцтво на запит Орендаря. Відповідно, встановлена Замовником вимога є такою, що позбавляє Учасників, які є орендарями об'єктів, можливості надання інформації, яка вимагається Замовником. Для забезпечення дотримання принципу рівного ставлення до учасників, просимо виключити з Додатку 4 колонку "Серія,номер,дата видачі відповідних свідоцтва на обладнання та матеріально-технічну базу"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 4 до ТД зазначено, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди.
Таким чином, у разі орендованого майна, достатньо буде надати копію договору оренди. Заповнювати колонку про свідоцтво в Додатку 4 не потрібно - це не буде підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001676-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 13 липня 2020 15:36
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги
Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Замовник зазначив, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).

На нашу думку, така вимога Замовника є незаконною, виходячи з наступного.

У додатку 1 до тендерної документації Учасник має заповнити запропоноване поле "Банківські реквізити". Тобто, Учасник повинен вказати номер свого рахунку та реквізити банку, з яким у учасника укладено договір банківського рахунку. Реквізити банку, вказаного у цій графі є інформацією про банк, обраний Учаником для приймання та зарахування на рахунок учасника грошових коштів, що йому надходять, здійснення перерахувань і видачі відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком (за розпорядженням учасника).

Проте, надання банком гарантії є окремою фінансовою послугою (ч. 1 ст. 4 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"), відмінною від послуги банківського рахунку.

Частина 1 статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" встановлює, що фінансові послуги відповідно до положень цього Закону надаються суб'єктами господарювання на підставі договору.

Цивільний кодекс встановлює принцип свободи договору, відпвідно до якого сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 Цивільного кодексу).

Натомість, встановлена Замовником вимога зобов'язує учасника укласти договір щодо отримання банківської гарантії саме з тим банком, з яким учасником укладено договір банківського рахунку.

Просимо Замовника виключити з п. 2 Розділу 5 Тендерної документації наступну вимогу:
"Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД)."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 09:47
За результатами розгляду Вашої вимоги до Тендерної документації буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" 1 250 000,40
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ" 1 520 000,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІГАЛІНК" 1 597 000,00
UAH з ПДВ
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:03
Довідка МВС.PDF
03 серпня 2020 16:03
Частина 2 Ст-17.pdf
24 липня 2020 19:31
Електронний підпис
24 липня 2020 19:05
Плат_жне Доручення.ZIP
24 липня 2020 19:05
Виписка.ZIP
24 липня 2020 19:05
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
24 липня 2020 19:05
Dovirenist Davidchuk.zip
24 липня 2020 19:05
Dovidka pro nazvu.zip
24 липня 2020 19:05
Dovidka 2002.ZIP
24 липня 2020 19:05
Bankivska Licenzia.zip
24 липня 2020 19:05
201406_ГР_2002_16 300.ZIP
24 липня 2020 19:05
34 Платіжне доручення.pdf
24 липня 2020 19:05
14 Витяг ІДХ ПДВ.pdf
24 липня 2020 19:05
13 Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 19:05
12 Статут ІДХ.pdf
24 липня 2020 19:05
10.1 Звітність_2019.pdf
24 липня 2020 19:05
6 Штатний розпис.pdf
24 липня 2020 19:05
5.3_Диплом_Лисак.pdf
24 липня 2020 19:05
5.2 Диплом Ємець.pdf
24 липня 2020 19:05
5.1_Диплом_Цапко Д.pdf
24 липня 2020 19:05
4 Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 19:05
2 Довідка МТБ.pdf
24 липня 2020 19:05
1 Пропозиція_ред..pdf

Публічні документи

25 липня 2020 11:34
Електронний підпис
25 липня 2020 11:34
специфікац.jpg
25 липня 2020 11:34
кв.2 2019.pdf
25 липня 2020 11:34
Фін.звіт 2019.pdf
25 липня 2020 11:34
статут.zip
25 липня 2020 11:34
довідка.7z
25 липня 2020 11:34
Витяг ЄдПодаток.docx
25 липня 2020 11:34
Виписка.docx
25 липня 2020 11:34
Про нас.pdf
25 липня 2020 11:34
досвід працівників.jpg
25 липня 2020 11:34
договор_07_25.7z
25 липня 2020 11:34
пропозиція.jpg

Публічні документи

25 липня 2020 03:10
Електронний підпис
25 липня 2020 03:08
Довідка довкілля.pdf
25 липня 2020 03:08
Проєкт договору.pdf
25 липня 2020 03:08
ПД Гарантія.pdf
25 липня 2020 03:08
Гарантія_G0720-0246.pdf
25 липня 2020 03:08
Довідка санкції.pdf
25 липня 2020 03:08
Опис.pdf
25 липня 2020 03:08
Неплатник ПДВ.pdf
25 липня 2020 03:08
Виписка.pdf
25 липня 2020 03:08
Довідка субпідряд.pdf
25 липня 2020 03:08
17 стаття.pdf
25 липня 2020 03:08
Довідка досвід.pdf
25 липня 2020 03:08
Довідка працівники.pdf
25 липня 2020 03:08
Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ"

ТОВ "ГІГАЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"
#39665878
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"
#39665878
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:29
сканирование (37).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:48
Додаткова угода зміни до договору
05 листопада 2020 09:44
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:59
Договір укладений
21 серпня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 079 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 179 999,99 UAH)